Dílna Roman
-
- Příspěvky: 389
- Registrován: pon 22. srp 2016 14:52:25
- Bydliště: Allentown, Pensylvánie, Spojené státy americké
Re: Dílna Roman
V tomhle nateru je k videni v Luzne s tou hvezdou je to novejsi nater defakto se nelisi od toho KZC.
Puvodni nater byl hodne do ruda (tmave cervena pomalu do hneda) .
Neco na teto zpusob 1987:
http://www.trainfoto.eu/FOTO/CZ_753.390 ... 0_0000.jpg
http://www.trainfoto.eu/FOTO/SK_753.272 ... 0_0000.jpg
Puvodni nater byl hodne do ruda (tmave cervena pomalu do hneda) .
Neco na teto zpusob 1987:
http://www.trainfoto.eu/FOTO/CZ_753.390 ... 0_0000.jpg
http://www.trainfoto.eu/FOTO/SK_753.272 ... 0_0000.jpg
Re: Dílna Roman
Na Pacifik stačí rybáky Romane. Perfektní práce ta bardotkaRoman píše: Ještě ta patra a hurá na Dobříš
Re: Dílna Roman
Ale patra by taky byly výborné.
- 750225lentilka
- Příspěvky: 285
- Registrován: čtv 17. dub 2014 11:10:49
- Bydliště: Perníkov
Re: Dílna Roman
Romane - Bingo! Přesně to jsem měl na mysli! Je takhle nádherná!!
Re: Dílna Roman
Tak jsem si s retro-omalovánkou ještě trochu pohrál. Víc z toho asi nevytáhnu .
Re: Dílna Roman
Nárazníky jsou to nejmenší. Už jsem vrátil i závěsky které KŽC nemá... Ty pruhované pluhy zase tolik lokomotiv nemělo. Ani si je osobně moc nevybavuji. Spíš byly v barvě skříně...
Taky to dohledávám dle fotek
Taky to dohledávám dle fotek
-
- Příspěvky: 389
- Registrován: pon 22. srp 2016 14:52:25
- Bydliště: Allentown, Pensylvánie, Spojené státy americké
Re: Dílna Roman
to uz jsou vsechno modifikovane stroje.ten kabát sa niesol vývojom aj ďalej, prvá fotka 90. roky, druhá 20te. (obr. 2 - zmeny na skrini si nevšímať, nekorešpondujú s generáciou - výmena po nehode) + tretia fotka - aktuálne zachránená 752.069
Mam knihu lokomotivy z CKD a tam prevladaji ty do hneda ,jako prvni meli zelene popisky,puvodni kremovo /cerveny nater a vsechny lokomotivy z CKD meli ten to pruh od ,jediny brejlovec mel ty pruhy vodorovne a ,je pravda ze barva pruhu byla barvou kastle. Bohuzel to si nemohu pamatovat.
Do strojů inventárních čísel 2003 - 2008 byly dosazeny ze strojů řady T444.1 parní generátory PG 500 a tyto stroje pak byly přeznačeny na řadu T478.1231 - 1237.
Po roce 1974 začaly stroje řady T478.2 měnit svůj barevný vzhled. Z původního krémovo-červeného zbarvení na celočervený / višňový. Tyto nevzhledné barevné nátěry byly po roce 1982 doplňovány většinou při dílenských opravách na čelech žlutým pruhem o šířce 300 mm.
K dalším barevným úpravám došlo po 1. lednu 1988, kdy byly tyto stroje stejně jako ostatní motorové lokomotivy opatřeny 600 mm širokým žlutým pruhem po celém obvodu lokomotivy. Od stejného data 1. ledna 1988 vyšel v platnost nový systém označování lokomotiv ČSD.
Od roku 1992 probíhaly na lokomotivách řad 751 a 752 rekonstrukce dosazením na místo parního Pegasu PG 500 či balastu topného alternátoru TA 415. Celkem bylo 34 lokomotiv řady 751 a 26 strojů řady 752 přestavěno na novou řadu 749 s elektrickým topením.
