CD 151 023 (model Hekl)

Připravované nebo vydané modely a skiny do RW
Odpovědět
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: 151 023

Příspěvek od Hekl338 »

Si musis rukou spravit tien :mrgreen:
smekac
Příspěvky: 201
Registrován: pon 11. dub 2011 14:11:24
Kontaktovat uživatele:

Re: 151 023

Příspěvek od smekac »

Hekl338 píše:Si musis rukou spravit tien :mrgreen:
To jsem už zkoušel :D dokonce ani zhasnout lampičku nepomohlo :lol: :lol: :lol:
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: 151 023

Příspěvek od Hekl338 »

Zvaracska kukla celkom pomaha :lol:
Jurajs_89
Příspěvky: 646
Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: 151 023

Příspěvek od Jurajs_89 »

Tak i já jsem dnes stáhl Banána, tak bych se rád podělil s dojmy.

Nepochopím, jak se někdo nerozjede :shock: . Tohle musí zvládnout i cvičená opice. Po grafické stránce to vypadá velice dobře.
S čím jsem se však neskamarádil je bdělost. Mlátím do klávesnice jak blbec, tlačítko na pultíku skáče jak auta na D1, ale záchranka stejně bouchne. Po čase jsem si uvědomil, že to lze řešit i jinak, tak jsem se na Q vykašlal, a řešil to jiným způsobem. No jo, ale to už bylo po několikátém zastavení. Mile mě překvapilo, že mašinka má automatické krokování, jak nahoru, tak dolů. parádní věc. Je super, že něco takového jde nasimulovat. Pravda, trochu jsem se zasekl na 27 stupni, kdy se to kouslo, a já nevěděl, jak dál. Pořád jsem mačkal W, ale omyl, ono to chtělo S. Nevadí, zřejmě matení nepřítele :D . Co jsem však moc nepobral, jak se brzdič. Mohl by mi někdo prosím napsat jeho polohy? Byl bych za to vděčný ;) .

Banána porovnávám s BR 143 od Virtual Railroads, a myslím si, že Banán má na to, aby se Němce rovnal, už teď je na vysoké úrovni.

Takže, díky za skvělý model!
ObrázekObrázek
magnetový "cvok" :D
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: 151 023

Příspěvek od Hekl338 »

Jurajs_89
Příspěvky: 646
Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: 151 023

Příspěvek od Jurajs_89 »

Jistá neznalost u mě opravdu je :oops: 8-) . Jinak hodnotim velice, velice kladně. Na to, že to je označeno jako beta, to umí moc hezký věci.
ObrázekObrázek
magnetový "cvok" :D
ilidianos
Příspěvky: 170
Registrován: čtv 02. pro 2010 14:24:07

Re: 151 023

Příspěvek od ilidianos »

Banan stazen, odzkousen a teda srazilo me to do kolen, uzasna prace a ta simulace je opravdu uzasna, ozivit lokomotivu jsem teda problem urcite nemel, neco malo sem si jeste pamatoval z romanovych videi. No, co se tyce ovladani, tak to je opravdu uzasne, to ze se opravdu musi krokovat jednotlive po stupnich a pokud nepresunu smerovej kontroler z P do SH, tak se dale nepohnu. Nejvice me vsak dostala funkcnost EDB. Opravdu klobouk dolu pred pany co se na tomto podileli. Ted takovy maly dotaz, bude i druha verze 151 ? Ten zluty banan co tu byl kdysi tez zminovany?

edit: myslim, ze BR 143 od VR to predcilo ve vsem.
Vlastik

Re: 151 023

Příspěvek od Vlastik »

Banan stazen, odzkousen a teda srazilo me to do kolen, uzasna prace a ta simulace je opravdu uzasna, ozivit lokomotivu jsem teda problem urcite nemel, neco malo sem si jeste pamatoval z romanovych videi. No, co se tyce ovladani, tak to je opravdu uzasne, to ze se opravdu musi krokovat jednotlive po stupnich a pokud nepresunu smerovej kontroler z P do SH, tak se dale nepohnu. Nejvice me vsak dostala funkcnost EDB. Opravdu klobouk dolu pred pany co se na tomto podileli. Ted takovy maly dotaz, bude i druha verze 151 ? Ten zluty banan co tu byl kdysi tez zminovany?

edit: myslim, ze BR 143 od VR to predcilo ve vsem.
Snad jenom že tedy možná by stálo zato ještě udělat vypínač pro VZ,takto co se ted děje se jezdí na nekodovaných úsecích,pokud pojedu v trati PBO tak ta je celá kodovaná a mačkání živáku není reálné a jiné tratě nejsou.
Ohledně rozložení kláves ,tak zde bych živák přehodil na pause,protože je to dlouhá klávesa a i ve tmě se dá najít,a pro leváka je to docela utrpení pokud použije klávesnici,a pokud použiji a ovládám prvky v kabině myší tak zase pomalu hned stojím protože mi spadne rychlobrzda.Doba pro zmáčknutí živáku je cca 20 vteřin.

