Jakožto nově nadšený uživatel těhle legrácek brádích naše koleje jsem si povšiml několika drobností:
-- ruční brzda v poloze zabržděno nedělá dobrotu, když je vlaková souprava jako AI vlak. Jede stále se zataženou brzdou. Oprava je jednoduchá stačí v blueprintu změnit hodnoty na:
<cControlContainerBlueprint-cControlValue d:id="383071">
<ControlName d:type="cDeltaString">HandBrake</ControlName>
<DefaultValue d:type="sFloat32">0</DefaultValue> -- Opravená hodnota (tučně)
<MinimumValue d:type="sFloat32">0</MinimumValue>
<MaximumValue d:type="sFloat32">1</MaximumValue>
<BriefDescription d:type="cDeltaString">Rucni Brzda</BriefDescription>
<LocalisedControlName>
<Localisation-cUserLocalisedString>
<English d:type="cDeltaString"></English>
<French d:type="cDeltaString"></French>
<Italian d:type="cDeltaString"></Italian>
<German d:type="cDeltaString"></German>
<Spanish d:type="cDeltaString"></Spanish>
<Dutch d:type="cDeltaString"></Dutch>
<Polish d:type="cDeltaString"></Polish>
<Russian d:type="cDeltaString"></Russian>
<Other />
<Key d:type="cDeltaString"></Key>
</Localisation-cUserLocalisedString>
</LocalisedControlName>
<DetailedDescription d:type="cDeltaString"></DetailedDescription>
<ApplyToConsist d:type="cDeltaString">eFalse</ApplyToConsist> -- Opravená hodnota (tučně), podle mne kolo ruční brzy působí jen na vozidlo, kde je nastaveno, při nastavení eTrue působí na všechna vozidla
<HUDControlID d:type="sUInt32">0</HUDControlID>
Je-li ruční brzda v defaultním nastavení 0, je možno ji řídit scenario scriptem a AI vlaky se nebou snažit jezdit se zataženou brzdou.
Brejovci: Nějak m tam chybí vstup z klávesnice pro klíč řízení, funguje na klepnutí myší (750) a u 754 není definována klávesa, stačí jen maličkost tj zapsat je do inputmappers.xml (a prohnat je přez serz.exe).
Celkově: Ad klíč Vlakové Brzdy nefunguje čistě náhodou podobně jako retainer pin (nevim jak se to jmenuje česky) podobně jako u AP/RailRight BR Class 40, kde když je odemčen tak umožňuje vyřadit páku brzdiče za polohu 1 (vyřadit brzdič z provozu v nobsazené kabině)
Závěrem: Báječné stroje, které strčí do kapsy 99.9% komerční produkce. Smekám pánové.
Jack
Feedback: ČSD Bardotky a Brejlovci
-
- Příspěvky: 116
- Registrován: úte 02. bře 2010 4:51:40
- Bydliště: Praha
Feedback: ČSD Bardotky a Brejlovci
"Grau, teurer Freund, ist alle Theorie" J.W Goethe
Re: Feedback: ČSD Bardotky a Brejlovci
Ja sa ešte trochu pridám - kľúč vlakovej brzdy má význam len pri 750. U 754 je to samozrejme len pozostatok zo 750 a nemá tam byť, nakoľko 754 má elektricky ovládaný brzdič BSE pomocou OBE, a žiadny kľúč nemá. Naopak, BSE by na OBE nemal vôbec reagovať (zrejme okrem polohy rýchlobrzda, ktorá je na vačku, ak sa mýlim, znalejší nech ma opravia), pokiaľ nie je zapnuté riadenie.
To len taký detail.
To len taký detail.
Braňo
Re: Feedback: ČSD Bardotky a Brejlovci
Kiski: Ano, brzdič by neměl reagovat na žádné polohy ovladače při vypnutém řízení, při vypnutí řízení přestane být napájen inverzní brzdící ventil brzdiče a ten vypustí tlak z hlavního potrubí.
Re: Feedback: ČSD Bardotky a Brejlovci
Jestli to chápu správně, tak úprava ve skriptu rozhodně nebude moc složitá
Re: Feedback: ČSD Bardotky a Brejlovci
Všetko záleží od toho, ako veľmi to má byť podobné reálu... s rastúcimi požiadavkami exponenciálne rastie počet riadkov v skripte
Braňo