Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Jakožto už mám nějaké objekty rozdělané tak zakládám nové vlákno fora. Budu zde postupem času uveřejnovat ruzné objekty a jestli se povede tak i vozy do Railworks.
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Něco malého na začátek, ale potřeboval bych nějaké šablony a textury jak štěrku tak trávy popř. sněhu na loft náspy aby mosty seděly v náspu...
Naposledy upravil(a) smekac dne ned 13. kvě 2012 16:18:51, celkem upraveno 1 x.
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Pěkné, myslim ze mube je uvíta.
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
ty PHS a mosty výše se mu určitě nějaké budou hodit ...Josef72 píše:Pěkné, myslim ze mube je uvíta.
1. je most na trati 270 v 290.3km
2. je mostek na trati 270 v 289.8km
---
PHS:
smyšlená / 270 Brodek u Přerova / 270 Hoštejn
330 Říkovice 1.verze / 196 Olmenice-Kaplice / 330 Říkovice 2.verze
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
mostky vypadají dobře a využití určitě bude. Čím dřív budou ve hře, tím líp.
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Potřeboval bych od dotyčného kdo dělá náspy pro tratě aby mi poslal nějaký vzorek 1,2,3 a 4 kolejného náspu abych to okolí mostu mohl podle toho domodelovat ... toho je děláno pro TRS a obávám se že by to asi nesedělo... Děkuji
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
U budov potom prestuduj shadery, aby si nedaval kalsicky texdiff, nezabudni na zimu verziu, pripadne nocnu:). Kludne potom napis keby cosi. LOdy su jednoduche.
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Hekl338: Tak zimní verzi mám hotovou. Noční asi tady nemá cenu dělat když skladistě se už nepoužívá a ten baráček je na spadnudí . Jinak si nevím rady s těmi LODy. mužu nějak v maxku ten jeden LOD zobrazit a druhý aby se mi nezobrazil ? páč se mě to docela tam solidně motá dohromady... a pak ten export. To stačí jen každý LOD správně pojmenovat a pak to celé vyexportovat , popř musí se ještě něco nastavovat v blueprintu ? Díky za radu
EDIT: mno tak to asi neklapne. LODy jsem si vytvořil, správně pojmenoval:
1_0200_host-bud
2_0400_host-bud
ale při exportu to hází toto:
http://www.q3.cz/images/34chybaexport_tn.jpg
EDIT2:Tak jsem metodou pokus-omyl přišel na jeden problém. Když použiju TrainLightMapWithDiffuse.fx tak mi to tu chybu hlásí. Jinak ne. Nevíš kde bych mohl mít chybu ?
EDIT: mno tak to asi neklapne. LODy jsem si vytvořil, správně pojmenoval:
1_0200_host-bud
2_0400_host-bud
ale při exportu to hází toto:
http://www.q3.cz/images/34chybaexport_tn.jpg
EDIT2:Tak jsem metodou pokus-omyl přišel na jeden problém. Když použiju TrainLightMapWithDiffuse.fx tak mi to tu chybu hlásí. Jinak ne. Nevíš kde bych mohl mít chybu ?
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Klikni na objekt, který chceš schovat, potom klikni pravým tlačítkem myši a vyber možnost "Hide Selection". Tím se schová.smekac píše:Hekl338: Tak zimní verzi mám hotovou. Noční asi tady nemá cenu dělat když skladistě se už nepoužívá a ten baráček je na spadnudí . Jinak si nevím rady s těmi LODy. mužu nějak v maxku ten jeden LOD zobrazit a druhý aby se mi nezobrazil ? páč se mě to docela tam solidně motá dohromady... a pak ten export. To stačí jen každý LOD správně pojmenovat a pak to celé vyexportovat , popř musí se ještě něco nastavovat v blueprintu ? Díky za radu
Je ti jasné, že u tohoto shaderu máš dva sloty a tak k němu musíš přiřadit dvě textury ? Jednu klasickou a do druhého slotu tzv. "Ambient Occlusion". To znamená jakousi "světelnou mapu" , která má svoje vlastní mapování, díky kterému objekt reaguje na světlo hry. Jestli nevíš o co jde, mohu udělat jednoduchý návod.smekac píše:EDIT2:Tak jsem metodou pokus-omyl přišel na jeden problém. Když použiju TrainLightMapWithDiffuse.fx tak mi to tu chybu hlásí. Jinak ne. Nevíš kde bych mohl mít chybu ?
Pěkné modely.
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Zrovna se s tou druhou texturou pomocí Hekla peru ... výsledek teda se zatím nedostavil ale uvidíme.Josef72 píše: Je ti jasné, že u tohoto shaderu máš dva sloty a tak k němu musíš přiřadit dvě textury ? Jednu klasickou a do druhého slotu tzv. "Ambient Occlusion". To znamená jakousi "světelnou mapu" , která má svoje vlastní mapování, díky kterému objekt reaguje na světlo hry. Jestli nevíš o co jde, mohu udělat jednoduchý návod.
Pěkné modely.
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Tak jsem to nevydržel a za použití TrainBasicObjectDiffuse jsem vyexportoval do hry. Nevím jak by to vypadalo s vyrenderovanými stíny ale ted mi to nepříde tak špatné... co vy na to ? Ale budu se pokoušet ten stín prolomit.
free image hosting
hosting images
free image hosting
hosting images
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Jelikož používáš fototextury i s tím stínem ( třeba pod krajem střechy ), tak ten rozdíl nebude na první pohled tak markatní. Podobně jsem nakonec dělal karotkovo buštěhradku pro RW. Do zítřka udělám manuál pro ten zmiňovaný shader.
Kvalita těchto objektů závisí na textuře a tu máš pěknou. Mně se ty objekty líbí, dobrá práce.
Kvalita těchto objektů závisí na textuře a tu máš pěknou. Mně se ty objekty líbí, dobrá práce.
Re: Smekacovo stavitelství a strojírny a.s.
Už jsem to nějak prolomil (jedna textura se mě povedla vyrenderovat ale další už ne) Takže se rád ještě něco přiučím. Tu texturu dám i k těmto baráčkům tak uvdíme jak to dopadne ...