Právě je pát 17. lis 2017 19:25:10

Všechny časy jsou v UTC





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 201 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Další
  Verze pro tisk Předchozí téma | Následující téma 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Modely Kal000px
PříspěvekNapsal: čtv 15. zář 2016 4:48:33 
Offline

Registrován: pon 12. srp 2013 20:30:35
Příspěvky: 710
Ja som len reagoval na tie rozpojené vertexy. Osobne som nikdy žiadny konvert nerobil, lebo MSTS ako také išlo a stále ide mimo mňa. Ani neviem, aké programy nato použiť. Ale takisto som zástanca toho, čo píšeš - menej času stojí vymodelovanie nového ako opravovanie starého ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modely Kal000px
PříspěvekNapsal: pon 19. zář 2016 20:27:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 16. srp 2014 13:14:03
Příspěvky: 593
Nenašla by se nějaká hodná duše, co by mi dokázala prosím pomoct s animací táhel a skripty? :(
Obrázek

Obrázek

_________________
Jede jede mašinka..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modely Kal000px
PříspěvekNapsal: ned 27. lis 2016 18:03:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 16. srp 2014 13:14:03
Příspěvky: 593
Kdyby se někomu hodily dva nadjezdy z 220, tak tady může stahovat :)
Uložto je prozatimní řešení, než vyřeším upload k jáchymovi ;)

Obrázek

Obrázek

https://uloz.to/!AD7S4cALWA4l/nadjezdy01-rwp

_________________
Jede jede mašinka..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modely Kal000px
PříspěvekNapsal: pon 26. pro 2016 19:24:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 16. srp 2014 13:14:03
Příspěvky: 593
Obrázek

Obrázek

_________________
Jede jede mašinka..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modely Kal000px
PříspěvekNapsal: pon 26. pro 2016 19:32:48 
Offline

Registrován: ned 06. zář 2015 15:54:33
Příspěvky: 64
Bydliště: Zábřeh na Moravě
Wow, samé překvapení :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modely Kal000px
PříspěvekNapsal: pon 26. pro 2016 19:53:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 01. črc 2009 10:19:03
Příspěvky: 1848
No, jo, pak máš mít čas na trať :mrgreen: .
Alespoň vidím, že můžu jít v klidu do modelářského důchodu :D . Pěkný to máš. Jsme zvědav na lokomotivu jako takovou.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modely Kal000px
PříspěvekNapsal: pon 26. pro 2016 19:55:59 
Offline

Registrován: pon 16. zář 2013 8:07:54
Příspěvky: 261
Tak tady vidím, že v Blenderu jsem naprostý, ale naprostý žabař!

K těm předstínovaným texturám mám pouze 1 slovo: JAK???!!! :o :o :o :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modely Kal000px
PříspěvekNapsal: pon 26. pro 2016 19:57:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 16. srp 2014 13:14:03
Příspěvky: 593
Trať šla ven a aspoň chvíli si od ní dám pokoj :mrgreen:
Moje druhá kabina, pořád se to nějak učím, ale už to vypadá líp, jak pokus o sysla. :D
Děkuju :) pochvala od mistra potěší :mrgreen:

_________________
Jede jede mašinka..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modely Kal000px
PříspěvekNapsal: pon 26. pro 2016 19:58:07 
Offline

Registrován: stř 08. říj 2014 15:43:10
Příspěvky: 80
sasule píše:
Tak tady vidím, že v Blenderu jsem naprostý, ale naprostý žabař!

K těm předstínovaným texturám mám pouze 1 slovo: JAK???!!! :o :o :o :mrgreen:

Tak dobrý, nejsem sám :mrgreen: :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modely Kal000px
PříspěvekNapsal: pon 26. pro 2016 19:59:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 16. srp 2014 13:14:03
Příspěvky: 593
Sasule: trochu jsem si s tím hrál až jsem vylaboroval tohle nastavení :D V záložce World si povolíš Ambient occlusion a pod záložkou Gather nastavíš Raytrace, Adaptive QMC, Falloff o hodnotě 2, attenuation 10m, 20 samplů, treshold necháš 0.005 a Adapt T mám 0.062

_________________
Jede jede mašinka..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modely Kal000px
PříspěvekNapsal: pon 26. pro 2016 20:31:37 
Offline

Registrován: pon 12. srp 2013 20:30:35
Příspěvky: 710
Vyzerá to fajn, ale opäť obligátne - bacha na počet trianglov. Daj si nejaký limit a do toho sa snaž vmestnať. Nie naopak :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modely Kal000px
PříspěvekNapsal: pon 26. pro 2016 20:36:29 
Offline

Registrován: pon 16. zář 2013 8:07:54
Příspěvky: 261
Pochváleno budiž Tvé laborování!

Tohle by si zasloužilo odměnit (minimálně) litrem slivovice :mrgreen: !

