Dílna Hekl

Připravované nebo vydané modely a skiny do RW
Odpovědět
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Hekl338 »

Lenze otazkou je, co s tym. Ja mam modely naladene vsetky podla Mnichov Augsburg. Tam je spravne aj azimut angle, ktory odpoveda cca nasej zmepisnej sirke, cize v prave poludnie je slnko skutocne hore a naozaj "svieti", v Haagen-Siegen je v prave poludnie tma a nepodoba sa to moc letnemu teplemu dnu. Tie panely nie su az tak hrozne, vsak ti poslem aktualizovane pocasie koncom vikendu, robil som tam jemne korekcie. Ono v lete v prave poludnie je to slnko dost ostre aj v skutocnosti. Problem je, ze ja nemam cas spravit celu dennu dobu a pocasie, uz neraz sme to riesili. Mnichov Augsburg je vesmes ok, okrem par drobnosti v lete je to pocasie ok. Stacilo by, keby niekto tie hodnoty spracuje, spravi sky mesh a to okolo a komplet ako pocasie pre CS scenu to zverejnit. Tym by sa do buducna predislo prave tymto situaciam.
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Josef72 »

Ty světlejší screeny vypadají lépe až na ten přepal. V létě má slunce svítit pořádně, což v tom defaultním není. Navíc se mi zdá, že přepalují pouze objekty, které obsahují "normálovou" texturu. Pamatuju si , že stejný problém měl addon "Donner Pass". Je to dáno nastavením "Time of Day".

O vlastním sky mesh jsem uvažoval, ale absolutně nemám představu, jak by to mělo vypadat ( velikost, počet polygonů apod.)
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Hekl338 »

Roman ma uz nieco pripravene, skus ho kontaktovat ohladne pocasia. Inak aky shader ma ta strecha? Ono totiz shadery s odleskom (xxxSpecxxx) toto maju sklony robit.
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Josef72 »

http://the-art-of-rws.blogspot.co.uk/20 ... cmask.html

Lesk je ale nastaven na minimum ( skoro), Specular Power 0,5.
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Hekl338 »

No zial, ten spec sa nezda, ale toto je boj prave. Su tri moznosti, stiahnut expozicu textury, stiahnut lesk na nulu (aj ked manualy to neodporucaju, Eas co spravil Roman vypada dobre po update), alebo sa na to vykaslat. Ono to zase nie je nic nerealne. Posobi to ako starsi sklad, kde je nova strecha, ktora pri ostrom slnku dost odraza svetlo ;)
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Roman »

Josef72 píše:Ty světlejší screeny vypadají lépe až na ten přepal. V létě má slunce svítit pořádně, což v tom defaultním není. Navíc se mi zdá, že přepalují pouze objekty, které obsahují "normálovou" texturu. Pamatuju si , že stejný problém měl addon "Donner Pass". Je to dáno nastavením "Time of Day".

O vlastním sky mesh jsem uvažoval, ale absolutně nemám představu, jak by to mělo vypadat ( velikost, počet polygonů apod.)
Pokud by Jsi měl zájem, pošlu Ti na e-mail celou složku co mám. Je tam i započatý model skydome s častečně namapovanými texturami.... Jenže je to o testování ve hře , export, načíst hru , pořád dokola... Velikost a počet poly se dá dodatečně upravit. Já toho mám nějak hodně :) .
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Josef72 »

Mám toho taky hodně, ale můžu převzít štafetu, stejně se chystám na vlastní vegetaci a textury povrchu, což s tím nepřímo souvisí. Pošli link přes SZ.
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Hekl338 »

No az budes mat zaujem, kludne pomozem s testovanim pocasia :)
Vlastik

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Vlastik »

No az budes mat zaujem, kludne pomozem s testovanim pocasia
No já bych radši aby jste třeba dokončili nějákou tu 350 než je všechny odstaví,zaobírat se počasím a na druhé straně vykřikovat jak chci aby byla hra nebo trat plynulá tak to mě příjde zase od věci pokud nebudu mít nadupanou mašinu a budu mít vypnuté odlesky tak se stejně bude to počasí a náročnost bude chovat jinak v každé trati,a myslím si že osobně je na 90% co hrají TS jedno jestli slunce plně svítí v 11:55 nebo ve 12:00.Spíš by to chtělo něco užitečnějšího dělat,máte pult,zvuky tak dodělat tu 350.
To je jako začít stavět trat a první umístit zvuky které mi v trati jsou k ničemu když nemám po čem jezdit.
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Josef72 »

Co bude Hekl testovat nebo nebude není tvoje věc ( ani nikoho dalšího). Když se nad tím trochu zamyslíš, tak testování výsledného počasí není nic jiného, než spuštění jakékoliv aktivity a následná jízda. A hlavně jestli ti debata o počasí připadá zbytečná, tak jí vynech.
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Hekl338 »

