Stránka 3 z 3

Re: 3Dmax chyby

Napsal: pon 10. pro 2012 21:35:14
od Roman
Můžete mi poradit. Po přechodu na W8 a instalaci maxu se textury na těch koulích v Materiál editoru zobrazují takto :
Obrázek
Ale ne všechny a u všech modelů. Ve W7 se vše zobrazovalo korektně....

Re: 3Dmax chyby

Napsal: pon 10. pro 2012 23:23:04
od Josef72
Woknousama to není. Mám W7 a dělá to samé. Zajímavé je, že i ve scéně, kde mám materiály ( starší ) normálně, tak po přidání nového se mi materiál na kouly zobrazí takto , tedy opakováním textury. Možná to souvisí s nastavením celé scény, ne jen editoru materiálů.

Re: 3Dmax chyby

Napsal: úte 11. pro 2012 17:39:54
od Vlastik
Můžete mi poradit. Po přechodu na W8 a instalaci maxu se textury na těch koulích v Materiál editoru zobrazují takto :
Josef má pravdu ono stačí vlézt do nastavení a odškrtnout v material editor/options/auto select texture map size (zaškrtnout ),automaticky se vyškrtne real texture.

Re: 3Dmax chyby

Napsal: úte 11. pro 2012 18:27:01
od Roman
Dík, to jsem potřeboval ;) . Už to OK.

Re: 3Dmax chyby

Napsal: čtv 11. dub 2013 18:43:15
od Roman
Asi jsem blbej, ale můžete mi poradit, jak se zbavím těch křížků na vertexech ? Prolezl jsem kdejaké nastavení a nepřišel jsem na to..
Obrázek

Re: 3Dmax chyby

Napsal: čtv 11. dub 2013 19:07:35
od Josef72
Ale nevím, jestli to s tebou souvisí ( s tvým problémem ).

http://www.grafika.cz/cz/forum/tema-873 ... astavenim/

Re: 3Dmax chyby

Napsal: čtv 11. dub 2013 19:25:17
od Roman
Dík, pomohlo to.