Dílna Hekl

Připravované nebo vydané modely a skiny do RW
Odpovědět
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od Roman »

raduzz píše:
honzik.bures píše:Můžu se zeptat, co jste na esu zatím nového udělali ?
:lol: čili, je nám jedno, že to děláte ve volném čase a de facto jen pro radost, ale přestaňte si hrát s vagónkama a pohněte s Esem! :D
Tak to si Hekl dovolil dost, že si ve volném čase dělá to co ho baví a ne Eso :lol: :lol: :lol:
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od Hekl338 »

Na ese budem pokracovat, az prestanu vsetci len kecat a nafoti niekto to, o co ziadam. Cim je vlastne jasne, ze bez fotiek sa nepohneme dalej, to je myslim zrejme z toho prispevku s foto diagnostiky. Beta je beta, ale ak sa ma nieco dokoncit, tak to musi mat patricnu uroven.
Naposledy upravil(a) Hekl338 dne stř 03. čer 2015 20:17:54, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Daniel Marek
Příspěvky: 78
Registrován: ned 13. dub 2014 17:42:04
Bydliště: Úpice

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od Daniel Marek »

Hekl338 píše:Na ese budem pokracovat, az prestanu vsetci len kecat a nafoti niekto to, o co ziadam. Cim je vlastne jasne, ze bez fotiek sa nepohneme dalej.
A co že si to vlastně žádal? :D :lol:
Jirka
Příspěvky: 28
Registrován: čtv 19. čer 2008 12:33:03

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od Jirka »

Daniel Marek píše:
Hekl338 píše:Na ese budem pokracovat, az prestanu vsetci len kecat a nafoti niekto to, o co ziadam. Cim je vlastne jasne, ze bez fotiek sa nepohneme dalej.
A co že si to vlastně žádal? :D :lol:
Číst neumíš?
kiski
Příspěvky: 912
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od kiski »

Jirka, on to zrejme myslel ako žart... ;)
Braňo
Uživatelský avatar
Daniel Marek
Příspěvky: 78
Registrován: ned 13. dub 2014 17:42:04
Bydliště: Úpice

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od Daniel Marek »

kiski píše:Jirka, on to zrejme myslel ako žart... ;)
Jasně že to byl jen žert. ;) Vždyť vím, že chce ty kontrolky poruch. :D
raduzz
Příspěvky: 123
Registrován: stř 31. pro 2014 14:24:18
Bydliště: Česká republika

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od raduzz »

Michal píše:
honzik.bures píše:Můžu se zeptat, co jste na esu zatím nového udělali ?
Nic. Stejně s ním nikdo nejezdí. Všichni si ho jednou vyzkoušeli a odložili. Nebudu daleko od pravdy, že? :lol:
... tož to né totok, já jezdím jen s Esem, ale málo, bo není čas ... ;)
Blade77
Příspěvky: 148
Registrován: ned 28. srp 2011 1:10:12
Bydliště: Praha, vozovna Motol, tramvaj... ;-)

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od Blade77 »

Já s ním jezdím furt, testuju na něm své vozy. ;)
Jirka/VonShark
KaMat
Příspěvky: 1366
Registrován: stř 23. pro 2009 22:04:51

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od KaMat »

Hekl338 píše:Na ese budem pokracovat, az prestanu vsetci len kecat a nafoti niekto to, o co ziadam. Cim je vlastne jasne, ze bez fotiek sa nepohneme dalej, to je myslim zrejme z toho prispevku s foto diagnostiky. Beta je beta, ale ak sa ma nieco dokoncit, tak to musi mat patricnu uroven.
Už jsem si dávno všiml, že plno z těch co navštěvují forum, pracují na dráze ale jen čekají na výsledek a můžou mít u pi.. aby malinko přispěli k tvorbě.
Uživatelský avatar
Daniel Marek
Příspěvky: 78
Registrován: ned 13. dub 2014 17:42:04
Bydliště: Úpice

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od Daniel Marek »

Michal :arrow: Já ho používám celkem pravidelně... A za něj vždy chcíplej Banán. :D :lol: :D :lol:
Uživatelský avatar
kuboss
Příspěvky: 587
Registrován: čtv 24. led 2013 18:55:08

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od kuboss »

