Stránka 2 z 20
Re: Modely Kal000px
Napsal: čtv 15. zář 2016 6:48:33
od kiski
Ja som len reagoval na tie rozpojené vertexy. Osobne som nikdy žiadny konvert nerobil, lebo MSTS ako také išlo a stále ide mimo mňa. Ani neviem, aké programy nato použiť. Ale takisto som zástanca toho, čo píšeš - menej času stojí vymodelovanie nového ako opravovanie starého
Re: Modely Kal000px
Napsal: pon 19. zář 2016 22:27:15
od Kal000px
Re: Modely Kal000px
Napsal: ned 27. lis 2016 19:03:49
od Kal000px
Re: Modely Kal000px
Napsal: pon 26. pro 2016 20:24:22
od Kal000px
Re: Modely Kal000px
Napsal: pon 26. pro 2016 20:32:48
od František Dvořák
Wow, samé překvapení
Re: Modely Kal000px
Napsal: pon 26. pro 2016 20:53:57
od Roman
No, jo, pak máš mít čas na trať
.
Alespoň vidím, že můžu jít v klidu do modelářského důchodu
. Pěkný to máš. Jsme zvědav na lokomotivu jako takovou.
Re: Modely Kal000px
Napsal: pon 26. pro 2016 20:55:59
od sasule
Re: Modely Kal000px
Napsal: pon 26. pro 2016 20:57:02
od Kal000px
Trať šla ven a aspoň chvíli si od ní dám pokoj
Moje druhá kabina, pořád se to nějak učím, ale už to vypadá líp, jak pokus o sysla.
Děkuju
pochvala od mistra potěší
Re: Modely Kal000px
Napsal: pon 26. pro 2016 20:58:07
od JachyHm
Tak dobrý, nejsem sám
Re: Modely Kal000px
Napsal: pon 26. pro 2016 20:59:25
od Kal000px
Sasule: trochu jsem si s tím hrál až jsem vylaboroval tohle nastavení
V záložce World si povolíš Ambient occlusion a pod záložkou Gather nastavíš Raytrace, Adaptive QMC, Falloff o hodnotě 2, attenuation 10m, 20 samplů, treshold necháš 0.005 a Adapt T mám 0.062
Re: Modely Kal000px
Napsal: pon 26. pro 2016 21:31:37
od kiski
Vyzerá to fajn, ale opäť obligátne - bacha na počet trianglov. Daj si nejaký limit a do toho sa snaž vmestnať. Nie naopak
Re: Modely Kal000px
Napsal: pon 26. pro 2016 21:36:29
od sasule
Pochváleno budiž Tvé laborování!
Tohle by si zasloužilo odměnit (minimálně) litrem slivovice
!
Děkuji, po něčem takovém jsem pásl strašně dlouho.
Re: Modely Kal000px
Napsal: pon 26. pro 2016 22:13:37
od Kal000px
Do Sz ti pošlu adresu
Jelikož většinu tý kabiny budu kreslit, tak jsem to stínování nějak potřeboval vymyslet
Re: Modely Kal000px
Napsal: úte 27. pro 2016 0:45:23
od Kal000px
A po zkušebním exportu do hry s TrDiff shaderem
Chybí čelní sklo, ještě jsem se nenaučil s TrainWeatherGlass shaderem, to přijde zítra.
Tlačítka živáku mají špatně přiřazený materiál, ale kromě toho je to snad celkem dobrý.
Bude potřeba doplnit všechny popisky ovladačů a čehokoliv, co tam popsaný je, plus ještě svítící tlačítka okolo displejů na čelním pultu. A obarvit ty textury
zatím je to namapovaný na barvy materiálů, takže je to bělejší, než by mělo
Kiski: jsem na 25k poly, čekám ještě tak +5 tisíc, to není zas tak zlý, ne? Ještě mě napadá, je lepší mít hromadu 1024 a 2048 textur, nebo to dát do 4k textury?
Re: Modely Kal000px
Napsal: úte 27. pro 2016 1:05:22
od prolam
Re: Modely Kal000px
Napsal: úte 27. pro 2016 1:38:20
od sasule
To zní zajímavě
Ale když můžou mít Němci magnety na PZB, tak si myslím, že by to nějak jít mohlo - Princip mi přijde v zásadě stejný.
(Edit: Vím, mám velké oči, ono to zas tak jednoduché nebude, ale jak píšu, nepřijde mi to nemožné)
Re: Modely Kal000px
Napsal: úte 27. pro 2016 7:20:55
od kiski
Budem hovoriť len za seba, ale je to už podľa mňa značné číslo. Je ale pravda, že dnešné zostavy toho dajú podstatne viac ako predtým... Pre tvoju info - moja kabína pre 15X je kompletne hotová a má okolo 9000 polys / 15000 trianglov. Treba to rozlišovať, nie je to to isté.
Čo sa týka textúr, každý to robí inak - ja osobne používam veľké textúry a menší počet. Napr. steny kabu 4096, komplet pult takisto. Zvyšok je rôzny - od 256 až po 2048. Niekto bude namietať, že je to zbytočné apod... mne to ale vyhovuje. Časom si nájdeš to svoje optimum
Ty ale pokiaľ chceš použiť kreslené textúry, vystačíš si aj 2048.
Re: Modely Kal000px
Napsal: úte 27. pro 2016 9:26:16
od Michal
sasule píše:To zní zajímavě
Ale když můžou mít Němci magnety na PZB, tak si myslím, že by to nějak jít mohlo - Princip mi přijde v zásadě stejný.
(Edit: Vím, mám velké oči, ono to zas tak jednoduché nebude, ale jak píšu, nepřijde mi to nemožné)
Nad AVV jsem přemýšlel už dávno. Šlo by to úplně na stejném principu jako v reálu. Magnety by byly jako návěstidla, které by při průjezdu předaly informaci na mašinu. Každý by musel mít jednoznačný identifikátor a mašina by musela mít v paměti mapu tratě, aby se dokázala zorientovat. S první částí by nemusel být problém, ale chudák ten, kdy by dělal tu mapu a její vyhodnocování ve skriptu mašiny.
Re: Modely Kal000px
Napsal: úte 27. pro 2016 10:18:49
od prolam
Re: Modely Kal000px
Napsal: úte 27. pro 2016 10:22:37
od Jurajs_89
Já doufám, že když bude i model, tak se dostane k Michalovi pod ruku, a udělá z toho další mašinku podobnou Esu.