Dílna Hekl
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modely Hekl a Kulica
Máš je povolené v editoru ?
Re: Modely Hekl a Kulica
No ono se na nich podepsal čas takže pro nakládku sice fungují,ale pokud se hned nepopojede tak vykolejí hold fungovali dobře v roce 2009.Já tam ty Fallsy bohužel nevidím, sekce nákladní vozy je prázdná.
Re: Modely Hekl a Kulica
Vlasto, co to zase píšeš bez jakékoliv znalosti problematiky . Ty vozy animaci nákladu mají a můžeš si to jednoduše ověřit prozkoumáním bin souboru pomocí RW_tools. A nebo stačí mrknout do složky vozu v Assets a uvidíš tam soubor "uhli animace.ban" . Co to znamená určitě víš. Nehledě k tomu, že bez té animace nefungovala ani volba prázdný/ložený v editoru ...Vlastik píše:Problém bude asi v tom že to nemá nastavenou animaci,jinak skutečně ty vozy pro ruční nakládku nefungují.V editore som si vložil do trate Eas určený na prepravu uhlia v prázdnom stave. Po zapnutí hry som s Easom zašiel pod zásobník, pokúšal sa o nakládku (trať Seebergbahn) a nič sa nedialo. Zato defaultný Eanos naložilo okamžite. Možno je zásobník definovaný len pre piesok, neviem. Netuší niekto možnú príčinu problému ?
Ale ta nakládka opravdu nefunguje, příčinou je ovšem něco jiného. Od jisté doby umožňuje RW definici pozice bodu pro nakládku. Ta bohužel pro použití u defaultních nakládkových bodů musí být ve všech osách na nule. Já tento bod nadefinoval 2.5m nad zem, nad úroveň podlahy vozu.
Tak nějak je to nezaviněná chyba moje a také testerů . Ale chybama se člověk učí , ne?
Je pravda, že já nějakou nakládku nikdy nedělám, mé zájmy a požadavky n RW jsou trochu jinde . Evidentně testeři mají také jiné priority, třeba vzhled ve hře
Takže zde je oprava k testování : http://www.ulozto.cz/xrgrQRu/zsskc-eas8 ... kladky-rwp
A tady video : http://youtu.be/0BCRfdYL_JQ
Pokud to bude OK, Hekl pak aktualizuje soubory na webu. Určitě bude skákat radostí
Re: Modely Hekl a Kulica
K tomu,nepsal jsem že nemá ale asi nemá,což je rozdíl jenom jsem uvažoval tak jako každý proč to nefunguje,další věc je ta že tyto vozy jsem ted zkusil poprvé,jenom abych to ověřil to je další a řekl jsem že to nefunguje,hrabat se v bin souboru to mě nenapadlo a bylo mi to celkem jedno,protože se nejedená o moje vozy a nemuselo by se to někomu líbit jak znám lidi.Vlasto, co to zase píšeš bez jakékoliv znalosti problematiky . Ty vozy animaci nákladu mají a můžeš si to jednoduše ověřit prozkoumáním bin souboru pomocí RW_tools. A nebo stačí mrknout do složky vozu v Assets a uvidíš tam soubor "uhli animace.ban" . Co to znamená určitě víš. Nehledě k tomu, že bez té animace nefungovala ani volba prázdný/ložený v editoru ...
Jenom to dokazuje to že polovina lidí si modely stáhne a má je v šuplíku (bráno všeobecně),to samé testování trati.
Re: Modely Hekl a Kulica
No jasne, ze som nakladku netestoval Skusil som akurat v editore nalozit/vylozit, to je cele. Problem je aj ten, ze nemam tusenie, kde a v ktorej trati je nejaky zasobnik pre nakladku a myslim, ze nie som sam.
Re: Modely Hekl a Kulica
Musim kvuli tomu pristavet vlecky k dolum na KarvinskuHekl338 píše:No jasne, ze som nakladku netestoval Skusil som akurat v editore nalozit/vylozit, to je cele. Problem je aj ten, ze nemam tusenie, kde a v ktorej trati je nejaky zasobnik pre nakladku a myslim, ze nie som sam.
Re: Modely Hekl a Kulica
Mne osobne je nejaká nakládka úpne niekde u ............ Dám si hneď ložený a basta. Až bude nejaká dobrá misia, kde sa bude posunovať na nakládku , tak potom to možná aj skúsim.