Jinak je nesmysl porovnávat jiné modely,každý ma něco a každý funguje na něčem jiném,třeba 143 má 4 rychlosti stírání,ventilátory a pod,BR má zase počítadlo náprav,taurus má zase přepnutí brzd a pod,co se týče reálnosti loko 151023 tak je si to hodně podobné.Bohužel tomu kazí dojem že pult je z 350,ke je jiné rozpoložení,dneska už všechny lokomotivy (150,151) mají automatiku,poměrný tah (což má i DB143) .
Ještě k tomu,docela bych se přimlouval za dvě verze jak jsem někde četl a to plná full (všechno co šlo rozhýbat) vhodné pro strojvedoucí a pak tuto kde je to jasné pro (strojvedoucí-kandidát).
To jsou tak moje poznámky z první jízdy.
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: 151 023

Příspěvek od Hekl338 »

Banany budu postupne zverejnene vsetky, ovsem nepojde to tak rychlo, bolo upravene mapovanie podla poziadaviek RW, tym padom nestaci len kopirovanie textur z MSTS. Ohladne kabiny to uz bolo tusim spominane z mojej strany, ze som tvoril model kabu pre 350, nakolko tam som mal dostatok podkladov a je mi blizsia. Druhy dovod je ten, ze model 350 pribudne taktiez. Moja uloha teda tym skoncila, z casovych dovodov sa kabine venovat dalej nebudem, mam rozpracovanych viac projektov. Ak Roman s Michalom budu mat chut a cas, mozu kludne kab 350 upravit na 15x. :D A rovno aj ETCS verziu kabu 350. Kabiny su dost velky problem. Je prislubeny model 81x, nie je problem ho exportnut, ale dostavame sa zase ku kabine.... A to nehovorim o rade x6x a 37x....
smekac
Příspěvky: 201
Registrován: pon 11. dub 2011 14:11:24
Kontaktovat uživatele:

Re: 151 023

Příspěvek od smekac »

Asi bych se taky přimlouval za to, změnit mačkání toho živáku. Už několikrát mě to zastavilo kvuli nedomáčknutí. Kdyby to bylo jako píštala tak by to bylo OK ;)
smekac
Příspěvky: 201
Registrován: pon 11. dub 2011 14:11:24
Kontaktovat uživatele:

Re: 151 023

Příspěvek od smekac »

Ještě jeden postřeh :lol:

Když zastavím, odbrzdím si přímočinnou brzdu a zabrzdím přídavnou. Ale po nějakém čase mi začne řvát živák a hodí mi to záchranku i za nulové rychlosti :D
smekac
Příspěvky: 201
Registrován: pon 11. dub 2011 14:11:24
Kontaktovat uživatele:

Re: 151 023

Příspěvek od smekac »

Michal píše:smekac: To je v pořádku. ;) Podmínka pro automatickou výluku VZ je rychlost nižší než 15km/h a zabržděná BP alespoň na 1,5bar.
No jo, zabržděno málo, zase chyba mezi klávesnicí a židlí :lol: :lol: :lol:
Vlastik

Re: 151 023

Příspěvek od Vlastik »

