Stránka 4 z 35

Re: Dílna Roman

Napsal: sob 17. pro 2011 23:46:12
od Roman
Ne, o tom nemám ani tušení. Moc díky.

Re: Dílna Roman

Napsal: sob 17. pro 2011 23:52:42
od Josef72
Jinak ještě, mně pomáhá se zorientovat i tak, že si přes RW_tool prohlídnu všechny použité textury. Ideální je k tomuhle účelu (RW3) Addon "Horse Curve". Zrovna na kolejivo + tunely jsem koukal, podobně jako u drážních budov se od RW3 používají nové shadery.

Re: Dílna Roman

Napsal: ned 18. pro 2011 20:53:58
od Roman
Tak v tunelu už svítíme. A vypadá to velmi dobře :shock:
Obrázek

Obrázek

Re: Dílna Roman

Napsal: ned 18. pro 2011 23:18:53
od Oskar
No to je moc pěkné, skoro jako v reálu.

Re: Dílna Roman

Napsal: pát 23. pro 2011 0:50:24
od Pavlík
Roman píše:Tak v tunelu už svítíme. A vypadá to velmi dobře :shock:
Obrázky bohužel nejdou zobrazit.

Re: Dílna Roman

Napsal: pát 23. pro 2011 9:28:51
od Josef72
U mě dobrý. Zobrazeno.

Re: Dílna Roman

Napsal: čtv 29. pro 2011 20:10:03
od Roman
Já věděl, že když jsem se naučil používat odlesky a bump (nerovné povrchy) materiály, tak si přidělávám práci :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Začal jsem experimentovat s texturami kolejiva. Pokud se použije jemná struktura u normal textury je výsledek velmi dobrý.

Obrázek
Obrázek


Když se to ale přežene tak nic moc.....

Obrázek

Problém je ale u zimní textury, tam se mi to nelíbí vůbec :evil:

Obrázek
Použita je shodná ( jemná )normal textura jako u druhého screenu.

Tak by mě zajímal Váš názor. Zda ještě zkusit nějaké nastavení nebo se na to vykašlat úplně.....

Re: Dílna Roman

Napsal: čtv 29. pro 2011 20:38:43
od Oskar
Můj názor:

Ty první dva obrázky dobrý - možná ještě trochu ubrat.

Třetí nepřirozený.

A ten zimní je jak kdyby jsi to polil jemnou vrstvou jogurtu - takže taky nepoužitelné.

Re: Dílna Roman

Napsal: čtv 29. pro 2011 20:51:16
od Josef72
U trojky bych nechal ty "šutry" ( možná jemně ubrat ) ale ty betonové pražce jsou opravdu nepřirozené. Vypadá to jako by na něm byly samé krátery.

U sněhu asi nedělá bump mapa tak dobrou službu. Když napadá sníh na koleje, vytváří vlastně takové jemné, zaoblené tvary. Rozhodně dokonale nekopítuje tvar pražc a "šutrů".

Verze na screenech 1 a 2 ale určitě prokoukla.

Re: Dílna Roman

Napsal: pát 30. pro 2011 11:11:04
od Roman
No s tím sněhem se asi nedá nic moc dělat. I když na druhou stranu v našich podmínkách je na kolejích ( krom pár tratí ) sněhu málo - je vyfoukaný. Rozhodně není moc k vidění taková ta klasická peřina ;)
Tady je vyjjímka , kdy bylo v Praze loni čerstvě napadaných 30cm sněhu :o
Obrázek
Obrázek
Toto mají u addonu Donner Pass pořešené přímo modelem, kdy v létě je za alfou skrytá část mapovaná zimní texturou a ta zimě překrývá letní textury



Procházel jsem textury a u komerčního addonu Horseshoe Curve je efekt podobný ne-li stejný s jakým se zatím potýkám já.

Obrázek

Já jsem prozatím zůstal u tohoto nastavení :

Obrázek
Obrázek

Správnost zvolených shaderů se dá ověřit po otevření souborů GeoPcDx například defaultního kolejiva a jiných podobných objektů.

Re: Dílna Roman

Napsal: stř 04. led 2012 11:21:26
od M@ster
pekne to vypada

Re: Dílna Roman

Napsal: stř 04. led 2012 17:21:20
od Josef72
K té normálové textuře. Na ní se asi označení pro zimní texturu (xxx_wi.ace) asi nevztahuje co ?

Re: Dílna Roman

Napsal: stř 04. led 2012 19:40:51
od Roman
Nevím, nezkoušel jsem to.
Ale jelikož už používám koncovku nm, další jako wi už by asi neprošla....

Re: Dílna Roman

Napsal: čtv 05. led 2012 0:24:24
od Roman
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Jelikož už moc nezbývá, cvičně jsem zkusil vytvořit *.rwp soubor.
Vlastně přibudou už jen tunelové tubusy. Ještě upravit Josefovi portály aby byly kompatibilní a může balíček do světa.
No a má "pouhých" 128MB :roll: .
Ty normal textury......

Re: Dílna Roman

Napsal: sob 07. led 2012 12:31:08
od Roman
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

To jsou definitivně všechny varianty .....

Re: Dílna Roman

Napsal: sob 07. led 2012 13:36:55
od Josef72
Je to dobrý, ale popravdě, ty dřevěný pražce mi připadají hodně tmavý a barva na něm hodně sytá.

Re: Dílna Roman

Napsal: sob 07. led 2012 13:49:27
od Roman
No jo, já vím....
Jenže když tam potlačím kontrasty , tak je to pak při určitém úhlu pohledu mdlý a nevýrazný. V podstatě se na to dá koukat jen kolmo. Textura je super , ale výsledek ve hře bídný. To je vidět u té hnědé verze koridoru. A pokud jsem tam zkusil dát ještě i pražce hnědé tak to bylo úplně o ničem. Zvolil jsem takový nějaký kompromis.....
U něčeho by pomohla výraznější normal textura, jenže zimní verze je pak strašná :?

Re: Dílna Roman

Napsal: stř 18. led 2012 2:11:49
od Roman
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Dotaz.
Nemáte někdo kvalitně nafocený kamenný portál tunelu :?: :?: :?: Potřebuji hlavně čelní pohled. Stačí jedna fotka dvoukolejného a jedna jednokolejného tunelu.
Jsem sice domluven s Josefem , že můžu použít jeho původní textury , ale ty už taky něco pamatují .

V podstatě už jen čekám, s čím se pochlapí tvůrci při update TS 2012 . Pokud potom bude vše fungovat tak, jak má , vydám celý balík kolejiva a příslušenství ......
Zbývají už jen ty kamenné portály.

Re: Dílna Roman

Napsal: stř 18. led 2012 10:48:22
od panalf
Super konecne kolej co vypadá k světu super práce :)

- omlouvam se za trapný dotaz ale ty koleje jsou 2D nebo 3D ? kvuli superelevaci rád si s ní hraju :)

Re: Dílna Roman

Napsal: stř 18. led 2012 12:27:24
od Roman
panalf píše:Super konecne kolej co vypadá k světu super práce :)

- omlouvam se za trapný dotaz ale ty koleje jsou 2D nebo 3D ? kvuli superelevaci rád si s ní hraju :)
2D ;)