Děkuji, po něčem takovém jsem pásl strašně dlouho.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modely Kal000px
PříspěvekNapsal: pon 26. pro 2016 21:13:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 16. srp 2014 13:14:03
Příspěvky: 593
Do Sz ti pošlu adresu :mrgreen: :mrgreen:
Jelikož většinu tý kabiny budu kreslit, tak jsem to stínování nějak potřeboval vymyslet :D

_________________
Jede jede mašinka..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modely Kal000px
PříspěvekNapsal: pon 26. pro 2016 23:45:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 16. srp 2014 13:14:03
Příspěvky: 593
A po zkušebním exportu do hry s TrDiff shaderem :) Chybí čelní sklo, ještě jsem se nenaučil s TrainWeatherGlass shaderem, to přijde zítra. :mrgreen: Tlačítka živáku mají špatně přiřazený materiál, ale kromě toho je to snad celkem dobrý. :D Bude potřeba doplnit všechny popisky ovladačů a čehokoliv, co tam popsaný je, plus ještě svítící tlačítka okolo displejů na čelním pultu. A obarvit ty textury :D zatím je to namapovaný na barvy materiálů, takže je to bělejší, než by mělo :D
Kiski: jsem na 25k poly, čekám ještě tak +5 tisíc, to není zas tak zlý, ne? Ještě mě napadá, je lepší mít hromadu 1024 a 2048 textur, nebo to dát do 4k textury?

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

_________________
Jede jede mašinka..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modely Kal000px
PříspěvekNapsal: úte 27. pro 2016 0:05:22 
Offline

Registrován: sob 26. zář 2015 5:43:29
Příspěvky: 16
Ještě tak to naučit AVV... :D :D :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modely Kal000px
PříspěvekNapsal: úte 27. pro 2016 0:38:20 
Offline

Registrován: pon 16. zář 2013 8:07:54
Příspěvky: 261
To zní zajímavě :-) Ale když můžou mít Němci magnety na PZB, tak si myslím, že by to nějak jít mohlo - Princip mi přijde v zásadě stejný.
(Edit: Vím, mám velké oči, ono to zas tak jednoduché nebude, ale jak píšu, nepřijde mi to nemožné)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modely Kal000px
PříspěvekNapsal: úte 27. pro 2016 6:20:55 
Offline

Registrován: pon 12. srp 2013 20:30:35
Příspěvky: 710
Budem hovoriť len za seba, ale je to už podľa mňa značné číslo. Je ale pravda, že dnešné zostavy toho dajú podstatne viac ako predtým... Pre tvoju info - moja kabína pre 15X je kompletne hotová a má okolo 9000 polys / 15000 trianglov. Treba to rozlišovať, nie je to to isté.

Čo sa týka textúr, každý to robí inak - ja osobne používam veľké textúry a menší počet. Napr. steny kabu 4096, komplet pult takisto. Zvyšok je rôzny - od 256 až po 2048. Niekto bude namietať, že je to zbytočné apod... mne to ale vyhovuje. Časom si nájdeš to svoje optimum :D

Ty ale pokiaľ chceš použiť kreslené textúry, vystačíš si aj 2048.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modely Kal000px
PříspěvekNapsal: úte 27. pro 2016 8:26:16 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. čer 2008 6:44:42
Příspěvky: 243
Bydliště: Praha
prolam píše:
Ještě tak to naučit AVV... :D :D :D

sasule píše:
To zní zajímavě :-) Ale když můžou mít Němci magnety na PZB, tak si myslím, že by to nějak jít mohlo - Princip mi přijde v zásadě stejný.
(Edit: Vím, mám velké oči, ono to zas tak jednoduché nebude, ale jak píšu, nepřijde mi to nemožné)

Nad AVV jsem přemýšlel už dávno. Šlo by to úplně na stejném principu jako v reálu. Magnety by byly jako návěstidla, které by při průjezdu předaly informaci na mašinu. Každý by musel mít jednoznačný identifikátor a mašina by musela mít v paměti mapu tratě, aby se dokázala zorientovat. S první částí by nemusel být problém, ale chudák ten, kdy by dělal tu mapu a její vyhodnocování ve skriptu mašiny. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modely Kal000px
PříspěvekNapsal: úte 27. pro 2016 9:18:49 
Offline

Registrován: sob 26. zář 2015 5:43:29
Příspěvky: 16
A kdo že je tu asi nejlepší scriptér? :D :D :D :D :D :D :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modely Kal000px
PříspěvekNapsal: úte 27. pro 2016 9:22:37 
Offline

Registrován: pát 06. čer 2008 5:09:10
Příspěvky: 603
Bydliště: Ústí nad Labem
Já doufám, že když bude i model, tak se dostane k Michalovi pod ruku, a udělá z toho další mašinku podobnou Esu.

_________________
ObrázekObrázek
magnetový "cvok" :D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 201 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Další

Všechny časy jsou v UTC


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz

skymiles v1.1 designed by CodeMiles Team -TemplatesDragon-.