Michal: ESO je pre mna pouzivanym favoritom. A stale ho neunavne presviecam na dvojclenne riadenie. :twisted:
raduzz
Příspěvky: 123
Registrován: stř 31. pro 2014 14:24:18
Bydliště: Česká republika

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od raduzz »

Michal píše:Tak to mě těší, že alespoň někdo s ním jezdí.
Je to možná vůbec nejpovedenější stroj ve hře po všech stránkách a asi každý, kdo má rád české lokomotivy, má Eso někde na nejvyšších patrech nejoblíbenějších strojů. Už teď je větší zábava spustit 363 než ostatní lokomotivy a jízda s ní je v tomto režimu o něco méně zábavná než s 15x/350 ;) Za mě starého chlapa (co se týče hraní :) ) naprostá pecka. Jen mě mrzí, že nemám jak přispět. Na železnici nedělám, ikdyž jsem občas něco nabízel (a dodal) na stavby SŽDC :)
Oddy_CZ
Příspěvky: 36
Registrován: pon 08. pro 2014 21:39:36

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od Oddy_CZ »

Ahoj. Jak zapřáhnout dvě 363, aby obě podávali výkon ? Vždy když zapřáhnu dvě za sebe tak zadní dá smeták dolů a jen se veze .. Díky za odpověď :)
raduzz
Příspěvky: 123
Registrován: stř 31. pro 2014 14:24:18
Bydliště: Česká republika

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od raduzz »

Oddy_CZ píše:Ahoj. Jak zapřáhnout dvě 363, aby obě podávali výkon ? Vždy když zapřáhnu dvě za sebe tak zadní dá smeták dolů a jen se veze .. Díky za odpověď :)
Já je mám za sebou a šlape mi to bez problémů. Mám nahoře přední sběrač a ta za mnou taky a je poznat, že táhne. A jen jsem to ve standardním scénáři dal za sebe, nic víc. Ale pravda je, že to je hned od začátku u sebe, nevím co to dělá, když to zapřáhneš během hraní.
Vlastik

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od Vlastik »

Michal píše:
honzik.bures píše:Můžu se zeptat, co jste na esu zatím nového udělali ?
Nic. Stejně s ním nikdo nejezdí. Všichni si ho jednou vyzkoušeli a odložili. Nebudu daleko od pravdy, že? :lol:
No v zásadě je to tak trochu unreál,protože na NJ se jede max do 60 km/h,né 120 km/h a podobně,dále né každého baví čekat 5-7 minut na zprovoznění ,a pokud za tím testuji vagony tak pokaždé znovu a znovu,bylo by dobré dodělat jako to mají v poslední době modely od vR ,klávesovou zkratku pro automatický start bez čekání.
Jinak je to v pohodě,ale raději mám CD 150.2,151 po Romanově úpravě jsem to zakomponoval do všech loko pro svoji potřebu.
raduzz
Příspěvky: 123
Registrován: stř 31. pro 2014 14:24:18
Bydliště: Česká republika

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od raduzz »

Vlastik píše:
Michal píše:
honzik.bures píše:Můžu se zeptat, co jste na esu zatím nového udělali ?
Nic. Stejně s ním nikdo nejezdí. Všichni si ho jednou vyzkoušeli a odložili. Nebudu daleko od pravdy, že? :lol:
No v zásadě je to tak trochu unreál,protože na NJ se jede max do 60 km/h,né 120 km/h a podobně,dále né každého baví čekat 5-7 minut na zprovoznění ,a pokud za tím testuji vagony tak pokaždé znovu a znovu,bylo by dobré dodělat jako to mají v poslední době modely od vR ,klávesovou zkratku pro automatický start bez čekání.
Jinak je to v pohodě,ale raději mám CD 150.2,151 po Romanově úpravě jsem to zakomponoval do všech loko pro svoji potřebu.
S tou klávesovou zkratkou souhlasím. Pomohla by např. u scénářů, které začínají např. v Bohumíně na nástupišti u vlaku, který je na cestě od Ostravy dále za Bohumín. Scénář, kdy musíte lokomotivu zprovoznit, když jen jakoby stála u nástupiště, je nesmysl. ALe počítám, že je to věc další práce na Esu ;)
P.S. neberte to jako kritiku!!!! Je to podnět ;)
Uživatelský avatar
Daniel Marek
Příspěvky: 78
Registrován: ned 13. dub 2014 17:42:04
Bydliště: Úpice

