Stránka 5 z 20

Re: Modely Kal000px

Napsal: sob 25. bře 2017 12:59:36
od Kal000px
Modeloval jsem to nejdriv podle výkresu, jak sem daval kosak, a pak podle textury a fotek, takze bude chyba tam. :D Ale délka masiny pres narazniky sedi, takze bude spis potreba trochu posunout kabinu jeste.

Re: Modely Kal000px

Napsal: sob 25. bře 2017 13:18:34
od Jurajs_89
Ta kabina je v realu hodne mala a ty bys z ni jeste ubral :lol: .

Re: Modely Kal000px

Napsal: sob 25. bře 2017 13:36:37
od Michal
Víš co by bylo ideální? Kdybys měl fotky nějaké reklamky a tu si tam zkusil naskinovat. Tak bys okamžitě poznal, kde ti to nesedí rozměrově a deformuje se to. :lol:

Re: Modely Kal000px

Napsal: sob 25. bře 2017 13:50:00
od Kal000px
Jojo, to je pravda. :D Ale to musim počkat na Mildu, az bude mit zas na to cas, aby dal dohromady textury :D to je nad moje sily :D

Re: Modely Kal000px

Napsal: sob 25. bře 2017 18:48:29
od Hekl338
Na to, ci mu to sedi staci aplikovat stvorcekovu texturu, v maxku je, neviem ako blender. A myslim, ze to bude pokrutene ako dvojka plech :D

Re: Modely Kal000px

Napsal: sob 25. bře 2017 20:56:47
od kiski
Súhlas :) Alebo natiahnuté, resp. zmrštené ako guma v trenkách :) Ale inak naozaj slušná práca, musel sa s tým popasovať.

Re: Modely Kal000px

Napsal: sob 25. bře 2017 22:37:19
od Kal000px
Mám to na tu čtverečkovou texturu mapovat znovu? Nebo tím to asi ztratí smysl, co? :D

Re: Modely Kal000px

Napsal: ned 26. bře 2017 7:52:13
od kiski
Skúsiť to môžeš. Aspoň budeš vidieť, ako si na tom, čo sa týka mapovania.

Re: Modely Kal000px

Napsal: ned 26. bře 2017 18:32:22
od Kal000px
Tak tady to je, nepřijde mi, že by to někde bylo rozhozený :?
Obrázek

Re: Modely Kal000px

Napsal: ned 26. bře 2017 20:27:12
od Hekl338
A co celo? Takto mi to pripada, ze niekde mas stvorceky a niekde obldzniky.

Re: Modely Kal000px

Napsal: ned 26. bře 2017 20:37:37
od Kal000px
Trošku se to deformuje na tom přechodu bok čelo, ale to bylo šílený vymodelovat.. Tam se to pak snad nějak spraví texturou, doufám, že to Milda všechno nějak vykouzlí. :D
Obrázek

Re: Modely Kal000px

Napsal: ned 26. bře 2017 21:30:01
od Kal000px
Tak monstrum dostalo už kabinu :)
Obrázek

Re: Modely Kal000px

Napsal: pon 27. bře 2017 23:25:40
od Kal000px
A už je i na kolejích :) ještě jsou na tom mraky práce, ale to nejtěžší už je snad za mnou :)
Obrázek

Re: Modely Kal000px

Napsal: úte 28. bře 2017 15:03:52
od kiski
Omyl - modelovanie je to najľahšie. Najťažší je skript - súvisí s ním totiž mnoho a mnoho reštartov, korekcií, skúšaní, atď... Model raz postavíš na koľaje a viac-menej je hotovo... ;) možno ešte malé korekcie a úpravy shaderov, ale zďaleka nie je na ňom toľko práce ako na skripte. A pritom to je len jeden taký malý súborík :)

Re: Modely Kal000px

Napsal: úte 13. čer 2017 23:14:35
od Kal000px
Díky Demovi za povolení pro export jeho vozu do RW, zbývá doladit pár chyb v textuře a opravit coupling pivoty a vůz může jít ven. :) Díky patří taky Dodovi za opravu textur
Obrázek

Re: Modely Kal000px

Napsal: úte 13. čer 2017 23:28:05
od Percy 12
Super, tenhle vůz mi přesně chyběl :)

Re: Modely Kal000px

Napsal: stř 14. čer 2017 9:20:52
od CRR144
Ja tam vidím ešte ďalší problém......Za oknom hajzlu chýba textúra mliečneho okna......a vidieť na stenu kupáku......Toto by sa patrilo opraviť tiež. Buď tam domodelovať plane s textúrou a alfu nechať, alebo zobrať alfu.......Krajné okná majú mať priehľadnosť len na strane chodbičky.

Re: Modely Kal000px

Napsal: stř 14. čer 2017 14:49:04
od Hekl338
Ano, za sklo domodelovat plane so shaderom Tex-hajzlove okno bude v noci svietit , nebude vidiet dovnutra a sklo pred nim vytvori dojem skutocneho skla. Takto je to riesene u predoslych vozov. Mna ale zaujali tie tmave pruhy na koncoch textury strechy a boku. Co to ma presne za shader?

Re: Modely Kal000px

Napsal: stř 14. čer 2017 18:04:24
od Kal000px
CRR: Jojo, řezal jsem jak zběsilý a na hajzliky jsem zapomnel :D dodelam tam za to plošku s texturou a je to :) ma to tedy v noci svitit?
Hekl: TrainBumpSpecEnvMask tusim, mel by to byt stejný shader jak na x6x. Černých pruhu jsem si vsiml az po upozorneni Demem, to je nejaky divny artefakt vyhlazovani, ale pomohlo po celem voze rozdelit duplicitni polygony a znovu modifikatorem rozrezat hrany

Re: Modely Kal000px

Napsal: čtv 15. čer 2017 8:44:25
od CRR144
Svietiť rozhodne...