Něco z učebnice ze školení možná se vám to bude hodit k doladění a nebo pro zajímavost:
Úpravy lokomotiv řad 150.2 a 151
2.3 Řazení jízdních stupňů
Mikroprocesorový řídicí systém umožňuje přeskakování některých odporových jízdních stupňů při krokování směrem nahoru i dolů podle okamžité rychlosti jízdy a hodnoty trakčního proudu.
Připomínám správnou technologii vedení vlaku s důrazem na jízdu bez rázů v soupravě (podrobnosti viz Kapitola 11). V jednotlivých polohách jízdní páky je chování lokomotivy následující:
„+“
- poloha pro rychlé krokování nahoru;
- při v > 40 km/h a I < 400 A mohou být některé odporové jízdní stupně přeskočeny;
- při v > 95 km/h a směrové páce v „P” může být proveden skok z nuly na 34. stupeň SP.
„+1“
- poloha pro krok o jeden stupeň nahoru;
- při držení páky v této poloze po dobu delší než 2,5 sec krokuje trvale po jednom stupni nahoru.
„–1“
- poloha pro krok o jeden stupeň dolů;
- při držení páky v této poloze po dobu delší než 2,5 sec krokuje trvale po jednom stupni dolů.
„0“
- poloha pro krokování po jednom stupni dolů. Při I < 300 A rozepne trakční obvod;
- při jízdě na stupních sérioparalelu po krátkodobém (cca 1 sec) přestavení páky do této polohy a následném přestavení jízdní páky zpět do polohy „J” dojde ke zkrokování na 27. stupeň bez rozpojení trakce.
„–B“
- totéž co v poloze „0”. Po rozpojení jízdního schématu se VN obvod přestaví do brzdy.
„B“
- totéž co v poloze „0”. Po rozpojení jízdního schématu se VN obvod přestaví do brzdy.
„+B“
- okamžité rozpojení jízdního schématu (bez krokování dolů) a přestavení obvodů do režimu EDB – pozor, způsobí ráz v soupravě a mimo případy nebezpečí z prodlení je zakázáno č.j. 17/00-O12/1-Fej.
Manévrovací tlačítko „+” má shodnou funkci jako poloha „+1” jízdní páky. Manévrovací tlačítko „–“ krokuje trvale (a bez prodlevy) po jednom stupni dolů.
Manipulace se směrovou pákou zůstává stejná jako na řadě 150.0 bez modernizace. Na neobsazeném stanovišti musí být směrová i jízdní páka přestavena do polohy „0“ – v opačném případě je možné, že nepůjde zařadit druhý a vyšší jízdní stupeň.
Na 1. jízdním (přesněji přípravném) stupni dojde ke kontrole trakčního obvodu a mj. na tomto stupni je také vyhodnocován logický signál odpovídající odpadu bývalého relé nulového proudu B7 -2.
Z těchto důvodů nelze na 1. stupni přerušit chod ventilátorů a při stažení sběrače zasáhne podpěťová ochrana.
Na lokomotivě je EDB nadřazena, tj. při tlaku v p/E převodníku je zablokována jízda.
Toto blokování lze zrušit vypnutím EDB vypínačem A9-2 na přístrojové skříni M2. Toto je vhodné zkusmo provést tehdy, nejde-li stroj „do stupňů”, i když ručička tlaku vzduchu v převodníku ukazuje hodnotu nula bar (příčiny viz poznámka bodu 2.8 této kapitoly).
Přechodové stupně mezi sériovým a sérioparalelním řazením motorových skupin jsou
indikovány na ukazateli stupňů symboly „P1” – „P2” – „P3”.
2.4 Obsluha EDB
Přestavení VN obvodů do brzdového schématu je indikováno na zobrazovači stupňů symbolem „–0”. Po povolení startu EDB řídicím systémem (tj. po splnění všech podmínek pro práci regulátoru EDB) je pohotovost a funkce EDB indikována na zobrazovači stupňů symbolem „–1”.
„+B“, „B“, „–B“
- plnění a vyprazdňování převodníku je shodné s řadou 150.0 bez modernizace.
„0“
- poloha pro odvětrání převodníku;
- VN obvody zůstanou stále v brzdovém schématu, EDB je pohotová a na ukazateli stupňů zůstává „–1”.
„–1“, „J“, „+1“, „+“
- poloha pro odvětrání převodníku;
- po poklesu brzdového proudu pod 100 A se VN obvody přestaví do jízdního schématu.
2.6 Automatické snížení výkonu lokomotivy
Řídicí systém automaticky snižuje výkon lokomotivy (krokuje dolů) v těchto případech:
- nízké napětí v troleji blížící se hodnotě 2,2 kV (symbol „U“ na ukazateli stupňů) – stav trvá do ustálení napětí na minimální normované hodnotě;
- došlo k překročení konstrukční rychlosti lokomotivy;
- probíhá jízda na stupních s nedostatečným chlazením odporníků po dobu delší neţ je jedna minuta (týká se jízdních stupňů 22. aţ 26. a 47. aţ 50.);
- nastal skluz dvojkolí a je signalizovaný skluzovou ochranou.
Brzdy:
V souvislosti s osazením lokomotiv brzdovými špalíky uvedeného typu byly upraveny tlaky v brzdových jednotkách.
brzda přídavná maximální tlak 3,4 bar *1)
brzda samočinná
(dvoustupňová, režim R)
maximální tlak 2,4 bar rychlost do 51 km/h *2)
maximální tlak 4,2 bar rychlost nad 51 km/h *2)
*1) Pozor, pokud je brzdič přídavné brzdy nastaven na tlak nižší než 3,8 bar, je nouzové ovládání brzdiče DAKO-BSE zakázáno – podrobnosti viz článek 388. předpisu ČD V15/I.
*2) Úpravy tlaku v závislosti na rychlosti jsou realizovány pomocí elektropneumatického ventilu Z20-2, který je umístěn vedle kohoutku 976/16 (kohoutek „LITINA – NEKOVOVÉ“). Při běžném provozním režimu lokomotivy je tento kohoutek trvale otevřen (a zaplombován) a brzdící váha lokomotivy je R+E, případně R. Ostatní manipulace s kohoutkem je popsána dále v textu.
V úvahu připadající mimořádné případy:
- Při zastavení bez účinkující EDB z rychlosti 140 km/h a vyšší je nutno před dalším rozjezdem vyčkat minimálně 3 min, z rychlosti 120 km/h aţ 139 km/h nutno vyčkat 1 min.
