Dílna Roman

Připravované nebo vydané modely a skiny do RW
Odpovědět
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Roman »

Tak další varianty ;). Je to se zoomem, aby bylo vidět, že nic nebliká :D

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Vlastik

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Vlastik »

Je to se zoomem, aby bylo vidět, že nic nebliká
Jediné jak dokážeš že nic nebliká je video,takto mě to taky neproblikne když mám dobře nastavenou kameru,ale tak přeci jenom jsou to nové modely a né ty moje z roku 2009.
Vlastik

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Vlastik »

Jinak ty rychlostníky jsou naprosto luxusní. Roman je šikovnej. I si to sám naskriptoval.
To já mu neberu,a je dobře že je tu někdo takový ,je tady jedno ale že je to jenom pro jeho trat,modeluje základy at to byly trolejové sloupy nebo ted rychlostníky,pokud někdo bude chtít realitu tak sáhne po tom kde je více objektů,alesopn můj názor.
Vlastik

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Vlastik »

Jak víš, že Roman nemá celou sadu?
To samořejmě nevím,ale oficiálně nic nevydává (co nepoužije v trati) jenom to co má v trati tak podle toho konstatuji,pokud plánuje celou sadu (i návěsti NS, PJ,) i se šipkami tak to pak ano. pak samozřejmě nemá cenu abych svoje upravoval,ale to by chtělo aby se on vyjádřil.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Roman »

Vlastik píše:
Jak víš, že Roman nemá celou sadu?
To samořejmě nevím,ale oficiálně nic nevydává (co nepoužije v trati) jenom to co má v trati tak podle toho konstatuji,pokud plánuje celou sadu (i návěsti NS, PJ,) i se šipkami tak to pak ano. pak samozřejmě nemá cenu abych svoje upravoval,ale to by chtělo aby se on vyjádřil.
No kompletní to určitě momentálně nebude. Za prvé nemám čas a náladu a za druhé nejsou dostatečné foto materiály. To co je použito je ještě z dob kdy jsem dělal rychlostníky pro msts :D . A bez kvalitní textury nic dělat nebudu. To je asi největší rozdíl mezi Tvými a mými objekty. Já se v první řadě snažím připravit co nejlepší texturu dle mých schopností a model zase naopak není tak moc propracovaný. Ale ty zase věnuješ veškerou péči 3D modelu a textura je vlastně jen neupravené foto... Zase ale nechci , aby to vyznělo jako kritika. Je to konstatování faktu :D . Klidně své modely uprav a stavitel si dle svého uvážení vybere. V obchodě máš také většinou více druhů zboží na výběr :D
KaMat
Příspěvky: 1366
Registrován: stř 23. pro 2009 22:04:51

Re: Dílna Roman

Příspěvek od KaMat »

A co kdyby jste jste spolupracovali ? Určitě by výsledek stál za to.
Vlastik

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Vlastik »

Je to se zoomem, aby bylo vidět, že nic nebliká :D
Jak docílím toho zoomu? Rád bych potestoval pár objektů co jsem upravil,díky?
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Josef72 »

Kolečko myši.
Vlastik

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Vlastik »

Tak bohužel se mi to nepovedlo,možná by nebylo naškodu kdyby Roman (pokud to není tajemství ) se o to podělil se všemi,přeci jenom jeho tvorba je kvalitní a určitě by to uvítal nejeden modelář,stačil by jednoduchý návod např.
Rychlostníky použitý shadery ten nato a ten zas nato,na čísla použity ty to shadery,lody jsou takové a export přes blueprint jaký?
čísla od základy jsou daleko, apod, já osobně bych to uvítal u všech jeho objektů a nebo by mohl vytvořit takovou českou wiki... :D ,a nemusí to být jen Roman ,i Josef s domečky by se mi hodil :lol: ,jde o to člověka nakopnout.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Roman »

Vlastik píše:Tak bohužel se mi to nepovedlo,možná by nebylo naškodu kdyby Roman (pokud to není tajemství ) se o to podělil se všemi,přeci jenom jeho tvorba je kvalitní a určitě by to uvítal nejeden modelář,stačil by jednoduchý návod např.
Rychlostníky použitý shadery ten nato a ten zas nato,na čísla použity ty to shadery,lody jsou takové a export přes blueprint jaký?
čísla od základy jsou daleko, apod, já osobně bych to uvítal u všech jeho objektů a nebo by mohl vytvořit takovou českou wiki... :D ,a nemusí to být jen Roman ,i Josef s domečky by se mi hodil :lol: ,jde o to člověka nakopnout.
No manuály na 100% psát nebudu.
Já zásadně používám fx shadery, se kterými mám osobně dobré zkušenosti. Konkrétně u rychlostníků je na model použit shader TrainBasicObjectDiffuse.fx a na číslice TrainDecal.fx . Plane s texturou číslic je předsunut o 10mm před základní desku a pokud (u předvěstníku) se plane s texturou překrývají, je jedna z nich předsunuta ještě o dalších 5mm. Problikávání se projevuje až při maximálním zoomu rychlostníku z velké vzdálenosti. Ale to pak problikávají i některé objekty od RSC (třeba světla na BR 232) . Při standardní kameře nebo zoomu z bližší vzdálenosti je to OK. Lody jsou : 1 LOD - číslice + komplet model 300m , 2 LOD deska 600m . U rychlostníků z viaflexu je použit na přední desku shader TrainBumpSpec.fx s lesklostí 200 a sílou odlesku 2 .
Já osobně bych uvítal spíš opravu návěstidel. Je blbost a ztráta času modelovat vše znovu. Model ze zdrojáku, který mi Vlasta kdysi poskytl na vytvoření statického modelu návěstidla jsem poměrně snadno optimalizoval. Problém je s velkým množstvím různých částí modelu a v tom se nevyznám. Já si to attachnul do jednoho modelu, posvařoval, optimalizoval poly, udělal smooth a nastavil LODY. Tady jsem ochoten i pomoci...
Vlastik