-
- Příspěvky: 389
- Registrován: pon 22. srp 2016 14:52:25
- Bydliště: Allentown, Pensylvánie, Spojené státy americké
Re: Dílna Roman
Ta prokoukla,jsem rad ze opet bribude vozidlo z dob CSD.
Re: Dílna Roman
Romane smekám opravdu krásná práce
Jen malé detaily k historii Bardotky alias T478.1 vyšli z ČKD v několika od sebe rozpoznatelných sériích.
Prototypy výrazně odlišné plechovými čely. Pak pětikusová ověřovací série (stejná čela laminátová později odlišná již sériový tvar) a po ní následovala sériová výroba. Ta byla rozdělena na tři série které se trochu liší. První stroje z roku 1967 inv. 08-92 měly výroby kulaté nárazníky barva byla po celou dobu červená střecha a pluhy budky strojvedoucích bílá bočnice bílé, pojezd šedý. Druhá série z let 1968-1969 inv. 93-170 má oproti původním stojům jen jeden větší vzduchojem místo dvou menších a již menší hranaté nárazníky. A konečně poslední třetí inv 171-230 z let 1970-1971 ta se od předchozích dvou liší dosazením tlumiče výfuku z výroby a bočními prolisy na celé bočnici (původně jen 12 prolisů po spodní hranu oken) s tím souvisí i přemístění tabulek z místa mezi okny níž tj. do středu. Samozřejmě stoje prošly za svou životnost spoustou řadou změn které skoro nepoznáte od tlumiče přes barevné změny pluhy, nárazníky atd. aj. Poslední věc týká se PG 500 pokud ho stoj má chybí na modelu výrazná hadice od něj viz foto (všechny série) nebo aspoň trubka od něj trčící z pluhu.
Jinak opravdu krásná práce Romane a doufám že takovýchto strojů z dob ČSD bude v Railworksu přibývat
Jen malé detaily k historii Bardotky alias T478.1 vyšli z ČKD v několika od sebe rozpoznatelných sériích.
Prototypy výrazně odlišné plechovými čely. Pak pětikusová ověřovací série (stejná čela laminátová později odlišná již sériový tvar) a po ní následovala sériová výroba. Ta byla rozdělena na tři série které se trochu liší. První stroje z roku 1967 inv. 08-92 měly výroby kulaté nárazníky barva byla po celou dobu červená střecha a pluhy budky strojvedoucích bílá bočnice bílé, pojezd šedý. Druhá série z let 1968-1969 inv. 93-170 má oproti původním stojům jen jeden větší vzduchojem místo dvou menších a již menší hranaté nárazníky. A konečně poslední třetí inv 171-230 z let 1970-1971 ta se od předchozích dvou liší dosazením tlumiče výfuku z výroby a bočními prolisy na celé bočnici (původně jen 12 prolisů po spodní hranu oken) s tím souvisí i přemístění tabulek z místa mezi okny níž tj. do středu. Samozřejmě stoje prošly za svou životnost spoustou řadou změn které skoro nepoznáte od tlumiče přes barevné změny pluhy, nárazníky atd. aj. Poslední věc týká se PG 500 pokud ho stoj má chybí na modelu výrazná hadice od něj viz foto (všechny série) nebo aspoň trubka od něj trčící z pluhu.
Jinak opravdu krásná práce Romane a doufám že takovýchto strojů z dob ČSD bude v Railworksu přibývat
-
- Příspěvky: 389
- Registrován: pon 22. srp 2016 14:52:25
- Bydliště: Allentown, Pensylvánie, Spojené státy americké
Re: Dílna Roman
Vsak jsem nechtel opisovat knihu,to by me Michal zabil zkopirovat sem 10 listu a bylo by to zbytecnePomeranč píše:Romane smekám opravdu krásná práce
Jen malé detaily k historii Bardotky alias T478.1 vyšli z ČKD v několika od sebe rozpoznatelných sériích.
