Můžete mi poradit. Po přechodu na W8 a instalaci maxu se textury na těch koulích v Materiál editoru zobrazují takto :
Ale ne všechny a u všech modelů. Ve W7 se vše zobrazovalo korektně....
3Dmax chyby
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3Dmax chyby
Woknousama to není. Mám W7 a dělá to samé. Zajímavé je, že i ve scéně, kde mám materiály ( starší ) normálně, tak po přidání nového se mi materiál na kouly zobrazí takto , tedy opakováním textury. Možná to souvisí s nastavením celé scény, ne jen editoru materiálů.
Re: 3Dmax chyby
Josef má pravdu ono stačí vlézt do nastavení a odškrtnout v material editor/options/auto select texture map size (zaškrtnout ),automaticky se vyškrtne real texture.Můžete mi poradit. Po přechodu na W8 a instalaci maxu se textury na těch koulích v Materiál editoru zobrazují takto :
Re: 3Dmax chyby
Dík, to jsem potřeboval . Už to OK.
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3Dmax chyby
Ale nevím, jestli to s tebou souvisí ( s tvým problémem ).
http://www.grafika.cz/cz/forum/tema-873 ... astavenim/
http://www.grafika.cz/cz/forum/tema-873 ... astavenim/
Re: 3Dmax chyby
Dík, pomohlo to.