Stránka 4 z 20
Re: Modely Kal000px
Napsal: ned 01. led 2017 19:13:42
od František Dvořák
Tak to je bomba.
Re: Modely Kal000px
Napsal: ned 01. led 2017 19:37:23
od alesmafia1
BOMBAAA
Re: Modely Kal000px
Napsal: ned 15. led 2017 20:54:58
od elJouzka
Ahoj Kal000px kdyby jsi potřeboval vyfotit cokoli z úseku České Budějovice-Summerau stačí mi napsat mám to kousek jsem z Kamenného Újezdu 4tá zastávka z Č.B
Re: Modely Kal000px
Napsal: sob 18. bře 2017 6:44:36
od Kal000px
Re: Modely Kal000px
Napsal: čtv 23. bře 2017 22:30:40
od Kal000px
Re: Modely Kal000px
Napsal: pát 24. bře 2017 11:23:20
od Majkl
Ty jo to čelo mi na ni nějak nesedí
Podle mě je ten předek moc posunutý dopředu.
Re: Modely Kal000px
Napsal: pát 24. bře 2017 12:00:20
od Jurajs_89
To je první věc, co mě trkla, že ochozy jsou moc široké.
Re: Modely Kal000px
Napsal: pát 24. bře 2017 12:08:56
od Majkl
Možná je to ale jen tím že tam není textura a úhel také může klamat no..
Jinak je to parádní počin
A zeptám se jak dopadl ten city elefant co se tu kdysi objevil?
Re: Modely Kal000px
Napsal: pát 24. bře 2017 12:34:51
od Kal000px
To je divný, podle textury mi to tak vychází.
Re: Modely Kal000px
Napsal: pát 24. bře 2017 12:51:53
od Michal
Hlavně by to chtělo porovnat kolmé pohledy z boku a zepředu. Tyhle šikmé jsou dost matoucí. Ten obrázek z Blenderu vypadá fakt divně.
Re: Modely Kal000px
Napsal: pát 24. bře 2017 15:16:50
od kiski
A tých trinaglov, tých tam ale bude
trochu zredukovať odporúčam, sám vieš, že fotoextúra urobí veľa, ak je správne vytieňovaná... Inak sa aj lepšie zostavy pri 5 rušňoch tejto rady v jednej stanici zapotia. Modelovo ale slušné. Veľmi slušné.
Re: Modely Kal000px
Napsal: pát 24. bře 2017 20:14:06
od Kal000px
Ještě vám to sem hodím z jinýho úhlu, třeba to bude lepší nebo taky ne.
Kiski: dekuju
jsem na 110k poly, takze to bude zahul, ale zkusím udelat znovu podvozky, ty modelovany pružiny berou hrozne moc
Re: Modely Kal000px
Napsal: pát 24. bře 2017 21:13:26
od kiski
Podobné číslo som aj odhadoval
Oko vidí
Len pre tvoje info - môj Plecháč má okolo 55000 trianglov, Lamina sa bude pohybovat pri podobnom čísle. Pochopiteľne v prvom LODe, potom to klesá.
Re: Modely Kal000px
Napsal: sob 25. bře 2017 10:59:58
od Kal000px
Re: Modely Kal000px
Napsal: sob 25. bře 2017 11:34:03
od Oddy_CZ
Podle té třetí fotky to vypadá že ty ochozy jsou prostě hrozně velké, jinak super práce a přeju pevné nervy
PS: Přikládám fotku na porovnání.
Re: Modely Kal000px
Napsal: sob 25. bře 2017 11:46:13
od Kal000px
Já je zmenšoval na polovinu
To už bude zkreslení kamery spíš
Re: Modely Kal000px
Napsal: sob 25. bře 2017 12:05:05
od sasule
Nemůžu si pomoct, ale dle fotky ten předek se schůdky bude mít uprostřed tak +10-20cm proti konci kabiny. U Tebe to vypadá tak + půl metru.
Nemyslím to zle, ale mě to z renderu přijde, že mašina vypadá jako naštvaný yorkshir
Edit - ony ty schůdky by dle fotky měly začínat cca na místě, kde Ti začíná oblouk kabiny.
Re: Modely Kal000px
Napsal: sob 25. bře 2017 12:19:46
od Kal000px
Jojo, už to vidím, děkuju
změny zkusím zapracovat a vysledky sem pak zase dam
Re: Modely Kal000px
Napsal: sob 25. bře 2017 12:36:27
od Michal
Já z toho mám stejný pocit jako Saša. Až sem příště budeš dávat render, udělej opravdu kolmý boční pohled. Určitě to jde nastavit v každém modelovacím programu. Tohle je z nějakého podhledu.
Jinak by mě fakt zajímalo, podle čeho jsi to modeloval. V SZ jsi mi na to neodpověděl, tak třeba se pochlubíš veřejně.
Re: Modely Kal000px
Napsal: sob 25. bře 2017 12:38:26
od kosak
Možná by nebylo od věci modelovat mašinu dle výkresu, než podle oka
http://media1.wgz.cz/images/media1:50ff ... pakcrd.PNG (sice asi starší verze, ale rozměry by měly sedět)