Modely Kal000px

Připravované nebo vydané modely a skiny do RW
Odpovědět
kiski
Příspěvky: 736
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od kiski » čtv 15. zář 2016 6:48:33

Ja som len reagoval na tie rozpojené vertexy. Osobne som nikdy žiadny konvert nerobil, lebo MSTS ako také išlo a stále ide mimo mňa. Ani neviem, aké programy nato použiť. Ale takisto som zástanca toho, čo píšeš - menej času stojí vymodelovanie nového ako opravovanie starého ;)

Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 616
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Kal000px » pon 19. zář 2016 22:27:15

Nenašla by se nějaká hodná duše, co by mi dokázala prosím pomoct s animací táhel a skripty? :(
Obrázek

Obrázek
Jede jede mašinka..

Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 616
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Kal000px » ned 27. lis 2016 19:03:49

Kdyby se někomu hodily dva nadjezdy z 220, tak tady může stahovat :)
Uložto je prozatimní řešení, než vyřeším upload k jáchymovi ;)

Obrázek

Obrázek

https://uloz.to/!AD7S4cALWA4l/nadjezdy01-rwp
Jede jede mašinka..

Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 616
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Kal000px » pon 26. pro 2016 20:24:22

Obrázek

Obrázek
Jede jede mašinka..

František Dvořák
Příspěvky: 65
Registrován: ned 06. zář 2015 17:54:33
Bydliště: Zábřeh na Moravě

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od František Dvořák » pon 26. pro 2016 20:32:48

Wow, samé překvapení :)

Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1848
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Roman » pon 26. pro 2016 20:53:57

No, jo, pak máš mít čas na trať :mrgreen: .
Alespoň vidím, že můžu jít v klidu do modelářského důchodu :D . Pěkný to máš. Jsme zvědav na lokomotivu jako takovou.

Uživatelský avatar
sasule
Příspěvky: 295
Registrován: pon 16. zář 2013 10:07:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od sasule » pon 26. pro 2016 20:55:59

Tak tady vidím, že v Blenderu jsem naprostý, ale naprostý žabař!

K těm předstínovaným texturám mám pouze 1 slovo: JAK???!!! :o :o :o :mrgreen:

Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 616
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Kal000px » pon 26. pro 2016 20:57:02

Trať šla ven a aspoň chvíli si od ní dám pokoj :mrgreen:
Moje druhá kabina, pořád se to nějak učím, ale už to vypadá líp, jak pokus o sysla. :D
Děkuju :) pochvala od mistra potěší :mrgreen:
Jede jede mašinka..

JachyHm
Příspěvky: 82
Registrován: stř 08. říj 2014 17:43:10

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od JachyHm » pon 26. pro 2016 20:58:07

sasule píše:Tak tady vidím, že v Blenderu jsem naprostý, ale naprostý žabař!

K těm předstínovaným texturám mám pouze 1 slovo: JAK???!!! :o :o :o :mrgreen:
Tak dobrý, nejsem sám :mrgreen: :mrgreen:

Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 616
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Kal000px » pon 26. pro 2016 20:59:25

Sasule: trochu jsem si s tím hrál až jsem vylaboroval tohle nastavení :D V záložce World si povolíš Ambient occlusion a pod záložkou Gather nastavíš Raytrace, Adaptive QMC, Falloff o hodnotě 2, attenuation 10m, 20 samplů, treshold necháš 0.005 a Adapt T mám 0.062
Jede jede mašinka..

kiski
Příspěvky: 736
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od kiski » pon 26. pro 2016 21:31:37

Vyzerá to fajn, ale opäť obligátne - bacha na počet trianglov. Daj si nejaký limit a do toho sa snaž vmestnať. Nie naopak :)

Uživatelský avatar
sasule
Příspěvky: 295
Registrován: pon 16. zář 2013 10:07:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od sasule » pon 26. pro 2016 21:36:29

Pochváleno budiž Tvé laborování!

Tohle by si zasloužilo odměnit (minimálně) litrem slivovice :mrgreen: !

Děkuji, po něčem takovém jsem pásl strašně dlouho.

Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 616
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Kal000px » pon 26. pro 2016 22:13:37

Do Sz ti pošlu adresu :mrgreen: :mrgreen:
Jelikož většinu tý kabiny budu kreslit, tak jsem to stínování nějak potřeboval vymyslet :D
Jede jede mašinka..

Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 616
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Kal000px » úte 27. pro 2016 0:45:23

A po zkušebním exportu do hry s TrDiff shaderem :) Chybí čelní sklo, ještě jsem se nenaučil s TrainWeatherGlass shaderem, to přijde zítra. :mrgreen: Tlačítka živáku mají špatně přiřazený materiál, ale kromě toho je to snad celkem dobrý. :D Bude potřeba doplnit všechny popisky ovladačů a čehokoliv, co tam popsaný je, plus ještě svítící tlačítka okolo displejů na čelním pultu. A obarvit ty textury :D zatím je to namapovaný na barvy materiálů, takže je to bělejší, než by mělo :D
Kiski: jsem na 25k poly, čekám ještě tak +5 tisíc, to není zas tak zlý, ne? Ještě mě napadá, je lepší mít hromadu 1024 a 2048 textur, nebo to dát do 4k textury?

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Jede jede mašinka..

prolam
Příspěvky: 23
Registrován: sob 26. zář 2015 7:43:29

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od prolam » úte 27. pro 2016 1:05:22

Ještě tak to naučit AVV... :D :D :D

Uživatelský avatar
sasule
Příspěvky: 295
Registrován: pon 16. zář 2013 10:07:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od sasule » úte 27. pro 2016 1:38:20

To zní zajímavě :-) Ale když můžou mít Němci magnety na PZB, tak si myslím, že by to nějak jít mohlo - Princip mi přijde v zásadě stejný.
(Edit: Vím, mám velké oči, ono to zas tak jednoduché nebude, ale jak píšu, nepřijde mi to nemožné)

kiski
Příspěvky: 736
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od kiski » úte 27. pro 2016 7:20:55

Budem hovoriť len za seba, ale je to už podľa mňa značné číslo. Je ale pravda, že dnešné zostavy toho dajú podstatne viac ako predtým... Pre tvoju info - moja kabína pre 15X je kompletne hotová a má okolo 9000 polys / 15000 trianglov. Treba to rozlišovať, nie je to to isté.

Čo sa týka textúr, každý to robí inak - ja osobne používam veľké textúry a menší počet. Napr. steny kabu 4096, komplet pult takisto. Zvyšok je rôzny - od 256 až po 2048. Niekto bude namietať, že je to zbytočné apod... mne to ale vyhovuje. Časom si nájdeš to svoje optimum :D

Ty ale pokiaľ chceš použiť kreslené textúry, vystačíš si aj 2048.

Uživatelský avatar
Michal
Administrátor
Příspěvky: 291
Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Michal » úte 27. pro 2016 9:26:16

prolam píše:Ještě tak to naučit AVV... :D :D :D
sasule píše:To zní zajímavě :-) Ale když můžou mít Němci magnety na PZB, tak si myslím, že by to nějak jít mohlo - Princip mi přijde v zásadě stejný.
(Edit: Vím, mám velké oči, ono to zas tak jednoduché nebude, ale jak píšu, nepřijde mi to nemožné)
Nad AVV jsem přemýšlel už dávno. Šlo by to úplně na stejném principu jako v reálu. Magnety by byly jako návěstidla, které by při průjezdu předaly informaci na mašinu. Každý by musel mít jednoznačný identifikátor a mašina by musela mít v paměti mapu tratě, aby se dokázala zorientovat. S první částí by nemusel být problém, ale chudák ten, kdy by dělal tu mapu a její vyhodnocování ve skriptu mašiny. :)

prolam
Příspěvky: 23
Registrován: sob 26. zář 2015 7:43:29

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od prolam » úte 27. pro 2016 10:18:49

A kdo že je tu asi nejlepší scriptér? :D :D :D :D :D :D :D

Jurajs_89
Příspěvky: 609
Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Jurajs_89 » úte 27. pro 2016 10:22:37

Já doufám, že když bude i model, tak se dostane k Michalovi pod ruku, a udělá z toho další mašinku podobnou Esu.
ObrázekObrázek
magnetový "cvok" :D

Odpovědět