Dílna Roman
Re: Dílna Roman
Ne, o tom nemám ani tušení. Moc díky.
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dílna Roman
Jinak ještě, mně pomáhá se zorientovat i tak, že si přes RW_tool prohlídnu všechny použité textury. Ideální je k tomuhle účelu (RW3) Addon "Horse Curve". Zrovna na kolejivo + tunely jsem koukal, podobně jako u drážních budov se od RW3 používají nové shadery.
Re: Dílna Roman
No to je moc pěkné, skoro jako v reálu.
Re: Dílna Roman
Obrázky bohužel nejdou zobrazit.Roman píše:Tak v tunelu už svítíme. A vypadá to velmi dobře
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dílna Roman
U mě dobrý. Zobrazeno.
Re: Dílna Roman
Já věděl, že když jsem se naučil používat odlesky a bump (nerovné povrchy) materiály, tak si přidělávám práci
Začal jsem experimentovat s texturami kolejiva. Pokud se použije jemná struktura u normal textury je výsledek velmi dobrý.
Když se to ale přežene tak nic moc.....
Problém je ale u zimní textury, tam se mi to nelíbí vůbec
Použita je shodná ( jemná )normal textura jako u druhého screenu.
Tak by mě zajímal Váš názor. Zda ještě zkusit nějaké nastavení nebo se na to vykašlat úplně.....
Začal jsem experimentovat s texturami kolejiva. Pokud se použije jemná struktura u normal textury je výsledek velmi dobrý.
Když se to ale přežene tak nic moc.....
Problém je ale u zimní textury, tam se mi to nelíbí vůbec
Použita je shodná ( jemná )normal textura jako u druhého screenu.
Tak by mě zajímal Váš názor. Zda ještě zkusit nějaké nastavení nebo se na to vykašlat úplně.....
Re: Dílna Roman
Můj názor:
Ty první dva obrázky dobrý - možná ještě trochu ubrat.
Třetí nepřirozený.
A ten zimní je jak kdyby jsi to polil jemnou vrstvou jogurtu - takže taky nepoužitelné.
Ty první dva obrázky dobrý - možná ještě trochu ubrat.
Třetí nepřirozený.
A ten zimní je jak kdyby jsi to polil jemnou vrstvou jogurtu - takže taky nepoužitelné.
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dílna Roman
U trojky bych nechal ty "šutry" ( možná jemně ubrat ) ale ty betonové pražce jsou opravdu nepřirozené. Vypadá to jako by na něm byly samé krátery.
U sněhu asi nedělá bump mapa tak dobrou službu. Když napadá sníh na koleje, vytváří vlastně takové jemné, zaoblené tvary. Rozhodně dokonale nekopítuje tvar pražc a "šutrů".
Verze na screenech 1 a 2 ale určitě prokoukla.
U sněhu asi nedělá bump mapa tak dobrou službu. Když napadá sníh na koleje, vytváří vlastně takové jemné, zaoblené tvary. Rozhodně dokonale nekopítuje tvar pražc a "šutrů".
Verze na screenech 1 a 2 ale určitě prokoukla.
Re: Dílna Roman
No s tím sněhem se asi nedá nic moc dělat. I když na druhou stranu v našich podmínkách je na kolejích ( krom pár tratí ) sněhu málo - je vyfoukaný. Rozhodně není moc k vidění taková ta klasická peřina
Tady je vyjjímka , kdy bylo v Praze loni čerstvě napadaných 30cm sněhu
Toto mají u addonu Donner Pass pořešené přímo modelem, kdy v létě je za alfou skrytá část mapovaná zimní texturou a ta zimě překrývá letní textury
Procházel jsem textury a u komerčního addonu Horseshoe Curve je efekt podobný ne-li stejný s jakým se zatím potýkám já.
Já jsem prozatím zůstal u tohoto nastavení :
Správnost zvolených shaderů se dá ověřit po otevření souborů GeoPcDx například defaultního kolejiva a jiných podobných objektů.
Tady je vyjjímka , kdy bylo v Praze loni čerstvě napadaných 30cm sněhu
Toto mají u addonu Donner Pass pořešené přímo modelem, kdy v létě je za alfou skrytá část mapovaná zimní texturou a ta zimě překrývá letní textury
Procházel jsem textury a u komerčního addonu Horseshoe Curve je efekt podobný ne-li stejný s jakým se zatím potýkám já.
Já jsem prozatím zůstal u tohoto nastavení :
Správnost zvolených shaderů se dá ověřit po otevření souborů GeoPcDx například defaultního kolejiva a jiných podobných objektů.
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dílna Roman
K té normálové textuře. Na ní se asi označení pro zimní texturu (xxx_wi.ace) asi nevztahuje co ?
Re: Dílna Roman
Nevím, nezkoušel jsem to.
Ale jelikož už používám koncovku nm, další jako wi už by asi neprošla....
Ale jelikož už používám koncovku nm, další jako wi už by asi neprošla....
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dílna Roman
Je to dobrý, ale popravdě, ty dřevěný pražce mi připadají hodně tmavý a barva na něm hodně sytá.
Re: Dílna Roman
No jo, já vím....
Jenže když tam potlačím kontrasty , tak je to pak při určitém úhlu pohledu mdlý a nevýrazný. V podstatě se na to dá koukat jen kolmo. Textura je super , ale výsledek ve hře bídný. To je vidět u té hnědé verze koridoru. A pokud jsem tam zkusil dát ještě i pražce hnědé tak to bylo úplně o ničem. Zvolil jsem takový nějaký kompromis.....
U něčeho by pomohla výraznější normal textura, jenže zimní verze je pak strašná
Jenže když tam potlačím kontrasty , tak je to pak při určitém úhlu pohledu mdlý a nevýrazný. V podstatě se na to dá koukat jen kolmo. Textura je super , ale výsledek ve hře bídný. To je vidět u té hnědé verze koridoru. A pokud jsem tam zkusil dát ještě i pražce hnědé tak to bylo úplně o ničem. Zvolil jsem takový nějaký kompromis.....
U něčeho by pomohla výraznější normal textura, jenže zimní verze je pak strašná
Re: Dílna Roman
Dotaz.
Nemáte někdo kvalitně nafocený kamenný portál tunelu Potřebuji hlavně čelní pohled. Stačí jedna fotka dvoukolejného a jedna jednokolejného tunelu.
Jsem sice domluven s Josefem , že můžu použít jeho původní textury , ale ty už taky něco pamatují .
V podstatě už jen čekám, s čím se pochlapí tvůrci při update TS 2012 . Pokud potom bude vše fungovat tak, jak má , vydám celý balík kolejiva a příslušenství ......
Zbývají už jen ty kamenné portály.
Naposledy upravil(a) Roman dne stř 18. led 2012 11:44:09, celkem upraveno 1 x.
Re: Dílna Roman
Super konecne kolej co vypadá k světu super práce
- omlouvam se za trapný dotaz ale ty koleje jsou 2D nebo 3D ? kvuli superelevaci rád si s ní hraju
- omlouvam se za trapný dotaz ale ty koleje jsou 2D nebo 3D ? kvuli superelevaci rád si s ní hraju
Re: Dílna Roman
2Dpanalf píše:Super konecne kolej co vypadá k světu super práce
- omlouvam se za trapný dotaz ale ty koleje jsou 2D nebo 3D ? kvuli superelevaci rád si s ní hraju