Dílna Hekl
Dílna Hekl
Zalozim si teda aj ja vlakno, hoci RW je zatial len okrajova zalezitost, takze nebude tu vela toho pribudat.
Podarilo sa mi exportovat lampy do RW. V tomto pripade som ovsem tien u modelu vynechal z dovodu, ze vytvara nerealny efekt-robi tien aj na kryte lampy, coz posobilo komicky. Ale snad to nie je az tak na skodu. :
Model ma 5 stupnov LOD, nocny rezim, kde su dva stupne LOD. Este doplnim, ze u lamp spravil 3D model Kulica. Preto aj ten nazov vlakna, nakolko vacsina modelov je spolocna praca , okrem toho baraku
Podarilo sa mi exportovat lampy do RW. V tomto pripade som ovsem tien u modelu vynechal z dovodu, ze vytvara nerealny efekt-robi tien aj na kryte lampy, coz posobilo komicky. Ale snad to nie je az tak na skodu. :
Model ma 5 stupnov LOD, nocny rezim, kde su dva stupne LOD. Este doplnim, ze u lamp spravil 3D model Kulica. Preto aj ten nazov vlakna, nakolko vacsina modelov je spolocna praca , okrem toho baraku
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modely Hekl a Kulica
V takovém případě je možné ještě v návrhu zapnout možnost "Shadow type blobby". Udělá to jednoduchý oválný stín u země. Není to sice zcela reálné, ale objekt je potom opticky "připevněn" k zemi a nevypadá to, že plave ve vzduchu. Hlavní význam to má u stromů, ale používá se i u traťových značek nebo návěstidel.
Stín byl nyní v poslední aktualizaci "zjemněn", takže už není tak tmavý a nehyzdí okolí. A dá se samozřejmě vypnout jako normální stín. Záleží ale jako vždy na autorovi.
Stín byl nyní v poslední aktualizaci "zjemněn", takže už není tak tmavý a nehyzdí okolí. A dá se samozřejmě vypnout jako normální stín. Záleží ale jako vždy na autorovi.
Re: Modely Hekl a Kulica
Tak to ja mam evidentne neaktualnu verziu, nakolko som to nikdy neaktualizoval U mna je ten tien ako past na oko. Poskusam to zaktualizovat a uvidim, ked objekty uspesne otestujem, tak ich zverejnim, snad sa budu stavitelom hodit.
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modely Hekl a Kulica
Poslední verze hry je 106.7a
Re: Modely Hekl a Kulica
Tak to som out. Skusal som to nejak aktualizovat, ale nejak sa nedari. Na steam som sa registroval, stiahol nejakeho klienta na to, ale nic sa nedeje. Hoci prehlad aktualizacii vidim na ich stranke vidim, ziaden link. Co som este zabudol?
Re: Modely Hekl a Kulica
Kto chce, moze stahovat moju prvotinu do RW http://modely-msts.ic.cz/railworks.html
Re: Modely Hekl a Kulica
Mozte tahat lampy vo verzii 1.0. http://modely-msts.ic.cz/railworks.html Do buducna sa mi snad podari vyriesit, aby cez ne neprechadzali ludia pri pouziti na nastupistiach. Cosi mi uz Josef72 poradil, tak to casom skusim aplikovat.
Re: Modely Hekl a Kulica
Ej tak to uz hej, pekna robota, pomaly sa to tu zaplnuje peknymi tuzemskymi objektami. Uz sa tesim co bude dalsie.
Re: Modely Hekl a Kulica
Skladiste mozte stahovat http://modely-msts.ic.cz/railworks.html
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modely Hekl a Kulica
Dobře to vypadá. Dobře.
Re: Modely Hekl a Kulica
Já bych řekl: NÁDHERNÉ !
Re: Modely Hekl a Kulica
Tak,tak nádherné,ostatně jako vše co toto duo udělalo jak do MSTS tak do RW!
Re: Modely Hekl a Kulica
Cremosne mozte stahovat http://modely-msts.ic.cz/railworks.html
Re: Modely Hekl a Kulica
Ano stím souhlasím,nicméně po 8 .letech si to msts i myslím zaslouží,i když některé věci jsou do msts nadstandartní a vůbec se k těm objektům co jsou zpola malované a těch je tam většina nehodí.A to samé i o vozidlech.Tak,tak nádherné,ostatně jako vše co toto duo udělalo jak do MSTS tak do RW!
Re: Modely Hekl a Kulica
Lampy mozte stahovat http://modely-msts.ic.cz/railworks.html
Re: Modely Hekl a Kulica
Ti co k nam chodia na stranku, uz to asi vedia, ale dam to aj sem, kedze predsa len tu chodi viac ludi venujucich sa RW-Trosku som pokrocil s Es. Urobil som hlavne LODy a vyladil texturu, aby s pouzitym shaderom bolo nasvietena tak nejak realne.
Plne osvietene slnkom:
Neosvietene slnkom:
Malo by to tak nejak odpovedat, snad:14: Animacia dvoukoli je do 50m, potom sa uz netocia. Sice neviem, ako v RW, ale predpokladam, ze to hre odlahci taktiez. LODov je celkom 7 stupnov. Sroubovka je linkovana defaultna. Myslim, ze sa to da prezit:
Rozpojena ma viditelnost 128m, spojena 64m.
Ostava vyriesit tien vagonu, zatial je len tien pod nim,naklady a ozvucenie. Za konzultacie dakujem Michalovi.
Plne osvietene slnkom:
Neosvietene slnkom:
Malo by to tak nejak odpovedat, snad:14: Animacia dvoukoli je do 50m, potom sa uz netocia. Sice neviem, ako v RW, ale predpokladam, ze to hre odlahci taktiez. LODov je celkom 7 stupnov. Sroubovka je linkovana defaultna. Myslim, ze sa to da prezit:
Rozpojena ma viditelnost 128m, spojena 64m.
Ostava vyriesit tien vagonu, zatial je len tien pod nim,naklady a ozvucenie. Za konzultacie dakujem Michalovi.
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modely Hekl a Kulica
No krása. Ten shader mě bude zajímat...