Při následném rozjezdu nesmí být na prvních 50 metrech jízdy překročen trakční proud 715 A (Opatření DKV Praha a Návod k obsluze řady 151 Lo 1995-14 A/2).
- Pokud je zabrzděno rychločinně bez funkční EDB z rychlosti 120 km/h a vyšší, je nutno po zastavení vyčkat 2,5 minuty a následné rozjezdy provádět se 75% maximální tažné síly HKV. Toto opatření je vydáno pro zamezení nebezpečí uvolnění obruče (během rychločinného brzdění byl v brzdových jednotkách plný tlak ) a platí do skončení výkonu HKV – nutno provést zápis do Knihy oprav kvůli pozdější technické prohlídce v DKV (podrobnosti stanovuje Opatření č.j. 21607/2000-O12, Opatření č.j. 21538/2001-O12, RVP DKV Praha č. 08/98 a Vyhláška VP DKV Praha č. 28/01).
Některé lokomotivy řad 150.2 a 151 jsou vybaveny novým typem regulátoru EDB. Obsluha EDB a signalizace na zobrazovači stupňů jsou beze změn. Obecně platí, ţe při použití průběžné brzdy vlaku dojde ke startu brzdy elektrodynamické při dosažení tlaku 0,8 bar v brzdových jednotkách.
Rekonstruovaný regulátor EDB se vyznačuje těmito rysy:
- u lokomotiv řady 150.2 je EDB funkční do rychlosti 30 km/h (u lokomotiv řady 150.2 s původní verzí regulátoru EDB zaniká při rychlosti 45 km/h). U lokomotiv řady 151 EDB zaniká při rychlosti 25 km/h nezávisle na verzi regulátoru EDB;
- při brzdění EDB zobrazuje horní ampérmetr proud buzení a dolní ampérmetr proud kotev trakčních motorů (obdobně jako u lokomotiv řady 371 a 372);
Proudy:
dlouhodobý proud při jízdě 1.200 A
-----------------------------------
krátkodobý proud při jízdě 1.500 A
(teplota 200 °C)
2 min
-----------------------------------
krátkodobý proud při stání
(viz předpis ČD V2, čl. 70)
150 A
(teplota 110 °C)
6 min
-----------------------------------
Technologie řízení:
Lokomotiva má instalovaný relativně vysoký výkon. „Nevhodnou“ obsluhou s výše popsanými průvodními jevy se pro cestující snižuje komfort jízdy, zároveň dochází ke zbytečnému namáhání komponentů lokomotivy (typicky kompresorů) či rázům v převodovkách. Několik následujících bodů přiblíţí zásady správné obsluhy lokomotivy.
- Používání brzdiče průběžné brzdy při brzdění lokomotivy při Lv jízdách
Instalovaná elektrodynamická brzda má větší výkon než brzda pneumatická a v případě zániku EDB je tato automaticky nahrazena brzdou vzduchovou. Dále při rychločinném brzdění dojde k aktivaci extrémní brzdy (pouze u lokomotiv řady 151 a u lokomotiv s EDB 2). Podrobnosti viz též předpis ČD V15/I články 303. a 307.
- Využívání hospodárných a shuntovacích stupňů
Pří jízdě je nutné přednostně využívat hospodárné stupně včetně stupňů shuntovacích, zvláště v oblasti rychlostí 50 až 90 km/h (pro řadu 151 v oblasti rychlostí 55 až 100 km/h) při sériovém spojení.
- Přechod ze sériového na sérioparalelní spojení (a zpět)
Pro zabránění rázů tažné síly je nutno přecházet při proudech nižších než 600A, tj. při rychlosti vyšší než 50 km/h (pro řadu 151 vyšší než 55 km/h). V původním (tj. reléovém) zapojení řízení byla zapracována funkce, ţe v případě jízdy na sérioparalelním spojení (indikace přes kombinační stykač S2-1), proudech vyšších než 700 A (indikace přes relé trakčního proudu B16-2) a rychlostech menších než 35 km/h (informace od neregistračního rychloměru bQ5-2) došlo k automatickému krokování zpět na stupně sériové. Tato funkce není u lokomotiv s řídicím systémem zapracována (je zde pouze omezení 1100 A bez ohledu na režim spojení), přesto toto ustanovení
platí v plném rozsahu, tj. jízda na sérioparalelním spojení smí být uskutečněna ve smyslu první věty tohoto odstavce!
- Jízda s vysokými proudy
Za jízdy je nutno sledovat údaje měřících přístrojů. Trvalý trakční proud je na stupnicích ampérmetrů označen zelenou ryskou, hodinový proud žlutou a maximální proud červenou ryskou.
Trakční proudy vyšší než proud hodinový, tj. v rozmezí od 750 A do 1250 A, jsou krátkodobé a je dovoleno je využívat jen po dobu maximálně 5 min ze studeného stavu, tj. po předchozím nejméně pětiminutovém dochlazování elektrického zařízení bez zatížení.
- Skokové řazení jízdních stupňů
Protože řídicí systém umožňuje řazení s vynecháním některých jízdních stupňů (viz též Kapitola 1, bod 2.3), je nutno takovou volbu používat s rozvahou. Zásadně nedoporučuji používat skokovou volbu při rozjezdech z nižších rychlostí či stání, není též vhodné provádět skoky po sérioparalelních stupních, pokud by takový způsob jízdy bez další rozvahy vedl k rázům v převodovkách i soupravě. Například u lokomotiv řady 350, které jsou vybaveny mikroprocesorovým řídicím systémem typu MIREL, nejsou možnosti skoku z nultého stupně rovnou na stupně sérioparalelního spojení či skoků po sérioparalelních stupních vůbec zapracovány. Při jízdě s malými proudy samozřejmě není důvod skokovou volbu nepoužívat, avšak i v tomto případě musí být regulace výkonu spojitá, nikoliv razantně skoková. I při vysokých rychlostech je citlivější provést skok nejprve na 27. stupeň, posečkat a teprve poté přejít na stupně sérioparalelu.

