Dílna Hekl

Připravované nebo vydané modely a skiny do RW
Odpovědět
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od Hekl338 »

Pre tych, co na FB nechodia, mam par informacii, ohladne 36x. Model presiel este nejakymi upravami. To hlavne, vyrezal som vetracie otvory. Verim, ze to modelu doda lepsi vzhlad. Kvoli odhaleniu moznych chyb, ci uz modelovych, alebo v mapovani som naskinoval stroj 363 100. Nie je zrvona z aktualnych foto, ale bol v stave tesne po MH.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
100 ka je ako prva s hlavnou texturou vo velkosti 4096. Chyb som na modely odhalil celkom dost, ale skinovanie je asi najlepsi sposob, ako ich odhlait :D No a aby sme vyriesili hned dotazy, kedy a ako to bude vonku. Tak na Jeziska dostanete balik beta, nazval by som to verzia 0.9, kde budu 363 035, 362 078 a 363 100. Verzia 0.9 to bude preto, ze okrem ARR v kabine uz funguje vsetko. Update zvukov tiez nebude.
Na tomto mieste chcem pripomenut, ze model sa od MSTS verzie znacne odlisuje! Par ludi ma uz kontaktovalo, ze skin je predsa jednoduchy, staci preexport textur, ale to je velky omyl, ktory je patrny na prvy pohlad po polozeni na kolaje :mrgreen: Mnohi si to vsak v prvotnej euforii neuvedomuju, dost casti je premapovanych, tym padom textury nesedia.
AirVolk

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od AirVolk »

Super . Dole klobúk aj všetko ostatné čo sa na hlavu dáva.....Peršing jak vyšitý.
Majkl
Příspěvky: 172
Registrován: sob 02. kvě 2015 11:21:35

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od Majkl »

Tak toto je paráda :) Každopádně se na vánoce už těším :)
AirVolk

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od AirVolk »

Hekl ak môžeš pošli mi to na nejaký skin.....
Uživatelský avatar
Daniel Marek
Příspěvky: 78
Registrován: ned 13. dub 2014 17:42:04
Bydliště: Úpice

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od Daniel Marek »

Hekl338 píše:...100 ka je ako prva s hlavnou texturou vo velkosti 4096...
Super práce. ;) To znamená, že už budu moct dělat skiny s texturou 4096*4096?
Naposledy upravil(a) Daniel Marek dne čtv 26. lis 2015 16:52:46, celkem upraveno 1 x.
kiski
Příspěvky: 912
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od kiski »

Hekl, konečne si sa odhodlal... Pekná práca.
Braňo
KaMat
Příspěvky: 1366
Registrován: stř 23. pro 2009 22:04:51

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od KaMat »

Moc pěkná.
Vlastik

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od Vlastik »

Daniel Marek, co kdybys necitoval kompletní oznam včetně obrázků a naučil se vyseknout jenom potřebnou část či případně zde s takovým výkřikem o ničem necitovat vůbec?! Zbytečně to zabírá stránkový prostor a při načtení do PDA či jiného podobného zařízení jsou to neužitečná data navíc. Ostatně to bývá i v základních pravidlech.
Hele klidni hormon,na to aby jsi osočoval tu nejsi,od toho je moderátor. A tvůj příspěvek s tématem fora nemá nic společného tak tu nespamuj laskavě.
Uživatelský avatar
Daniel Marek
Příspěvky: 78
Registrován: ned 13. dub 2014 17:42:04
Bydliště: Úpice

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od Daniel Marek »

Michal píše:No mě ty dlouhé citace (a nejlépe s obrázky) vadí taky. Fakt se pak ztrácí přehled a je to úplně zbytečné.
Upraveno, asi jsem zapoměl umazat...
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od Hekl338 »

tester píše:Tak už se nedivím, že potkávám občas za sebou řadu letících šroubovek a případně se během letu najednou zjeví i nějaké vozy, které tam mezi kuple vskočí.
Počítač se 4GB RAM to nestíhá při více takových modelech ani s použitím swapu. :-)
Swap ani Ram ti nepomoze, v RW ide hlavne o grafiku, ktora by mala byt spon 2GB, idealne 4GB. Len mi unika, preco to pises tu, ked doteraz nemame na ani jednom modely 4096 texturu a tu bude len jedna...
Textury 4096 som nikdy nezakazoval, aspon neviem, ze by som to niekde pisal. Casto som sa voci tomu kriticky vyjadroval v TRS, ci MSTS, tam to malo aj dovod. Ostatne, ani tu to nie je tri krat rozumne, ale rozlozenie textur skrine tak, ako je, vratane velkosti, bolo na hrane pre ucely RW, niektore detaily jednoducho nevyniknu. U textur strechy a vyzbroje bohate postacuje velkost 2048.
honzik.bures
Příspěvky: 44
Registrován: úte 19. kvě 2015 20:13:11

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od honzik.bures »

A bude ještě nějaké video před vydáním vánoční bety ?
AirVolk

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od AirVolk »

