Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
No, aby toho nebylo málo, mám tu zase problém když chci vytvořit nový box tak tažením kurzoru za držení levého myšítka by se měl udělat základ a potom ho vytáhnout do výšky. Ale při vytváření základny se nic nevytvoří, jen taková "parodie na pivot" viz. foto. V rámečku by měla být základna boxu...
EDIT: Vyřešeno, udělal jsem nový soubor a pomocí merge vagon do něj otevřel, uložil a vše OK
EDIT: Vyřešeno, udělal jsem nový soubor a pomocí merge vagon do něj otevřel, uložil a vše OK
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Když je nuda tak si renderuji , ješně musím dodělat druhé čelo, a budu se pokoušet o návrh ...
image host
image host
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Já ti nevim. Mě se zdá zase divnej ten typák hrozně smrsklej. No každopádně v neděli dorazim domu tak se na to mrknu...
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
On ten typak bude v tomto pripade spravne, aspon v zakladnych rozmeroch urcite. Ono ked sa pozries lepsie na svoje podvozky, tak si vsimni, ze neodpovedaju vobec, mas ich natiahnute az moc
A ked sa lepsie pozries, dvere su tiez nejako natiahnute podla textury, takze to chce este poladit. A nezabudni, pokial chces priradit slusne shadery, budes musiet okna rezat, takze cim presnejsie pracujes teraz, tym lepsie pre teba do buducna.
A ked sa lepsie pozries, dvere su tiez nejako natiahnute podla textury, takze to chce este poladit. A nezabudni, pokial chces priradit slusne shadery, budes musiet okna rezat, takze cim presnejsie pracujes teraz, tym lepsie pre teba do buducna.
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Tak jste mě ukecali podívam se na to. ¨
Hekl: jo já vím, okna už mám vyřezané a udělané jako samostatný objekt který potom bude mít svou texturu pruhlednosti. Jen pak budu potřebovat poradit jaký shader použít, pořád se v tom nějak nevyznám ... Jo a ještě jsem se chtěl zeptat. Když mám texturu s alfou a aplikuji ji na model, měla by se alfa zobrazit hned nebo až po vyexportování v Asset Editoru ???
Hekl: jo já vím, okna už mám vyřezané a udělané jako samostatný objekt který potom bude mít svou texturu pruhlednosti. Jen pak budu potřebovat poradit jaký shader použít, pořád se v tom nějak nevyznám ... Jo a ještě jsem se chtěl zeptat. Když mám texturu s alfou a aplikuji ji na model, měla by se alfa zobrazit hned nebo až po vyexportování v Asset Editoru ???
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Shader ti poradime, to je to najmenej. ?Mne osobne alfu v maxku nikdy nezobrazuje, az po exporte. Mozno sa to da ale nejako nastavit, aby ju zobrazovalo aj v maxku....
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
No, právě mi to příde hrozně divné když se nezobrazuje. Napadá mě že to bude tím formátem ACE... normální alfu to zobrazuje. Ale ted radši pořešém ten podvozek Mám takovýho tucha že jsem udělal měnší kola, protože jsem našel několik rozměrů ale ani jeden mi neseděl. Ale jak psal Vlastik, možná mám taky nízko skříň vozu.. ale stejně je to divný dělal jsem to podle typáku, sice na WRmz ale vozy jsou rozměrově stejný.
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
No tak to bych netvrdil vůz WRmz je celkově delší o 50cm,ale v tomto případě to nehraje roli,tady bych se zaměřil na skutečné rozměry.ale stejně je to divný dělal jsem to podle typáku, sice na WRmz ale vozy jsou rozměrově stejný.
Jinak se vrátím k tomu jak jsem ještě tenkrát zkoušeli export toho WRmz a ten byl po výsledných úpravách co jsem dělal optimální,nechápu jak je možné že se ti ten Ampz tak rozjel,zkus to ještě všechno přeměřit,at máš právně pivot kastle a hlavně jednotky v maxku.
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Možná to bude tim že jsem to Ampz dělal "od nuly", proto to nějak nevyšlo ale co, když se to dá opravit tak je to v cajku.
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Tak jsem to přeměřil, kastle je rozměry OK. Výška byla o 10cm níž než měla, a kola na nápravě měla o 20cm menší pruměr takže asi tak. Ted zase odjíždím tak nebude možnost uprav ...
EDIT: Po upravě to vypadá fakt líp
Takže tak nějak...
img upload
EDIT: Po upravě to vypadá fakt líp
Takže tak nějak...
img upload
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Budou nekdy modely z tohoto vlakna nekde na stahnuti ? Moc se mi libi a urcite by se mi hodily i do trate
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Pokud to čas dovolí tak určitě
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Tak jsem udělal a rozmístil sedačky, a to je asi vše potřebuju ještě nějaký fotky představků a něco texturovýho z interieru.
upload photo
upload photo
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Ještě bych upravil proudnicové kryty na spodku vozu. V reále je "břicho" hlubší. Je tam schovaná celá klimatizační jednotka, brzdový box včetně jímek , baterie a další. Takhle by se tam toho moc nevešlo.. Porovnej to s tímto obrázkem:
A ještě upravit trochu okolky, zdají se být moc vysoké. Dle normy je maximální výška okolku nad styčnou kružnicí 36mm´.
A ještě upravit trochu okolky, zdají se být moc vysoké. Dle normy je maximální výška okolku nad styčnou kružnicí 36mm´.
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Vidiš na tu krabici dole bych zapomněl ..., ty okolky se možná zdají protože mají stejnou texturu jako styčná plocha kola. Ale pro jistotu přeměřím. Ale jinak dík.
EDIT: Přeměřil jsem okolky a mají 37mm takže myslím že nemá cenu to předělávat
EDIT: Přeměřil jsem okolky a mají 37mm takže myslím že nemá cenu to předělávat
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Jen potřebuju poradit jak na export, musí být všechny části nalinkované k 1_0200_coach ? protože po exportu se mi v Asset editoru zobrazí jen část pojmenovaná 1_0200_coach.