Budem sa zaoberat tym, co uznam za vhodne. Nie som za to plateny, netvorim na zelanie a ani podla toho, kolkym % je uplne jedno, ci je pocasie dolezite, alebo nie.
Vlastik píše:
No az budes mat zaujem, kludne pomozem s testovanim pocasia
No já bych radši aby jste třeba dokončili nějákou tu 350 než je všechny odstaví,zaobírat se počasím a na druhé straně vykřikovat jak chci aby byla hra nebo trat plynulá tak to mě příjde zase od věci pokud nebudu mít nadupanou mašinu a budu mít vypnuté odlesky tak se stejně bude to počasí a náročnost bude chovat jinak v každé trati,a myslím si že osobně je na 90% co hrají TS jedno jestli slunce plně svítí v 11:55 nebo ve 12:00.Spíš by to chtělo něco užitečnějšího dělat,máte pult,zvuky tak dodělat tu 350.
To je jako začít stavět trat a první umístit zvuky které mi v trati jsou k ničemu když nemám po čem jezdit.
Vlastik

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Vlastik »

A hlavně jestli ti debata o počasí připadá zbytečná, tak jí vynech.
Tak jako debata o sjednocování složek,a bůhví co si ještě vymyslíte. Samozřejmně je to každého věc,ale nevím proč by mělo být všechno podle vás,složky,názvy,počasí a co dále?
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Hekl338 »

No stale je myslim lepsia debata o pocasi, nez toto http://www.railsimulator.simtrains.eu/v ... f=20&t=842 , kde pozadujes, aby boli nazvy rar na ftp podla teba :roll: A zrejme dalsi OT zraly akurad do odpadu. Ostatne zaujimave, ze vzdy to zacne tym istym clovekom :mrgreen:
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Roman »

Nevím taky o co Vlastovi jde tentokrát. Ta diskuse se právě týká konkrétně modelů a jejich vzhledu ve hře a z toho také vyplynula... O několik příspěvků výše sám řešil, že vozidla ve hře vypadají tak nebo tak :roll: . Klidně by se mohlo napsat, že pokud nebude vyřešeno světlo ve scéně, nebude žádný model, a to z důvodu nemožnosti korektního nastavení textur ;) .
Vlastik

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Vlastik »

o stale je myslim lepsia debata o pocasi, nez toto viewtopic.php?f=20&t=842 , kde pozadujes, aby boli nazvy rar na ftp podla teba
No tak si to vem,moje debata smysl měla,pokud vydáš novější model a necháš tam název staré verze tak akorát každého uvedeš v chaos,jak poznam pokud pominu datum stažení že mám novou verzi z toho se to něják nedá poznat,pokud ovšem tak jako to dělá většina by jsi napsal třeba Eas_v2.1_20.01.rar tak hned může každý zalovit v downloadech a zjistit že má správnou verzi,pokud tam ale najdu Eas.rar tak nevím jakou mám verzi,takže smysl to určitě má.
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Josef72 »

Začínáš být mezinárodně slavnej :), předevčírem jsem viděl tvoje modely na maďarském fóru, nyní na anglickém...

http://forums.uktrainsim.com/viewtopic. ... &start=420
Robo
Příspěvky: 64
Registrován: pát 29. črc 2011 22:12:17

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Robo »

Zdravím páni,

mám menší problém s Easom. V editore som si vložil do trate Eas určený na prepravu uhlia v prázdnom stave. Po zapnutí hry som s Easom zašiel pod zásobník, pokúšal sa o nakládku (trať Seebergbahn) a nič sa nedialo. Zato defaultný Eanos naložilo okamžite. Možno je zásobník definovaný len pre piesok, neviem. Netuší niekto možnú príčinu problému ?
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Roman »

Zkusím na to mrknout. Ale zatím si nikdo nestěžoval.
Vlastik

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od Vlastik »

V editore som si vložil do trate Eas určený na prepravu uhlia v prázdnom stave. Po zapnutí hry som s Easom zašiel pod zásobník, pokúšal sa o nakládku (trať Seebergbahn) a nič sa nedialo. Zato defaultný Eanos naložilo okamžite. Možno je zásobník definovaný len pre piesok, neviem. Netuší niekto možnú príčinu problému ?
Problém bude asi v tom že to nemá nastavenou animaci,jinak skutečně ty vozy pro ruční nakládku nefungují.
Naposledy upravil(a) Vlastik dne ned 27. led 2013 13:20:48, celkem upraveno 1 x.
klimi
Příspěvky: 17
Registrován: pon 21. bře 2011 7:15:19
Bydliště: CZ

Re: Modely Hekl a Kulica

Příspěvek od klimi »

Já tam ty Fallsy bohužel nevidím, sekce nákladní vozy je prázdná.
Odpovědět