Tak to si Hekl dovolil dost, že si ve volném čase dělá to co ho baví a ne Esoraduzz píše:čili, je nám jedno, že to děláte ve volném čase a de facto jen pro radost, ale přestaňte si hrát s vagónkama a pohněte s Esem!honzik.bures píše:Můžu se zeptat, co jste na esu zatím nového udělali ?
Dílna Hekl
Re: Dílna Hekl
Re: Dílna Hekl
Na ese budem pokracovat, az prestanu vsetci len kecat a nafoti niekto to, o co ziadam. Cim je vlastne jasne, ze bez fotiek sa nepohneme dalej, to je myslim zrejme z toho prispevku s foto diagnostiky. Beta je beta, ale ak sa ma nieco dokoncit, tak to musi mat patricnu uroven.
Naposledy upravil(a) Hekl338 dne stř 03. čer 2015 20:17:54, celkem upraveno 1 x.
- Daniel Marek
- Příspěvky: 78
- Registrován: ned 13. dub 2014 17:42:04
- Bydliště: Úpice
Re: Dílna Hekl
A co že si to vlastně žádal?Hekl338 píše:Na ese budem pokracovat, az prestanu vsetci len kecat a nafoti niekto to, o co ziadam. Cim je vlastne jasne, ze bez fotiek sa nepohneme dalej.
Re: Dílna Hekl
Číst neumíš?Daniel Marek píše:A co že si to vlastně žádal?Hekl338 píše:Na ese budem pokracovat, az prestanu vsetci len kecat a nafoti niekto to, o co ziadam. Cim je vlastne jasne, ze bez fotiek sa nepohneme dalej.
- Daniel Marek
- Příspěvky: 78
- Registrován: ned 13. dub 2014 17:42:04
- Bydliště: Úpice
Re: Dílna Hekl
Jasně že to byl jen žert. Vždyť vím, že chce ty kontrolky poruch.kiski píše:Jirka, on to zrejme myslel ako žart...
Re: Dílna Hekl
... tož to né totok, já jezdím jen s Esem, ale málo, bo není čas ...Michal píše:Nic. Stejně s ním nikdo nejezdí. Všichni si ho jednou vyzkoušeli a odložili. Nebudu daleko od pravdy, že?honzik.bures píše:Můžu se zeptat, co jste na esu zatím nového udělali ?
Re: Dílna Hekl
Už jsem si dávno všiml, že plno z těch co navštěvují forum, pracují na dráze ale jen čekají na výsledek a můžou mít u pi.. aby malinko přispěli k tvorbě.Hekl338 píše:Na ese budem pokracovat, az prestanu vsetci len kecat a nafoti niekto to, o co ziadam. Cim je vlastne jasne, ze bez fotiek sa nepohneme dalej, to je myslim zrejme z toho prispevku s foto diagnostiky. Beta je beta, ale ak sa ma nieco dokoncit, tak to musi mat patricnu uroven.
- Daniel Marek
- Příspěvky: 78
- Registrován: ned 13. dub 2014 17:42:04
- Bydliště: Úpice
Re: Dílna Hekl
Michal Já ho používám celkem pravidelně... A za něj vždy chcíplej Banán.
Re: Dílna Hekl
Michal: ESO je pre mna pouzivanym favoritom. A stale ho neunavne presviecam na dvojclenne riadenie.
Re: Dílna Hekl
Je to možná vůbec nejpovedenější stroj ve hře po všech stránkách a asi každý, kdo má rád české lokomotivy, má Eso někde na nejvyšších patrech nejoblíbenějších strojů. Už teď je větší zábava spustit 363 než ostatní lokomotivy a jízda s ní je v tomto režimu o něco méně zábavná než s 15x/350 Za mě starého chlapa (co se týče hraní ) naprostá pecka. Jen mě mrzí, že nemám jak přispět. Na železnici nedělám, ikdyž jsem občas něco nabízel (a dodal) na stavby SŽDCMichal píše:Tak to mě těší, že alespoň někdo s ním jezdí.
Re: Dílna Hekl
Ahoj. Jak zapřáhnout dvě 363, aby obě podávali výkon ? Vždy když zapřáhnu dvě za sebe tak zadní dá smeták dolů a jen se veze .. Díky za odpověď
Re: Dílna Hekl
Já je mám za sebou a šlape mi to bez problémů. Mám nahoře přední sběrač a ta za mnou taky a je poznat, že táhne. A jen jsem to ve standardním scénáři dal za sebe, nic víc. Ale pravda je, že to je hned od začátku u sebe, nevím co to dělá, když to zapřáhneš během hraní.Oddy_CZ píše:Ahoj. Jak zapřáhnout dvě 363, aby obě podávali výkon ? Vždy když zapřáhnu dvě za sebe tak zadní dá smeták dolů a jen se veze .. Díky za odpověď
Re: Dílna Hekl
No v zásadě je to tak trochu unreál,protože na NJ se jede max do 60 km/h,né 120 km/h a podobně,dále né každého baví čekat 5-7 minut na zprovoznění ,a pokud za tím testuji vagony tak pokaždé znovu a znovu,bylo by dobré dodělat jako to mají v poslední době modely od vR ,klávesovou zkratku pro automatický start bez čekání.Michal píše:Nic. Stejně s ním nikdo nejezdí. Všichni si ho jednou vyzkoušeli a odložili. Nebudu daleko od pravdy, že?honzik.bures píše:Můžu se zeptat, co jste na esu zatím nového udělali ?