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Vlastik »

Já osobně bych uvítal spíš opravu návěstidel. Je blbost a ztráta času modelovat vše znovu. Model ze zdrojáku, který mi Vlasta kdysi poskytl na vytvoření statického modelu návěstidla jsem poměrně snadno optimalizoval. Problém je s velkým množstvím různých částí modelu a v tom se nevyznám. Já si to attachnul do jednoho modelu, posvařoval, optimalizoval poly, udělal smooth a nastavil LODY. Tady jsem ochoten i pomoci...
No ohledně návěstidel tak tady se moc dobře asi dělat nedá,každý model je schopen ukázat cca 20 možností,co se zapisují do indikace návěstidla,(něco jako v msts se zaškrtávalo co chci aby bylo vidět) proto je to tak rozkouskované,takto tím že se vše zapracovalo do scriptu se ušetřila hromada návěstidel a dalo by se říci že neexistuje kombinace (přídavek který by chyběl) i pro krajany jsou tam zapracovány tabůlky,pokud to attachuji tak už mi nebude sedět script a musel bych udělat u každého návěstidla všechny kombinace,což by při počtu kusů (cca 840) vynásobit cca 20 asi nebylo moc praktické.Jak už jsem psal jedna věc je dělat pro sebe (taky mám v trati attachované modely které jinde v republice nejsou) a druhá věc je pro ostatní,bohužel se ale nemohu odchýlit od toho co je ve scriptech protože nikdo jiný je už asi dohromady nedá. Samozřejmně by šlo udělat jako pevné alespon základní typy ,ale to už by v tom byl guláš.Samořejmně jakékoliv nápady vítám a to nejen z produkce návěstidel,ale tady asi stím při tak velkém množství dělat nic nepůjde.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Roman »

Vlastik píše: No ohledně návěstidel tak tady se moc dobře asi dělat nedá...
Ale dá ;) . Máš tam samostatně spousta komponentů. Štít, sloupek a kdejaké blbosti. Ty štítky a pruhy jsou jasné :D . Ty jsem taky při attachování na mysli neměl. Já ve skriptu trochu číst umím a vím co se jak volá pro zobrazení ;) . Jenže v tom zdrojáku od tebe je hodně childů navíc . Ale hlavně to chce opravit jak jsem psal výše. Optomalizovat poly, svařit, smooth a udělat LODY.
Vlastik

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Vlastik »

Ale hlavně to chce opravit jak jsem psal výše. Optomalizovat poly, svařit, smooth a udělat LODY.
Dobře,nebráním se tomu,pro začátek ti pošlu třeba autoblok ten má nejméně komponentů a můžeš zkusit tedy experimentovat (optimalizovat model,udělat lody) ,jenom je potřeba zachovat názvy co jsou ve scriptu a pak mi to poslat abych věděl co a jak,a pak by jsme zkusili i nějáké hlavní kde je toho více.
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Hekl338 »

Dnes som prvy krat skumal navestidla. Myslienka bola dobra, aby slo spravit kazde navestidlo, ale v konecnom dosledku je to skor k skode. Napad so zakladnou sadou by zrejme uvitala vacsina zaciatocnikov. Za optimalizaciu a LODy by som hlasoval tiez. Treba to brat tak, ze kazde poly je zataz, ci je ich 5, alebo 5k. A Zrovna navestidla nemusia byt extra detailne. Staci lepsie pouzivat smooth, s Romanom sme uz neraz viedli vasnivu debatu na tuto temu:D, lepsiu texturu namiesto poly a myslim, ze to bude urcite k prospechu veci ;)
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Roman »

Konečně nějaká borovice :D

Obrázek

Obrázek

Obrázek

A něco na objednávku pro Tomáše. Zastávkové sloupy TV.



Obrázek

Obrázek
mube
Příspěvky: 86
Registrován: ned 16. lis 2008 17:06:31
Bydliště: Česká Třebová

Re: Dílna Roman

Příspěvek od mube »

Jupíí :lol:
Borovice se hodí před Pardubice, je jich tam plno.
Díky moc
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Josef72 »

Stínování pod stromy koukám děláš stejně jako tmu v tunelech, vypadá to dobře potom.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Roman »

Další varianta sloupů pro loft troleje ....

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Roman

Příspěvek od Roman »

Tak ještě nějaké varianty...

Obrázek
Obrázek
Obrázek
smekac
Příspěvky: 201
Registrován: pon 11. dub 2011 14:11:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Roman

Příspěvek od smekac »

Vypadá to pravdu pěkně, jen s tím umět pracovat, ... :lol:
Odpovědět