// Edit: Upraveno pro čtení.
smekac
Příspěvky: 201
Registrován: pon 11. dub 2011 14:11:24
Kontaktovat uživatele:

Re: 151 023

Příspěvek od smekac »

Hmmm, tohle jsem už někde taky četl :D ještě byl u toho návod na obsluhu klimatizace :lol:
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: 151 023

Příspěvek od Roman »

Tak přidám také nějaké svoje názory ohledně kabiny.
Po zkušenostech z tvorby kabiny se já osobně do modifikace stávajícího modelu určitě pouštět nebudu ;) . Pokud nějakou kabinu budu společně s klukama dělat, jednoznačně budu tlačit na nový model. A ten bude muset vycházet přímo z vlastního modelu lokomotivy. Pokud bude někdo chtít modelovat jen kabinu,je to ztráta času. Třeba konkrétně u této kabiny je model a animace stěračů zvlášť pro interní a externí pohled. Zcela zbytečně. Proto není animace rolet při externím pohledu a úplně jsou vypuštěny stahovací okna. A to mapování textury čelních oken byla neuvěřitelná PAKÁRNA .
Jednoznačně doporučuju všem potenciálním autorům kabiny, vyžádat si od autora modelu alespoň základní model kabiny, který bude " sedět" . Třeba by stačilo detachnout a převrátit polygony kabiny modelu lokomotivy. Modelování a animace ovládacích prvků je už s určitými zkušenostmi sranda.
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: 151 023

Příspěvek od Hekl338 »

No, tak to uz aby sa hlasil zaujemca o kabinu radu x6x a 37x. Nez ju ktosi spravi, bude aj davno model v RW.
Vlastik

Re: 151 023

Příspěvek od Vlastik »