Jinak je to v pohodě,ale raději mám CD 150.2,151 po Romanově úpravě jsem to zakomponoval do všech loko pro svoji potřebu.
Re: Dílna Hekl
S tou klávesovou zkratkou souhlasím. Pomohla by např. u scénářů, které začínají např. v Bohumíně na nástupišti u vlaku, který je na cestě od Ostravy dále za Bohumín. Scénář, kdy musíte lokomotivu zprovoznit, když jen jakoby stála u nástupiště, je nesmysl. ALe počítám, že je to věc další práce na EsuVlastik píše:No v zásadě je to tak trochu unreál,protože na NJ se jede max do 60 km/h,né 120 km/h a podobně,dále né každého baví čekat 5-7 minut na zprovoznění ,a pokud za tím testuji vagony tak pokaždé znovu a znovu,bylo by dobré dodělat jako to mají v poslední době modely od vR ,klávesovou zkratku pro automatický start bez čekání.Michal píše:Nic. Stejně s ním nikdo nejezdí. Všichni si ho jednou vyzkoušeli a odložili. Nebudu daleko od pravdy, že?honzik.bures píše:Můžu se zeptat, co jste na esu zatím nového udělali ?
Jinak je to v pohodě,ale raději mám CD 150.2,151 po Romanově úpravě jsem to zakomponoval do všech loko pro svoji potřebu.
P.S. neberte to jako kritiku!!!! Je to podnět
- Daniel Marek
- Příspěvky: 78
- Registrován: ned 13. dub 2014 17:42:04
- Bydliště: Úpice
Re: Dílna Hekl
Já bych udělal dvě verze 363jek.. Jednu na normální zprovoznění a okamžitou jízdu a druhou udělat pro zprovoznění do provozního stavu po delším odstavení. Ale to je typ...
- Daniel Marek
- Příspěvky: 78
- Registrován: ned 13. dub 2014 17:42:04
- Bydliště: Úpice
Re: Dílna Hekl
Cože? Tak to slyším poprvé.Michal píše:Můžeš to vysvětlit podrobněji? Je na to nějaké nařízení nebo ta mašina má omezovač?Vlastik píše:No v zásadě je to tak trochu unreál,protože na NJ se jede max do 60 km/h,né 120 km/h a podobně
Komu se podařilo rozchodit můj scénář, tak si všiml, že na začátku nemusel mašinu nahazovat od nuly. Ta funkce tam dávno je. Jen jste ji ještě neobjevili. Málo se snažíte.
Re: Dílna Hekl
V zásadě těch faktorů je několik kdy se používá NJ (né jak je na video manuálu od Andyho ke stlačení při najetí na soupravu).NJ slouží pro dojetí do nejbližší stanice omezenou rychlostí.Michal píše:Můžeš to vysvětlit podrobněji? Je na to nějaké nařízení nebo ta mašina má omezovač?Vlastik píše:No v zásadě je to tak trochu unreál,protože na NJ se jede max do 60 km/h,né 120 km/h a podobně
Komu se podařilo rozchodit můj scénář, tak si všiml, že na začátku nemusel mašinu nahazovat od nuly. Ta funkce tam dávno je. Jen jste ji ještě neobjevili. Málo se snažíte.
Je potřeba si uvědomit že NJ se používá při poruše v některých komponent řídícího systému.
Při NJ není k dispozici údaj o rychlosti,poměrném tahu,napětí v troleji,EDB je blokována,a pod.
Z toho plyne to že omezení rychlosti je řízeno automaticky protože není spolehlivá kontrola rychlosti a po dosažení max.rychlosti pro NJ bývalo 60 (podle nového 50 ) dojde k odpojení tahu lokomotivy.Znovu se rozjede při klesnutí rychlosti o 5 km/h. (45).
- Daniel Marek
- Příspěvky: 78
- Registrován: ned 13. dub 2014 17:42:04
- Bydliště: Úpice
Re: Dílna Hekl
No nemusel jsi to takhle rozepisovat. No zkrátka mašina jede jen na základní řádící obvody a většina řídících sistému jako je AVV, ARR atd.. je mimo provozVlastik píše:V zásadě těch faktorů je několik kdy se používá NJ (né jak je na video manuálu od Andyho ke stlačení při najetí na soupravu).NJ slouží pro dojetí do nejbližší stanice omezenou rychlostí.Michal píše:Můžeš to vysvětlit podrobněji? Je na to nějaké nařízení nebo ta mašina má omezovač?Vlastik píše:No v zásadě je to tak trochu unreál,protože na NJ se jede max do 60 km/h,né 120 km/h a podobně
Komu se podařilo rozchodit můj scénář, tak si všiml, že na začátku nemusel mašinu nahazovat od nuly. Ta funkce tam dávno je. Jen jste ji ještě neobjevili. Málo se snažíte.
Je potřeba si uvědomit že NJ se používá při poruše v některých komponent řídícího systému.
Při NJ není k dispozici údaj o rychlosti,poměrném tahu,napětí v troleji,EDB je blokována,a pod.
Z toho plyne to že omezení rychlosti je řízeno automaticky protože není spolehlivá kontrola rychlosti a po dosažení max.rychlosti pro NJ bývalo 60 (podle nového 50 ) dojde k odpojení tahu lokomotivy.Znovu se rozjede při klesnutí rychlosti o 5 km/h. (45).