Re: Modely Hekl a Kulica
No to je přesný opak toho co se tady furt nadhazuje a to že "vyždímat se simulátoru maximum" ,pokud k tomu budu takto přistupovat tak jsem mohl zůstat u msts ke si jezdím z bodu A do bodu B a to je vše.Je pravda že naložit celý vlak ručně chvilku zabere ale zase je to spestření ve scénáři a i to prodlouží hrací čas.Mne osobne je nejaká nakládka úpne niekde u ............ Dám si hneď ložený a basta. Až bude nejaká dobrá misia, kde sa bude posunovať na nakládku , tak potom to možná aj skúsim.
Ano abych to odčinil tak souřadnice fungují alespoń co jsem měl možnost zjistit už od roku 2009 kdy to bylo tuším RW,viz scren:Od jisté doby umožňuje RW definici pozice bodu pro nakládku.
Re: Modely Hekl a Kulica
Vlasto a čítal si čo som napísal, ? Až bude riadna misia tak to vyskúšam. Dovtedy ma to neserie. Ja s nákladmi ani nejazdím.
Re: Modely Hekl a Kulica
No mně si asi blbě pochopil. S pivotem animovaného nákladu to nemá co dělat. Na model netřeba vůbec šahat, vše je definováno v blueprintu...Vlastik píše:No to je přesný opak toho co se tady furt nadhazuje a to že "vyždímat se simulátoru maximum" ,pokud k tomu budu takto přistupovat tak jsem mohl zůstat u msts ke si jezdím z bodu A do bodu B a to je vše.Je pravda že naložit celý vlak ručně chvilku zabere ale zase je to spestření ve scénáři a i to prodlouží hrací čas.Mne osobne je nejaká nakládka úpne niekde u ............ Dám si hneď ložený a basta. Až bude nejaká dobrá misia, kde sa bude posunovať na nakládku , tak potom to možná aj skúsim.Ano abych to odčinil tak souřadnice fungují alespoń co jsem měl možnost zjistit už od roku 2009 kdy to bylo tuším RW,viz scren:Od jisté doby umožňuje RW definici pozice bodu pro nakládku.
Re: Modely Hekl a Kulica
Tak to jsem blbě pochopil,myslel jsem že jsi pivot neměl na 0 v maxku ohledně nákladu,mě se taky jednou při testech ze začátku stalo že jsem měl pivot asi 1.75 a náklad byl jen z poloviny vidět(naložen),pokud to bylo jinak tak se omlouvám za blbé pochopení všem.o mně si asi blbě pochopil. S pivotem animovaného nákladu to nemá co dělat. Na model netřeba vůbec šahat, vše je definováno v blueprintu...
Re: Modely Hekl a Kulica
Dnes som dokoncil komplet zmeny ohladne 15x. Asi z toho nebudete nadseni, ale bol som nuteny pristupit k radikalnej zmene co sa tyka struktury adresarov, kedze ma nebavilo sa preklikavat niekolkymi podzlozkami pri tvorbe. Samotny model sa dockal tiez niekolkych zmien, o ktorych som uz pisal, zopar ich uvediem:
-bol pridany model strojvodcu. Ten uz nebude zdielany zo zahranicneho Addonu a hlavne nebude vysedavat v oboch kabinach, ale bude sa pomocou skriptu presuvat na prislusne stanoviste.
-pri prilezitosti zmien v strukture adresarov su zdielane viacere spolocne casti, textury, animacie atd. V kazdom samostatnom baliku konkretneho stroja bude pribalena zlozka common x5x a sroubovka, ich obsah je vsak zhodny. Takze po instalacii bude vzdy hlasit, ze niektore casti su uz instalovane.
-pri LODoch boli upravene shadery a hlavne velkost textur. Po 64m bude mat model uz len zakladny shader a vsetky textury len polovicnu velkost. Znacne to odlahci hlavne v aktivitach, ked sa bude na stanici nachadzat viac strojov.
-nejake zmeny nastali aj v ladeni, o tom vsak viac snad povie Roma, alebo Michal
Balik 6ks bananov (z toho 3 budu staronove) vyjde spolu s aktualizaciou vozov Es. Ktore sa dockaju konecne podpory nakladky, taktiez upravy brzd a taktiez budu LODovane znovu, kedze boli spravene v dobe, ked 32m znamenalo, ze je to 32m a nie 51,2 (x1.6) Na tomto mieste upozornujem, ze bude treba odstranit vsetko, co sa tyka doteraz vydanych 151, vratane kabu a zvukov, u Es bude platit to iste. Je to posledna aktualizacia, ktora nebude kompatibilna, cize bude to verzia 1.3. Do buducnosti uz teda v pripade potreby sa maximalne aktualizuje ladenie, zvuky a pod., kde taketo kroky nebudu potrebne. Termin zverejnenia cca 14 dni.