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od Daniel Marek »

Já bych udělal dvě verze 363jek.. Jednu na normální zprovoznění a okamžitou jízdu a druhou udělat pro zprovoznění do provozního stavu po delším odstavení. Ale to je typ...
Uživatelský avatar
Daniel Marek
Příspěvky: 78
Registrován: ned 13. dub 2014 17:42:04
Bydliště: Úpice

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od Daniel Marek »

Michal píše:
Vlastik píše:No v zásadě je to tak trochu unreál,protože na NJ se jede max do 60 km/h,né 120 km/h a podobně
Můžeš to vysvětlit podrobněji? Je na to nějaké nařízení nebo ta mašina má omezovač?

Komu se podařilo rozchodit můj scénář, tak si všiml, že na začátku nemusel mašinu nahazovat od nuly. Ta funkce tam dávno je. Jen jste ji ještě neobjevili. 8-) Málo se snažíte. :lol:
Cože? :D :D Tak to slyším poprvé. :D :lol:
Vlastik

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od Vlastik »

Michal píše:
Vlastik píše:No v zásadě je to tak trochu unreál,protože na NJ se jede max do 60 km/h,né 120 km/h a podobně
Můžeš to vysvětlit podrobněji? Je na to nějaké nařízení nebo ta mašina má omezovač?

Komu se podařilo rozchodit můj scénář, tak si všiml, že na začátku nemusel mašinu nahazovat od nuly. Ta funkce tam dávno je. Jen jste ji ještě neobjevili. 8-) Málo se snažíte. :lol:
V zásadě těch faktorů je několik kdy se používá NJ (né jak je na video manuálu od Andyho ke stlačení při najetí na soupravu).NJ slouží pro dojetí do nejbližší stanice omezenou rychlostí.
Je potřeba si uvědomit že NJ se používá při poruše v některých komponent řídícího systému.
Při NJ není k dispozici údaj o rychlosti,poměrném tahu,napětí v troleji,EDB je blokována,a pod.
Z toho plyne to že omezení rychlosti je řízeno automaticky protože není spolehlivá kontrola rychlosti a po dosažení max.rychlosti pro NJ bývalo 60 (podle nového 50 ) dojde k odpojení tahu lokomotivy.Znovu se rozjede při klesnutí rychlosti o 5 km/h. (45).
Uživatelský avatar
Daniel Marek
Příspěvky: 78
Registrován: ned 13. dub 2014 17:42:04
Bydliště: Úpice

Re: Dílna Hekl

Příspěvek od Daniel Marek »

Vlastik píše:
Michal píše:
Vlastik píše:No v zásadě je to tak trochu unreál,protože na NJ se jede max do 60 km/h,né 120 km/h a podobně
Můžeš to vysvětlit podrobněji? Je na to nějaké nařízení nebo ta mašina má omezovač?

Komu se podařilo rozchodit můj scénář, tak si všiml, že na začátku nemusel mašinu nahazovat od nuly. Ta funkce tam dávno je. Jen jste ji ještě neobjevili. 8-) Málo se snažíte. :lol:
V zásadě těch faktorů je několik kdy se používá NJ (né jak je na video manuálu od Andyho ke stlačení při najetí na soupravu).NJ slouží pro dojetí do nejbližší stanice omezenou rychlostí.
Je potřeba si uvědomit že NJ se používá při poruše v některých komponent řídícího systému.
Při NJ není k dispozici údaj o rychlosti,poměrném tahu,napětí v troleji,EDB je blokována,a pod.
Z toho plyne to že omezení rychlosti je řízeno automaticky protože není spolehlivá kontrola rychlosti a po dosažení max.rychlosti pro NJ bývalo 60 (podle nového 50 ) dojde k odpojení tahu lokomotivy.Znovu se rozjede při klesnutí rychlosti o 5 km/h. (45).
No nemusel jsi to takhle rozepisovat. :D No zkrátka mašina jede jen na základní řádící obvody a většina řídících sistému jako je AVV, ARR atd.. je mimo provoz
Odpovědět