Modely Kal000px
Re: Modely Kal000px
Ačkoliv skriptům ani za boha nerozumím, tak jsem nad tím taky kdysi trochu přemýšlel. Napadlo mě jedno řešení, ikdyž nevím, jestli by to bylo proveditelné. Magnety by byly jako markery v kolejích, nastavila by se ve scénáři cesta pro ten vlak a zapnutím AVV by vlak začalo řídit AI, ikdyž to je asi s nynějšíma možnostma hry trošku megalomanká myšlenka, zajímalo by mě, jestli by to bylo takhle nějak proveditelné, nebo by se to muselo udělat úplně jinak.
Jurajs: Zatím počítám s tím, že mi Jáchym skriptově pomůže dostat to do stavu a la vR BR 101, tzn řízení na ruku, automatika, Mirel, možná PZB. Cokoliv dalšího bych asi nechal na potom, abych to nejdřív vůbec dodělal.
Jurajs: Zatím počítám s tím, že mi Jáchym skriptově pomůže dostat to do stavu a la vR BR 101, tzn řízení na ruku, automatika, Mirel, možná PZB. Cokoliv dalšího bych asi nechal na potom, abych to nejdřív vůbec dodělal.
Jede jede mašinka..
-
- Příspěvky: 646
- Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modely Kal000px
PZB by bylo fajn, dalo by se to použít na Německý tratě. Ještě bys k tomu pak mohl dodělat i LZB . Jen se to prosím snažte udělat jako Eso, bylo by to fajn mít další mašinku s "reálným" ovládáním.
magnetový "cvok"
Re: Modely Kal000px
Má to jeden zádrhel, Esa jsou mezi jsou vedoucími oblíbená a kdekdo se na nich rád projede. Ale 380 jsou paskvil, nefunkční paskvil a většina, drtivá, je nemusí ani cítit. Osobně neznám jediného strojvedoucího, který by je preferoval . A to na každou řadu najdeš "závisláka", jen nejdražší loko na světě nikdo nepreferuje .Jurajs_89 píše:PZB by bylo fajn, dalo by se to použít na Německý tratě. Ještě bys k tomu pak mohl dodělat i LZB . Jen se to prosím snažte udělat jako Eso, bylo by to fajn mít další mašinku s "reálným" ovládáním.
Re: Modely Kal000px
Hoši, jak to tak čtu, tak su vlastně za 460 ještě rád Tam jedu a neřeším... Žádné počítače mi pod ruce nehrabou, jediné co, tak se občas pokazí počítání proudu, tak si řadím stupně sám...
-
- Příspěvky: 115
- Registrován: stř 26. srp 2015 14:42:59
- Bydliště: Podbořany
-
- Příspěvky: 389
- Registrován: pon 22. srp 2016 14:52:25
- Bydliště: Allentown, Pensylvánie, Spojené státy americké
Re: Modely Kal000px
To jsi mi pripomnel kdyz prijela do nemecka od GVD poprve a naposled tak za asistence policie musela do sturcu a jela pro dalsi vlak 371 a kde byla 371 priprezni.Roman píše:Má to jeden zádrhel, Esa jsou mezi jsou vedoucími oblíbená a kdekdo se na nich rád projede. Ale 380 jsou paskvil, nefunkční paskvil a většina, drtivá, je nemusí ani cítit. Osobně neznám jediného strojvedoucího, který by je preferoval . A to na každou řadu najdeš "závisláka", jen nejdražší loko na světě nikdo nepreferuje .Jurajs_89 píše:PZB by bylo fajn, dalo by se to použít na Německý tratě. Ještě bys k tomu pak mohl dodělat i LZB . Jen se to prosím snažte udělat jako Eso, bylo by to fajn mít další mašinku s "reálným" ovládáním.
Clovek si myslel co se stalo ale tohle me nenapadlo. Zbytecne tam delat PZB nebo LZB ta se do nemecka nikdy nepodiva a kdyz tak samotna
Tak to hodl nevyslo,jen skandal jaky je v depu bordel. Opravdu nejdrazsi loko na svete a k nicemu.
- Michal
- Administrátor
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modely Kal000px
Jen mi nejde do hlavy, když je to takový paskvil a nesmí v Německu jezdit, že si je sami Němci objednali...
-
- Příspěvky: 389
- Registrován: pon 22. srp 2016 14:52:25
- Bydliště: Allentown, Pensylvánie, Spojené státy americké
Re: Modely Kal000px
Ano nemci si objednali 6 jednotek pro primestskou dopravu (NIM E) v kde bude v cele klon 380 (DB 102),a co si pamatuji podminky tak bude mit hromadu zmen oproti loko 380,hlavne v zasade usporadani prevodu podvozku a jiny druh sberace ,dalsi je jestli tu zakazku vubec prevezmou,jelikoz jak je normalni co se naslibuje se vcas nesplni a po zkusenostech prave s 380 je to ve hvezdach. tusim ze uz ted ma skodovka dodaci skluz. tusim ze hodne veci musela prave aby mohla mit povoleni do nemecka tak okopirovat z TRAXX lokomotiv,od vinuti motru po sberace. Dalsi je ten fakt ze je lehci nez 380,tady opravdu je stejna jen kastle.Michal píše:Jen mi nejde do hlavy, když je to takový paskvil a nesmí v Německu jezdit, že si je sami Němci objednali...
