750225lentilka píše: ↑sob 19. říj 2019 19:50:55
Nevím,kam to zařadit, nicméně pampalinimu ze stránky trainsim.cz se daří poměrně úspěšně "hackovat" soubory v TSW a různě si s nimi hrát. Spojil takto už dvě tratě dokupy a teď se mu povedlo převést Talenta z Lipské trati na Wuperskou. Následně tento počin vypustil i ven. Má to prý zatím své mouchy a ještě je s čím laborovat. Nicméně, docela zajímavá věc.
Osobně jsem to přezkoušel a Pampalinimu napsal můj názor. Dost nešťastné je nahrazovat čtyř vozovou jednotku třídílnou. Ten podvozek tam nikdy nedostane. Jak sám píše, je součástí hlavového vozu. Také trakční charakteristika je úplně mimo. Jasně, jako pokus je to výborné, jen by bylo přínosnější, pokusit se nahrazovat nákladní vozy v jiných addonech. Ale to je můj názor! Jeho práce je v principu dobrá.
To spojení tratí je bez scénáře pro spojenou trať také jen "jako". Normálně se jezdit nedá. Nehledě k tomu, že v reále tam existuje pouze přímá nákladní doprava
. Ale to je poslední, co by komu vadilo.
Osobně si myslím, že se mu nepovede vnutit třívozovku do scénáře bez kolize. Musel by upravit i vlastní soupravu ve 24.h scénáři... Třeba to dokáže hacknout
.
Subterra píše: ↑ned 20. říj 2019 8:47:32
Proč tohle nenapadne DTG, aby si takovéhle věci ověřily a tratě tomu už dopředu uzpůsobily?
Podle mně to moc dobře vědí že to jde. Pro ně by to ovšem znamenalo vytvořit kompletně nový 24.h scénář, což na takto rozmanité trati nebude až tak jednoduché. Ale snad by tam šli vložit některé průchozí vlaky jako nová vrstva. Podobně jako v posledním addonu. Kdo má RSN nebo MSB, má v RRO i AI provoz a řiditelné vlaky RE. Ostatní ne.
Už moc dobře je profláknuté, že brzdou vývoje jsou konzole. Takováto trať by mohla býti problémem. A jelikož to vypadá, že z toho mají slušné procento tržeb (možná i vyšší než z PC), musí na ně brát ohledy. Ve vlastním zájmu si nemohou dovolit preferovat jednu skupinu uživatelů. Už s editorem je problém, když vešlo ve známost, že nebude (pokud vyjde) pro konzole. Je na to dost negativní reakce od hráčů na konzolích.
Ale i pro něco je to dobré, postupně se učí tratě optimalizovat tak, že na PC není problém hrát (až na obří stanice) při 60 fps.
Budu nad tím taky muset zabádat abych dostal britské lokomotivy z WSR na NTP
. Nahrazením lokomotivy za jinou mi snad nic chybět nebude
.