Dílna Sašule
Re: Dílna Sašule
Mas to moc hezky akorat se mi trochu nelibi rychlomer. Nemam ti ho nafotit jak budu na persingu pres den ?
Re: Dílna Sašule
Děkuji moc, nafoť, za každou fotku jsem rád.
Re: Dílna Sašule
Trochu jsem jsem si pohrál se zobrazením rychlosti a Lokelem. Plus je přidáno blokování rozjezdu.
Krátké video je na Youtube. Jsou vystříhány pasáže, kdy čekám na nástup cestujících apod.
Děkuji Michalovi za rady a nakopnutí.
Krátké video je na Youtube. Jsou vystříhány pasáže, kdy čekám na nástup cestujících apod.
Děkuji Michalovi za rady a nakopnutí.
-
- Příspěvky: 62
- Registrován: ned 06. zář 2015 17:54:33
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
Re: Dílna Sašule
Pěkné, moc pěkné. Bude letos vydána nějaká betaverzička ?
-
- Příspěvky: 74
- Registrován: sob 27. čer 2015 22:41:02
Re: Dílna Sašule
Šášule máš to perfektní, moc dobrá práce!
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: ned 15. lis 2015 10:34:34
Re: Dílna Sašule
Moc pěkný, neskutečně se na to těším
Re: Dílna Sašule
Vypadá to dobře, jenom na tom dispeji to ukazuje poměrný tah, né rychlost a ta druhá menší pro IS je jinačí.
Re: Dílna Sašule
Díky za info.
Mě je celkem jedno, jaké číslo tam zobrazím - měl jsem za to, že je to rychlost. A nedá se tam ta rychlost zapnout?
Ohledně IS - vím, ale mám mizernou fotodokumentaci.
Mě je celkem jedno, jaké číslo tam zobrazím - měl jsem za to, že je to rychlost. A nedá se tam ta rychlost zapnout?
Ohledně IS - vím, ale mám mizernou fotodokumentaci.
Re: Dílna Sašule
Rychlost se tam zobrazit nedá, opravdu jen PT. Viz foto: u stupnice kladného PT v nad zeleným polem jsou hodnoty vrchní Vz a spodní Vs tj. žádaná(pouze u ARR v režimu MAN je tam stále Vp=0) x skutečná
(Foto staženo z vlaky.net)
(Foto staženo z vlaky.net)
Re: Dílna Sašule
Díky za vysvětlení. Upravím to. Ten obrázek z vlaky.ne mám taky, je to asi jediný použitelný + něco, co jsem kdysi dávno nafotil v Brně.
Jen se obávám, že vp a vs nemá moc smysl dělat, je to hodně malý text - no vyzkouším, uvidím.
Jen se obávám, že vp a vs nemá moc smysl dělat, je to hodně malý text - no vyzkouším, uvidím.
Re: Dílna Sašule
Tak už je to upraveno. Jen upozorňuji, že záporný PT zatím neumím a nejspíš to tak i zůstane.
Dál jsem implementoval pro režim, kdy soupravu neřídí hráč, nastavení předních/zadních světel a fíry. A v závislosti na čase a ročním období také rozsvěcení interiéru a dálkových světel. Tím pádem je zlikvidován další bod, který z mého pohledu bránil vydání.
Dál jsem implementoval pro režim, kdy soupravu neřídí hráč, nastavení předních/zadních světel a fíry. A v závislosti na čase a ročním období také rozsvěcení interiéru a dálkových světel. Tím pádem je zlikvidován další bod, který z mého pohledu bránil vydání.
Re: Dílna Sašule
No já s 954 jezdil jen ve spojení s 843. Tam záporná hodnota PT nabíhala, ale asi jen proto že 843 má dynamickou brzdu. 854 (sice neznám), ale myslím že H750M nemá retardér, tak je asi zbytečné vůbec záporný PT řešit. Možná nabíhá ale jen ve spojení s průběžnou brzdou.