Re: Modely Kal000px
Co vím, tak DB Regio na celou výrobu dohlíželo a řídili si to podle svých požadavků, takže by tam mělo být opraveno hodně věcí.
Jede jede mašinka..
-
- Příspěvky: 646
- Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modely Kal000px
O tom, ze 380 je paskvil a skoro vsechny jezdi jen na 3 TM ci mene se nebudeme bavit .
Toho cloveka, nejaky namestek z Nabrezi co ji nechal poslat do Rise, to stalo misto.
Ale myslel jsem to tak, ze by bylo fajn mit dalsi lokomotivu, ktera by sta ovladat stejne detailne jako Eso.
A navic objednavka 102 pro Risi ma asi mraky zmen a Nemci si to taky pekne hlidaji. K temamu 102 by nam mohl rict nejaky info nekdo jiny.
Toho cloveka, nejaky namestek z Nabrezi co ji nechal poslat do Rise, to stalo misto.
Ale myslel jsem to tak, ze by bylo fajn mit dalsi lokomotivu, ktera by sta ovladat stejne detailne jako Eso.
A navic objednavka 102 pro Risi ma asi mraky zmen a Nemci si to taky pekne hlidaji. K temamu 102 by nam mohl rict nejaky info nekdo jiny.
magnetový "cvok"
Re: Modely Kal000px
Taky je komický, že když má nejmodernější a nejdražší loko 2TM KO a není sucho, tak si fírové berou přes Valachy z Púchova postrk .Jurajs_89 píše:O tom, ze 380 je paskvil a skoro vsechny jezdi jen na 3 TM ci mene se nebudeme bavit .
...
Nedávno byly na 4 TM provozovány pouze 2 lokomotivy. Bohužel, pokud bude dráha stále 100% státní podnik, budou se přes ni vyvádět státní peníze dále a nikdy si nebude moci objednal vozidla, jaká skutečně potřebuje. Dostane jen ta, co jsou politicky průchodná .
Viz Pantery. Celkem nic proti tomu nemám, ale když jede 160, je to jako pojízdné železářství. Prostě je to regionální jednotka, ne meziregionální
A všichni na dráze si oddechli ... KonečněJurajs_89 píše:Toho cloveka, nejaky namestek z Nabrezi co ji nechal poslat do Rise, to stalo misto...
- Michal
- Administrátor
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modely Kal000px
Zato já jsem před časem udělal dlouhý seznam věcí, co mi na nich vadí. Nemusí jet zdaleka ani 160 a skáče jak koza. Ale to sem už nepatří...Roman píše:Viz Pantery. Celkem nic proti tomu nemám, ale když jede 160, je to jako pojízdné železářství. Prostě je to regionální jednotka, ne meziregionální
Re: Modely Kal000px
Kdyz uz jsme u tech masin. 380 muzu porovnat z vectronem. Na 380 je krute malo mista, nemate si kde dat veci, citite se v tom jak v michacce, nehorazne tomu tlucou podvozky a technicky stav vozidel je tristni. Vectron ma obrovske stanoviste, krasne plave na kolejich, vubec vam nepripada, ze valite 160. Ano, i vectron ma sve mouchy jako treba to ze se mu moc nechce topit, ale za me je to super masinka a ten vergl ze skodovky se muze jit zahrabat
-
- Příspěvky: 646
- Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modely Kal000px
Traxx taky netopi, to bud v klidi. Ale byla mi prozrazena finta: prepnout na klima-manual, vetrak dat na pulku a topeni dle potreby. Musim priznat, ze tohle uz relativne funguje. U Vectronu bymi vadilo to okno, ze ho nemam hned vedle sebe, ale taky se na nej nekdy chystam podivat.
magnetový "cvok"
Re: Modely Kal000px
Tak to priste ten trik vyzkousim i na vectronu na okno si zvyknes, na trati ho zas tak nepotrebujes. Ovsem kdyz musis z vectronem posunovat tal tam to okno opravdu chybi
Re: Modely Kal000px
Děkuju, pochvala od odborníka potěší
Prozatím ho mám exportovaný, ale nejspíš udělám celou loko znovu, jakmile dodělám kabinu. Zatím jsem se neodvážil na vymodelování celý lokomotivy.
Prozatím ho mám exportovaný, ale nejspíš udělám celou loko znovu, jakmile dodělám kabinu. Zatím jsem se neodvážil na vymodelování celý lokomotivy.
Jede jede mašinka..