Modely Kal000px

Připravované nebo vydané modely a skiny do RW
Odpovědět
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Kal000px »

Modeloval jsem to nejdriv podle výkresu, jak sem daval kosak, a pak podle textury a fotek, takze bude chyba tam. :D Ale délka masiny pres narazniky sedi, takze bude spis potreba trochu posunout kabinu jeste.
Jede jede mašinka..
Jurajs_89
Příspěvky: 646
Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Jurajs_89 »

Ta kabina je v realu hodne mala a ty bys z ni jeste ubral :lol: .
ObrázekObrázek
magnetový "cvok" :D
Uživatelský avatar
Michal
Administrátor
Příspěvky: 555
Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Michal »

Víš co by bylo ideální? Kdybys měl fotky nějaké reklamky a tu si tam zkusil naskinovat. Tak bys okamžitě poznal, kde ti to nesedí rozměrově a deformuje se to. :lol:
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Kal000px »

Jojo, to je pravda. :D Ale to musim počkat na Mildu, az bude mit zas na to cas, aby dal dohromady textury :D to je nad moje sily :D
Jede jede mašinka..
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Hekl338 »

Na to, ci mu to sedi staci aplikovat stvorcekovu texturu, v maxku je, neviem ako blender. A myslim, ze to bude pokrutene ako dvojka plech :D
kiski
Příspěvky: 912
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od kiski »

Súhlas :) Alebo natiahnuté, resp. zmrštené ako guma v trenkách :) Ale inak naozaj slušná práca, musel sa s tým popasovať.
Braňo
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Kal000px »

Mám to na tu čtverečkovou texturu mapovat znovu? Nebo tím to asi ztratí smysl, co? :D
Jede jede mašinka..
kiski
Příspěvky: 912
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od kiski »

Skúsiť to môžeš. Aspoň budeš vidieť, ako si na tom, čo sa týka mapovania.
Braňo
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Kal000px »

Tak tady to je, nepřijde mi, že by to někde bylo rozhozený :?
Obrázek
Jede jede mašinka..
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Hekl338 »

A co celo? Takto mi to pripada, ze niekde mas stvorceky a niekde obldzniky.
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Kal000px »

Trošku se to deformuje na tom přechodu bok čelo, ale to bylo šílený vymodelovat.. Tam se to pak snad nějak spraví texturou, doufám, že to Milda všechno nějak vykouzlí. :D
Obrázek
Jede jede mašinka..
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Kal000px »

Tak monstrum dostalo už kabinu :)
Obrázek
Jede jede mašinka..
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Kal000px »

A už je i na kolejích :) ještě jsou na tom mraky práce, ale to nejtěžší už je snad za mnou :)
Obrázek
Jede jede mašinka..
kiski
Příspěvky: 912
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od kiski »

Omyl - modelovanie je to najľahšie. Najťažší je skript - súvisí s ním totiž mnoho a mnoho reštartov, korekcií, skúšaní, atď... Model raz postavíš na koľaje a viac-menej je hotovo... ;) možno ešte malé korekcie a úpravy shaderov, ale zďaleka nie je na ňom toľko práce ako na skripte. A pritom to je len jeden taký malý súborík :)
Braňo
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Kal000px »

Díky Demovi za povolení pro export jeho vozu do RW, zbývá doladit pár chyb v textuře a opravit coupling pivoty a vůz může jít ven. :) Díky patří taky Dodovi za opravu textur
Obrázek
Jede jede mašinka..
Percy 12
Příspěvky: 164
Registrován: ned 17. led 2016 11:34:17

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Percy 12 »

Super, tenhle vůz mi přesně chyběl :)
CRR144
Příspěvky: 321
Registrován: pon 24. dub 2017 19:26:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od CRR144 »

Ja tam vidím ešte ďalší problém......Za oknom hajzlu chýba textúra mliečneho okna......a vidieť na stenu kupáku......Toto by sa patrilo opraviť tiež. Buď tam domodelovať plane s textúrou a alfu nechať, alebo zobrať alfu.......Krajné okná majú mať priehľadnosť len na strane chodbičky.
Hekl338
Modelář
Příspěvky: 929
Registrován: pon 09. čer 2008 21:08:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Hekl338 »

Ano, za sklo domodelovat plane so shaderom Tex-hajzlove okno bude v noci svietit , nebude vidiet dovnutra a sklo pred nim vytvori dojem skutocneho skla. Takto je to riesene u predoslych vozov. Mna ale zaujali tie tmave pruhy na koncoch textury strechy a boku. Co to ma presne za shader?
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od Kal000px »

CRR: Jojo, řezal jsem jak zběsilý a na hajzliky jsem zapomnel :D dodelam tam za to plošku s texturou a je to :) ma to tedy v noci svitit?
Hekl: TrainBumpSpecEnvMask tusim, mel by to byt stejný shader jak na x6x. Černých pruhu jsem si vsiml az po upozorneni Demem, to je nejaky divny artefakt vyhlazovani, ale pomohlo po celem voze rozdelit duplicitni polygony a znovu modifikatorem rozrezat hrany
Jede jede mašinka..
CRR144
Příspěvky: 321
Registrován: pon 24. dub 2017 19:26:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Modely Kal000px

Příspěvek od CRR144 »

Svietiť rozhodne...
Odpovědět