Re: Dílna Sašule
Je to jak píšeš.matseb píše:Možná nabíhá ale jen ve spojení s průběžnou brzdou.
Re: Dílna Sašule
A co potom tedy znamená hodnota -100%? Respektive jakou hodnotu mám vzít pro výpočet? Nabízí se třeba hodnota v brzdovém válci u vlakové brzdy (horní manometr - nevím, zda se vyjadřuji správně).
Oskare, přiznávám bez mučení, že jsem to vše ještě neprostudoval.
Oskare, přiznávám bez mučení, že jsem to vše ještě neprostudoval.
Re: Dílna Sašule
Sašo, vidíš, nad tím co brát jako 100% jsem nikdy nepřemýšlel. Vím jen, že když snížím tlak v hlavním potrubí, tak jde ručička do záporných hodnot. Spíš ale koukám na manometr. Zkusím zjistit a dám vědět.sasule píše:A co potom tedy znamená hodnota -100%? Respektive jakou hodnotu mám vzít pro výpočet? Nabízí se třeba hodnota v brzdovém válci u vlakové brzdy (horní manometr - nevím, zda se vyjadřuji správně).
Oskare, přiznávám bez mučení, že jsem to vše ještě neprostudoval.
Re: Dílna Sašule
Ona by tam šla brát i záporná hodnota akcelerace - ale zase nevím, co je 100%. Možná by akcelerace byla úplně nejlepší variantou, protože ta se "sama" vrátí do nuly, když zastavím. S brzdou by se to muselo řešit jinak - tj. když už vlak stojí, tak dojet na nulu.
Tak jako tak - trochu se mi do těch záporných nechce, protože při exportu animace z Blenderu je ten problém, že se nesmí jít přes 180 stupňů, jinak animace skáče. Ale třeba se mi to povede obejít (mám nápad, jen jsem jej ještě nezkusil).
Mimochodem, u hodnot akcelerace je ještě jeden problém s hodnotou. Pokud jsi na zadním stanovišti, tak je potřeba akceleraci invertovat. To je ta jednodušší část. Pak ale můžeš být sice na zadním stanovišti, leč to je zase souhlasně orientované s prvním stanovištěm soupravy (to je to, kde se ocitneš při prvním zmáčknutí "1"). Pak je zase potřeba invertovat. Hodně jsem to řešil pro ARR, kde už naštěstí řešení mám a funguje obstojně i když soupravu sestavuješ manuálně. Takže ani hodnotu akcelerace není úplně jednoduché využít
Tak jako tak - trochu se mi do těch záporných nechce, protože při exportu animace z Blenderu je ten problém, že se nesmí jít přes 180 stupňů, jinak animace skáče. Ale třeba se mi to povede obejít (mám nápad, jen jsem jej ještě nezkusil).
Mimochodem, u hodnot akcelerace je ještě jeden problém s hodnotou. Pokud jsi na zadním stanovišti, tak je potřeba akceleraci invertovat. To je ta jednodušší část. Pak ale můžeš být sice na zadním stanovišti, leč to je zase souhlasně orientované s prvním stanovištěm soupravy (to je to, kde se ocitneš při prvním zmáčknutí "1"). Pak je zase potřeba invertovat. Hodně jsem to řešil pro ARR, kde už naštěstí řešení mám a funguje obstojně i když soupravu sestavuješ manuálně. Takže ani hodnotu akcelerace není úplně jednoduché využít
Re: Dílna Sašule
Záporný tah nabíha pouze při požadavku ARR snižovat, popř. udržovat rychlost na spádu. Když ručně sáhnu do brzdy tak záporný tah nenabíhá. To znamená třeba když automatika vyhodnotí a chce -100%, tak sníží tlak v HP na 3,5 bar (zhruba) a tím je dosažen nejvyšší brzdný účinek.
Re: Dílna Sašule
A ještě, jestli to video je aktuální a manometry ukazují správě, tak tam máš nějaké blokování rozjezdu, samozřejmě to rozjezd blokuje, ale nenaplníš vůbec hlavní potrubí.