Prototypy výrazně odlišné plechovými čely. Pak pětikusová ověřovací série (stejná čela laminátová později odlišná již sériový tvar) a po ní následovala sériová výroba. Ta byla rozdělena na tři série které se trochu liší. První stroje z roku 1967 inv. 08-92 měly výroby kulaté nárazníky barva byla po celou dobu červená střecha a pluhy budky strojvedoucích bílá bočnice bílé, pojezd šedý. Druhá série z let 1968-1969 inv. 93-170 má oproti původním stojům jen jeden větší vzduchojem místo dvou menších a již menší hranaté nárazníky. A konečně poslední třetí inv 171-230 z let 1970-1971 ta se od předchozích dvou liší dosazením tlumiče výfuku z výroby a bočními prolisy na celé bočnici (původně jen 12 prolisů po spodní hranu oken) s tím souvisí i přemístění tabulek z místa mezi okny níž tj. do středu. Samozřejmě stoje prošly za svou životnost spoustou řadou změn které skoro nepoznáte od tlumiče přes barevné změny pluhy, nárazníky atd. aj. Poslední věc týká se PG 500 pokud ho stoj má chybí na modelu výrazná hadice od něj viz foto (všechny série) nebo aspoň trubka od něj trčící z pluhu.
jen chybi foto te prvni serie s kulatyma naraznikama tak ho dodam aby to bylo kompletni.
První čtyři zamračené řady T478.2009 - 2012 dojely do šumperského pobočného depa v červenci roku 1969. Po vykonání technicko-bezpečnostních jízd byly 18. 7. 1969 zařazeny do provozu. Nahradily parní lokomotivy řady 434.2 v čele manipulačních vlaků ze Šumperka do Zábřehu na Moravě a dále pod „dráty“ do České Třebové a Olomouce. V turnusu měly také obsluhu nedalekého Bludova. O dva měsíce později 29. září tohoto roku doplnila stav další nová lokomotiva - T478.2032. viz foto
Re: Dílna Roman
na stupnici 1-10 je to 18
Re: Dílna Roman
Abyste si měli s čím v neděli hrát, nachystali jsme vám s Romanem slibovanou ČSD zamračenou. Moc hezky se vyjímá na trati Hanušovice - Jeseník nebo na trati ZSR170. Ovšem moc jí to sluší vlastně kdekoliv. Stahujte na známých stránkách, chyby a postřehy hlaste na patřičná místa, kde s nimi bude řádně naloženo
A protože reklamy není nikdy dost, nějaký ten obrázek navíc jistě potěší:
A protože reklamy není nikdy dost, nějaký ten obrázek navíc jistě potěší:
Re: Dílna Roman
Jen doplním poděkování za audio nahrávky tlumené lokomotivy . Audio dodal Kadr. Snažil jsem se to nastavit v ovladači dle svého nejlepšího vědomí a svědomí .
-
- Příspěvky: 115
- Registrován: stř 26. srp 2015 14:42:59
- Bydliště: Podbořany
- adamec475101
- Příspěvky: 57
- Registrován: úte 12. dub 2016 17:48:11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dílna Roman
Dobrý den, protože jsem byl nedočkavý jak malé děcko, hned dneska ráno jsem stáhnul a nainstaloval novou T478 1215. Vzhledově je to naprostá bomba, avšak mám velký problém. Po zapojení baterií nedojde k naběhnutí ukazatelů teploty vody a oleje. Také když zapnu červená koncová světla se mi zobrazí místo světel Missing texture. No a po nastartování se z mašiny hulí jako při přehřátí, viz obrázky.
P.S. balík původních 749 i update mám nainstalovaný a všechny ostatní Bardotky fungují bez problémů.
https://postimg.org/image/4qigqburd/
https://postimg.org/image/nk49nbszd/
https://postimg.org/image/e0uktv5h5/
P.S. balík původních 749 i update mám nainstalovaný a všechny ostatní Bardotky fungují bez problémů.
https://postimg.org/image/4qigqburd/
https://postimg.org/image/nk49nbszd/
https://postimg.org/image/e0uktv5h5/