Dílna Roman
Re: Dílna Roman
Tak poslední pokus o bouřku. Jen by to malinko chtělo upravit interní zvuky...
http://www.youtube.com/watch?v=g86COfMm ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=g86COfMm ... e=youtu.be
Re: Dílna Roman
Myslim ze uz nezbyva nic co podotknout, jenom se da rict klobouk dolu krasna bourka zvuky myslim ze sou ok tez. Ted jeste udelat nocni bez te mlhy
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dílna Roman
Vypadá to dobře.
Re: Dílna Roman
moc pěkná práce Romane..
Upřímně, tvoje výtvory ve mě burcujou touhy začít si zase hrát s editorem, že by moje domovská trať 070 Praha - Turnov?...
Upřímně, tvoje výtvory ve mě burcujou touhy začít si zase hrát s editorem, že by moje domovská trať 070 Praha - Turnov?...
Re: Dílna Roman
To je most u nás v Černošicích, no paráda Pěkná práce
Re: Dílna Roman
Výsledek absťáku po příjezdu z dovolené včera večer
Čtyři varianty textur pro stožáry a brány trakčního vedení :
Ještě to ale bude dlouho trvat než to dotáhnu do konce. Ale sloupy TV ve finální verzi včetně LODů už má Mube na testování v trati , tak až se ozve s připomínkami a já je realizuji, můžou se vydat...
A ještě jeden konečně dokončený starší model který pošlu Josefovi ke zveřejnění .
Čtyři varianty textur pro stožáry a brány trakčního vedení :
Ještě to ale bude dlouho trvat než to dotáhnu do konce. Ale sloupy TV ve finální verzi včetně LODů už má Mube na testování v trati , tak až se ozve s připomínkami a já je realizuji, můžou se vydat...
A ještě jeden konečně dokončený starší model který pošlu Josefovi ke zveřejnění .
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dílna Roman
Pěkný textury. Hlavně ty staré ( první snímek úplně nalevo ).
Re: Dílna Roman
Nevím jestli už to není pasé ale jednu fotečku tunelu bych měl, fotil jsem to někde u Brna, takže jestli chceš, pošlu.
Re: Dílna Roman
Tak postupně odbourávám nějaké restíky....
Myslím, že se to bude hodit
Tady je potřeba při pokládce v editoru dodržet délku loft objektu vždy po deseti metrech (100m,110m,250m...) . Jinak vzniknou na koncích objektů nepravidelnosti v rozmístění podpěr. Ale to si myslím není až takový problém zaokrouhlit reálnou délku ...
A ještě zatím hotové variany sloupů TV :
Myslím, že se to bude hodit
Tady je potřeba při pokládce v editoru dodržet délku loft objektu vždy po deseti metrech (100m,110m,250m...) . Jinak vzniknou na koncích objektů nepravidelnosti v rozmístění podpěr. Ale to si myslím není až takový problém zaokrouhlit reálnou délku ...
A ještě zatím hotové variany sloupů TV :
Re: Dílna Roman
Budu aj tie rebrikove stlpy, co su u CT?
Re: Dílna Roman
October, Novemberheadder píše: Great work!
When it will be available to download?
Best regards,
Mike
Tak jsem ten ocelový most nakonec udělal úplně znovu za využití původních textur.
Na zkoušku jsem ho definoval jako loft objekt a po několika pokusech jsem usoudil, že pro stavitele je to daleko výhodnější . V podstatě se dá říct, že při dodržení určitých pravidel při pokládce je umístění mostu do trati daleko snažší než u static. Vyjma nejkratší, čtyřmetrové varianty (neznám důvod) lze most s úspěche použít v jakémkoli sklonu trati. A další výhodou je , že není třeba vytvářet spoustu variant různé délky. Tímto způsobem pokládky lze z jednoho modelu v editoru vytvořit most o délce od čtyř metrů prakticky do nekonečna . Podmínkou je při pokládve v editoru dodržet při označování úseku trati násobek 4m . Ideálních je přesný násobek (4,8,12m) ale pokud o jeden , dva centimetry přetáhnete (pokud označíte byť o centimetr méně, poslední pole se nevygeneruje), není to žádná tragédie. Vznikne jen nepatrná mezera mezi koncovým pilířem a mostovkou.
Zatím je exportovaná jedno a dvoukolejná verze pro přímý úsek. Pro obloukovou trať bude třeba segment mostu upravit. Ale zatím s výsledkem spokojen nejsem. Uvidíme časem.
Potřeboval bych ale poradit, jak se při použití shaderu Train_Light_map _with_Diffuse. Fx zbavím těch tmavých okrajů na modelu tam kde je okraj mapování polygonů druhého kanálu na textuře světené mapy. Na screenech je to vidět, hlavně na pilíři. Nepomůže ani použití textury 512x512.
Re: Dílna Roman
Model vypadá dobře, a loft most je super řešení na umisťování.Ulehčí to práci u kolejí ve sklonu.
Re: Dílna Roman
Sorry for writing in English again, but I have a last question:
Is this going to be an update for vlastik model, or will it be an own version? I am curious because I am building fictional "Czech style" route, and I don't know now, what I should do with gantry which I currently already placed on a track.
Your version looks great, but If it is going to be new version, using your "Roman72" folder. I will have to remove my whole existing gantry on a track, so it will be like a pain in my ass.
Best regards,
Mike
Re: Dílna Roman
This will be a new version, which is not compatible with models from Vlastík.headder píše:Sorry for writing in English again, but I have a last question:
Is this going to be an update for vlastik model, or will it be an own version? I am curious because I am building fictional "Czech style" route, and I don't know now, what I should do with gantry which I currently already placed on a track.
Your version looks great, but If it is going to be new version, using your "Roman72" folder. I will have to remove my whole existing gantry on a track, so it will be like a pain in my ass.
Best regards,
Mike
- M@ster
- Příspěvky: 164
- Registrován: pát 18. lis 2011 16:36:21
- Bydliště: Berlin
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dílna Roman
Vsechno moc pekna prace doufam ze to taky das brzo vse k downloadu