Dalsia tvorba budu ostavajuce stroje 15x, je ich tusim 5, vratane mojo favorita 150 026. Tam uz nebude tolko prace, kedze model sa uz nicim nelisi. Zaroven zacne priprava rady 350, kde sa alfa verzia rozposle testerom a ladicom k pripomienkam. Nepocitajte vsak s tym, ze zverejnenie bude zalezitost dni, skor tyzdnov, az mesiacov. Je to prevencia, aby sa nemuselo robit x updatov.
-bol pridany model strojvodcu. Ten uz nebude zdielany zo zahranicneho Addonu a hlavne nebude vysedavat v oboch kabinach, ale bude sa pomocou skriptu presuvat na prislusne stanoviste.
-pri prilezitosti zmien v strukture adresarov su zdielane viacere spolocne casti, textury, animacie atd. V kazdom samostatnom baliku konkretneho stroja bude pribalena zlozka common x5x a sroubovka, ich obsah je vsak zhodny. Takze po instalacii bude vzdy hlasit, ze niektore casti su uz instalovane.
-pri LODoch boli upravene shadery a hlavne velkost textur. Po 64m bude mat model uz len zakladny shader a vsetky textury len polovicnu velkost. Znacne to odlahci hlavne v aktivitach, ked sa bude na stanici nachadzat viac strojov.
-nejake zmeny nastali aj v ladeni, o tom vsak viac snad povie Roma, alebo Michal
Balik 6ks bananov (z toho 3 budu staronove) vyjde spolu s aktualizaciou vozov Es. Ktore sa dockaju konecne podpory nakladky, taktiez upravy brzd a taktiez budu LODovane znovu, kedze boli spravene v dobe, ked 32m znamenalo, ze je to 32m a nie 51,2 (x1.6) Na tomto mieste upozornujem, ze bude treba odstranit vsetko, co sa tyka doteraz vydanych 151, vratane kabu a zvukov, u Es bude platit to iste. Je to posledna aktualizacia, ktora nebude kompatibilna, cize bude to verzia 1.3. Do buducnosti uz teda v pripade potreby sa maximalne aktualizuje ladenie, zvuky a pod., kde taketo kroky nebudu potrebne. Termin zverejnenia cca 14 dni.
Dalsia tvorba budu ostavajuce stroje 15x, je ich tusim 5, vratane mojo favorita 150 026. Tam uz nebude tolko prace, kedze model sa uz nicim nelisi. Zaroven zacne priprava rady 350, kde sa alfa verzia rozposle testerom a ladicom k pripomienkam. Nepocitajte vsak s tym, ze zverejnenie bude zalezitost dni, skor tyzdnov, az mesiacov. Je to prevencia, aby sa nemuselo robit x updatov.
Re: Modely Hekl a Kulica
Takze po niekolkych problemoch pri testovani sa konecne podarilo banany dotiahnut do konca. Este jedna zmena. Von pojdu loko ako jeden balik, cize vsetkych 6:
Zvuky a kabina budu samostatne . Do buducna uz nebudu v baliku zdielane subory(sroubovka, animacie, simalce atd), ale len samostatne loko. Takze download snad zajtra, pokial sa mi to podari skompletovat s readme.
Zvuky a kabina budu samostatne . Do buducna uz nebudu v baliku zdielane subory(sroubovka, animacie, simalce atd), ale len samostatne loko. Takze download snad zajtra, pokial sa mi to podari skompletovat s readme.
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modely Hekl a Kulica
Děkuji vašemu spolku za šest banánů
Re: Modely Hekl a Kulica
takže na tých 6 banánov budeme čakať niekoľko mesiacov aj keď sú už hotové?
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modely Hekl a Kulica
skylift píše:takže na tých 6 banánov budeme čakať niekoľko mesiacov aj keď sú už hotové?
Hekl napsal :
Takze download snad zajtra, pokial sa mi to podari skompletovat s readme.
Re: Modely Hekl a Kulica
Mal si ho v tom nechať......Ani čítať nevie a ešte sa aj uráža a ironizuje.
Re: Modely Hekl a Kulica
No a kym admin nahodi na web aktualizacie vozidiel, nacal som este nieco, co uz pred casom zacal Roman. Jedna sa o lampy. Potrebuju trosku prisposobit na dnesne moznosti a tak som zmenil shadery, Roman spracoval automaticku pokladku:
Podla mna to vypada realnejsie, to nocne svietenie. Ale pockam, co na to ostatni. V pripade objektov do trati bude zachovana kompatibilita.
Podla mna to vypada realnejsie, to nocne svietenie. Ale pockam, co na to ostatni. V pripade objektov do trati bude zachovana kompatibilita.