Modely Kal000px

Připravované nebo vydané modely a skiny do RW
Odpovědět
František Dvořák
Příspěvky: 62
Registrován: ned 06. zář 2015 17:54:33
Bydliště: Zábřeh na Moravě

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od František Dvořák »

Tak to je bomba.
alesmafia1
Příspěvky: 115
Registrován: stř 26. srp 2015 14:42:59
Bydliště: Podbořany

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od alesmafia1 »

:shock: BOMBAAA
elJouzka
Příspěvky: 11
Registrován: pon 31. říj 2016 21:50:55

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od elJouzka »

Ahoj Kal000px kdyby jsi potřeboval vyfotit cokoli z úseku České Budějovice-Summerau stačí mi napsat mám to kousek jsem z Kamenného Újezdu 4tá zastávka z Č.B
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Kal000px »

Obrázek
Jede jede mašinka..
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Kal000px »

Obrázek
Jede jede mašinka..
Majkl
Příspěvky: 172
Registrován: sob 02. kvě 2015 11:21:35

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Majkl »

Ty jo to čelo mi na ni nějak nesedí :) Podle mě je ten předek moc posunutý dopředu. Obrázek
Jurajs_89
Příspěvky: 646
Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Jurajs_89 »

To je první věc, co mě trkla, že ochozy jsou moc široké.
ObrázekObrázek
magnetový "cvok" :D
Majkl
Příspěvky: 172
Registrován: sob 02. kvě 2015 11:21:35

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Majkl »

Možná je to ale jen tím že tam není textura a úhel také může klamat no..
Jinak je to parádní počin :) A zeptám se jak dopadl ten city elefant co se tu kdysi objevil? :)
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Kal000px »

To je divný, podle textury mi to tak vychází. :D
Jede jede mašinka..
Uživatelský avatar
Michal
Administrátor
Příspěvky: 555
Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Michal »

Hlavně by to chtělo porovnat kolmé pohledy z boku a zepředu. Tyhle šikmé jsou dost matoucí. Ten obrázek z Blenderu vypadá fakt divně. :)
kiski
Příspěvky: 912
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od kiski »

A tých trinaglov, tých tam ale bude :) trochu zredukovať odporúčam, sám vieš, že fotoextúra urobí veľa, ak je správne vytieňovaná... Inak sa aj lepšie zostavy pri 5 rušňoch tejto rady v jednej stanici zapotia. Modelovo ale slušné. Veľmi slušné.
Braňo
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Kal000px »

Ještě vám to sem hodím z jinýho úhlu, třeba to bude lepší nebo taky ne. :D
Kiski: dekuju :) jsem na 110k poly, takze to bude zahul, ale zkusím udelat znovu podvozky, ty modelovany pružiny berou hrozne moc
Jede jede mašinka..
kiski
Příspěvky: 912
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od kiski »

Podobné číslo som aj odhadoval :) Oko vidí :) Len pre tvoje info - môj Plecháč má okolo 55000 trianglov, Lamina sa bude pohybovat pri podobnom čísle. Pochopiteľne v prvom LODe, potom to klesá.
Braňo
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Kal000px »

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Jede jede mašinka..
Oddy_CZ
Příspěvky: 36
Registrován: pon 08. pro 2014 21:39:36

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Oddy_CZ »

Podle té třetí fotky to vypadá že ty ochozy jsou prostě hrozně velké, jinak super práce a přeju pevné nervy :D
PS: Přikládám fotku na porovnání.
Přílohy
268d-380-016-near-the-12044.jpg
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Kal000px »

Já je zmenšoval na polovinu :D
To už bude zkreslení kamery spíš :)
Jede jede mašinka..
Uživatelský avatar
sasule
Příspěvky: 381
Registrován: pon 16. zář 2013 10:07:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od sasule »

Nemůžu si pomoct, ale dle fotky ten předek se schůdky bude mít uprostřed tak +10-20cm proti konci kabiny. U Tebe to vypadá tak + půl metru. :-)
Nemyslím to zle, ale mě to z renderu přijde, že mašina vypadá jako naštvaný yorkshir :-D

Edit - ony ty schůdky by dle fotky měly začínat cca na místě, kde Ti začíná oblouk kabiny.
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Kal000px »

Jojo, už to vidím, děkuju :) změny zkusím zapracovat a vysledky sem pak zase dam :)
Jede jede mašinka..
Uživatelský avatar
Michal
Administrátor
Příspěvky: 555
Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Michal »

Já z toho mám stejný pocit jako Saša. Až sem příště budeš dávat render, udělej opravdu kolmý boční pohled. Určitě to jde nastavit v každém modelovacím programu. Tohle je z nějakého podhledu.
Jinak by mě fakt zajímalo, podle čeho jsi to modeloval. V SZ jsi mi na to neodpověděl, tak třeba se pochlubíš veřejně. :)
kosak
Příspěvky: 6
Registrován: čtv 04. dub 2013 13:13:23

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od kosak »

Možná by nebylo od věci modelovat mašinu dle výkresu, než podle oka :-)

http://media1.wgz.cz/images/media1:50ff ... pakcrd.PNG (sice asi starší verze, ale rozměry by měly sedět)
Odpovědět