Bobe treba aktualizovať železo.Doterajšie modely a to aj úlety kde je tých polis jak ........... mi to stíha celkom v pohode. (hlavne silnú grafickú kartu a fajn zbernicu (takže vlastne aj dosku)).
Uživatelský avatar
Daniel Marek
Příspěvky: 78
Registrován: ned 13. dub 2014 17:42:04
Bydliště: Úpice

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od Daniel Marek »

AirVolk píše:Bobe treba aktualizovať železo...
:lol: :lol: :lol:
AirVolk

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od AirVolk »

Daniel trošku nechápem, čo je na tom smiešne . Normálna veta síce slengová, ale celkom normálna. Na tento sim treba mať železo. (výkon ako sa patrí)
kiski
Příspěvky: 912
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od kiski »

S tým výkonom to nie je až také horúce, skôr to treba mať dobre nastavené. Ja mám len obyčajný ntb od Lenova so 6GB pamäťou a grafika už tiež nie je nič moc (NVidia GT740M) a pri správnom nastavení to ide vcelku plynule. Neurobím síce screenshot ako Roman alebo Hekl, ale na hranie to v pohode stačí a dokonca... DOKONCA mám zapnutý aj AA :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: ... to kukáte, čo... :lol:

Asi tak.

Bobiny používajú 4096x4096 textúru (iba jednu hlavnú, ostatné sú menšie) odkedy boli vydané. Neviem o tom, že by niekto s ňou mal problémy, resp. nik nič nehlásil...
Braňo
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od Hekl338 »

Na margo 4096. V MSTS a v TRS to niektore grafiky skratka nezvladaju a nacita to potom biele modely :D To je uz dane enginom , ako takym, posledenmu TRS to uz nevadi, ma vsak vseobecny problem s vykonom. V RW to je ine, engine sice tiez ziadny festival, ale dokaze to aspon lepsi HW vyuzit. Ovsem nejde prehliadnut, ze 2048 ma 5MB, 4096 uz 22 MB, bavime sa o texturach s kompresiou. To vsetko nacitava GK a tu sa bavime momentalne len o jednom HDV, treba vsak brat do uvahu celu scenu, kde sa musi nacitat krajina a aj ostatne HDV, ci vozne. Netvrdim, ze to RW nezvladne, len pri narocnejsich scenach uz to slabsie GK jednoucho nestaci tak rychlo nacitat. Nastavenim to ide poladit, ale vzdy na ukor kvality, to je ovsem nekonecna debata, ci ma zmysel potom robit detailne textury, modely ci trate, ak si ich nie je mozne vychutnat v hre pri nastaveni na max ;) Ale to je uz mimo temu a na ine vlakno...
kiski
Příspěvky: 912
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od kiski »

Ja tomu všetkému rozumiem, ale vážne do fps vstupuje aj tzv. drawcall. Predpokladám, že vieš čo to je, vysvetľovať ti to nebudem, faktom ale ostáva, že paradoxne dnešné GK nemajú mnohokrát ani tak problém s množstvom pamäte (pokiaľ teda fakt nieje bytostne malá, napr. 512MB, to je už potom tragédia komplet...), ako skôr s rýchlosťou zbernice, čo sa prejavuje na fps oveľa viac. A je jasné, že čím viac drawcalls, tak na pomalšej zbernici tým menšie fps. Preto si myslím, že samotná veľkosť textúry v prípade RW ovplyvní fps menej ako ich počet... Ale áno, máš pravdu, je to na inú debatu hlavne na inom mieste :D
Braňo
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od Hekl338 »

Este raz si dobre precitaj, o com pisem, o FPS nebola nikde ani zmienka, riesim toto celu dobu:
tester píše:Tak už se nedivím, že potkávám občas za sebou řadu letících šroubovek a případně se během letu najednou zjeví i nějaké vozy, které tam mezi kuple vskočí.
Počítač se 4GB RAM to nestíhá při více takových modelech ani s použitím swapu. :-)
Zbernica a spol. samozrejme FPS ovplivnuju zasadny sposobom, ale to sme uz zase uplne v inej problematike;)
kiski
Příspěvky: 912
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od kiski »

Jasné, v pohode :D len som chcel naznačiť, že všetko spolu súvisí, nič viac. Končím OT.
Braňo
KaMat
Příspěvky: 1366
Registrován: stř 23. pro 2009 22:04:51

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od KaMat »

Tester: Při jízdě krajinou se postupně načítání objekty to paměti a když z oblasti odjedeš tak se ty objekty zase vymažou. Takže pokud to stavitel nepřežene (což bohužel není můj případ) a nechá v trati prostor pro paměti taky na vozy tak to nespadne. Os si žádají vím tím více paměti to je pravda ale engine hry je taky hodně zastaralej a přikoupení paměti stejně nepomůže. Mám 16gb a nikdy se nestane, že se vyčerpá kapacita. Poslední dva měsíce dělám testy právě kvůli tomuhle problému. Po vyčerpání 3430mb hra padne a je jedno kolik ramek si tam člověk nacpe. Měřenou správcem úloh. Takže vozidla klidně ať mají hezčí textury. Stavitelé tratí se tomu budou muset přizpůsobit.
Ps: Provoz v je nejspíš v paměti načtený celou dobu jízdy po trati.
Odpovědět