No, tak to uz aby sa hlasil zaujemca o kabinu radu x6x a 37x. Nez ju ktosi spravi, bude aj davno model v RW.
No pokud se koukneš do sekce Kabiny tak zjistíš že kabiny jsou už hotové a i částečně namapované,práce jsem zastavil jenom z důvodů že mi nebyl nikdo nápomocen v tom smyslu animací prvků v 3d studiu a pojmenování.Výhodou komunikace je i to že se dá jako u taurusů třeba otočit na zadní stěnu kde si zapnu baterie,HV ,osvětlení podvozků ,když půjdu do detailu tak i kohouty a povolím ruční brzdu než přejdu na pult,když tak už nastavit loko jako je to v Zsim od rusů.
Jinak připravuje se i model 110/111 s interiérem,kdysy jsem ho slíbil Michalovi a sliby rád plním a on mi poslal foto na textury,bohužel problém je právě v tom že textury neumím kvalitně udělat a tak práce opět stojí,jinak model je hotov.Je to vlastně uprava modelu od Ottíka,kde bylo potřeba spousta věcí do upravovat z 110.
Bohužel práce kabin je jedna z nejnáročnějších a je pomalu zapotřebí být s lidmi online kontaktu v přímém přenosu a hned upozornovat na chyby a nebo nedostatky,spolupráce v tomto je určitě namístě protože každý umí něco,závěrem musím říci že ovládání i když je z pultu 350 je to nejreálnější co jsem kdy mohl zkusit u železničních simulátorů (nějáké chybyky se najdou ale pro laika je to šumafuk) a to i u zahraničních vozidel,mimo trenažerů ale tam je to o něčem jiném.
smekac
Příspěvky: 201
Registrován: pon 11. dub 2011 14:11:24
Kontaktovat uživatele:

Re: 151 023

Příspěvek od smekac »

Poskytnu fotky na kompletní cab 162, bohužel s časem na vytvoření modelu to trochu drhne :D
Vlastik

Re: 151 023

Příspěvek od Vlastik »

Jsem rád, že se mašina líbí a nejsou s ní zásadní problémy.
Musím se podělit o jednu zkušenost,udělal jsem si vlak EN Slovakia a trasu z Kolína na hlavní přes Malešice,a musím říci že jsem měl co dělat abych stihal jízdní dobu(přeci jenom ovládání myší není to pravé),no závěr se moc nepovedl a nevím jak je to možné ale mašina mi v Malešicích chcípla (nešla dát do výkonu)tak jsem zastavil a už nešla rozjet,přes 30.minut jsem jí oživoval :D a pak to vzdal.
Otázka je jestli je stavěná na delší trasy a má správně nastavené tlaky,furt jsem musel pocestě dofoukávat což se mi až tak logické nezdá,zkuste se nato mrknout.Nevím jestli od TS 2013 musejí být správně nastavené i brzy u vagonů což by tedy logicky tomu nasvědčovalo protože jsem použil do sestavy vozy DB City nicht line a tady si moc nastavením jist nejsem.
smekac
Příspěvky: 201
Registrován: pon 11. dub 2011 14:11:24
Kontaktovat uživatele:

Re: 151 023

Příspěvek od smekac »

Vlastik píše:
Jsem rád, že se mašina líbí a nejsou s ní zásadní problémy.
Musím se podělit o jednu zkušenost,udělal jsem si vlak EN Slovakia a trasu z Kolína na hlavní přes Malešice,a musím říci že jsem měl co dělat abych stihal jízdní dobu(přeci jenom ovládání myší není to pravé),no závěr se moc nepovedl a nevím jak je to možné ale mašina mi v Malešicích chcípla (nešla dát do výkonu)tak jsem zastavil a už nešla rozjet,přes 30.minut jsem jí oživoval :D a pak to vzdal.
Otázka je jestli je stavěná na delší trasy a má správně nastavené tlaky,furt jsem musel pocestě dofoukávat což se mi až tak logické nezdá,zkuste se nato mrknout.Nevím jestli od TS 2013 musejí být správně nastavené i brzy u vagonů což by tedy logicky tomu nasvědčovalo protože jsem použil do sestavy vozy DB City nicht line a tady si moc nastavením jist nejsem.
Vlastíku, myší se kontroler ovládat nemusí, používám klávesnici a je to uplně pohoda. Pokud si četl read me tak je nastavená proudová ochrana 1,2kA takže pokud překročíš proud tak stačí loko znovu nastartovat. V TS2013 normálně jezdím CT - Chocen a zpět a je to v pohodě.
Odpovědět