Mně by zajímalo, kde soudruzi z NDR udělali chybu ...
Ťažná sila je na internete udávaná na nemeckých, poľských, ruských a našich weboch inak, no zhodujú sa vo výkone. Aj keby má s vlakom pri rozjazde lepší odpich, neexistuje, aby mal pri cca 20 km/h tendenciu s takto ťažkým vlakom pri uvedenom sklone zrýchľovať. To je fake ako hrom. Otázka je, či zase v tom nemá prsty celkovo zbabraná fyzika RW. Ak medzičasom nastali v tejto oblasti pokroky, beriem späť.
Každopádne, podľa predpisu ŽSR SR1013 je pri 781 so záťažou 800t na sklone 18 promile pri type jazdného odporu T podľa trakčnej charakteristiky udávaná rýchlosť 21 km/h. Česká obdoba určite udáva rovnaký údaj.
Modely 110 a 120 (Sergej)
Re: Modely 110 a 120 (Sergej)
Je to beta verze nelze očekávat plnou spokojenost ale všechno se doladí ,spíš mě překvapují tyto reakce na téma ohledně RW modelů na charekteristiku vozidel ,včera jsem měl u kamaráda po několika letech projet se v msts s novými vozidly a musím říci co jsem vyzkoušel za vozidla tak ladění jeden velký hnus docela se divím že po 10.letech nejsou schopni naladit vozidla dle skutečnosti tolik můj názor.Mají Bin a je to stejný humus jako byl předtím co se týče ladění.Robo píše:Mně by zajímalo, kde soudruzi z NDR udělali chybu ...
Ťažná sila je na internete udávaná na nemeckých, poľských, ruských a našich weboch inak, no zhodujú sa vo výkone. Aj keby má s vlakom pri rozjazde lepší odpich, neexistuje, aby mal pri cca 20 km/h tendenciu s takto ťažkým vlakom pri uvedenom sklone zrýchľovať. To je fake ako hrom. Otázka je, či zase v tom nemá prsty celkovo zbabraná fyzika RW. Ak medzičasom nastali v tejto oblasti pokroky, beriem späť.
Každopádne, podľa predpisu ŽSR SR1013 je pri 781 so záťažou 800t na sklone 18 promile pri type jazdného odporu T podľa trakčnej charakteristiky udávaná rýchlosť 21 km/h. Česká obdoba určite udáva rovnaký údaj.
Re: Modely 110 a 120 (Sergej)
A pokiaľ ide o msts. Ja si všetko ladím sám v rámci možností. To, že v msts treba klamať a dávať iné hodnoty, než reál, ma po toľkých rokoch ani netrápi. Pre každé vozidlo pri dolaďovaní sa opieram o tabuľku vyššie a mám pokoj.
- 750225lentilka
- Příspěvky: 285
- Registrován: čtv 17. dub 2014 11:10:49
- Bydliště: Perníkov
Re: Modely 110 a 120 (Sergej)
V lednovém časopisu Dráha je v článku o Trendech v oblastech nákladní dopravy mimo jiné zmíňka o Sergejích a je tam napsáno toto: "Základní výhodou šestinápravových dieselelektrických lokomotiv byly jejich vysoké tažné síly. Ty však byly schopny vyvinout jen v oblasti nejnižších rychlostí, trvalou tažnou silou 200kN disponovaly při rychlosti 20km/h. Při rychlosti 33km/h již jejich tažná síla klesala na úroveň tažné síly jednodušších a k tratím vlídnějších lokomotiv čyřnápravových."
Čiliže čím pomalejc Sergej jel, tim víc táhnul. A jinak, co se týče našich a zahraničních verzí skutečných lokomotiv, tak v tomhle tam rozdíly stoprocentně nebudou. Ať náš, nebo Polskej, či Německej, všechny budou táhnout stejně.
Čiliže čím pomalejc Sergej jel, tim víc táhnul. A jinak, co se týče našich a zahraničních verzí skutečných lokomotiv, tak v tomhle tam rozdíly stoprocentně nebudou. Ať náš, nebo Polskej, či Německej, všechny budou táhnout stejně.
-
- Příspěvky: 47
- Registrován: sob 01. úno 2014 18:14:56
Re: Modely 110 a 120 (Sergej)
Reskin (aspoň na nejaké traffic vlaky )pre tohoto sergeja. Popis nie je kompletný na ráme ale ten ani nebude pretože sú tam dosť blbo rozmiestnené textúry, a tabuľky ČSD tú také aké sú preto že je tam krivo položená textúra takže o týchto veciach viem ale neviem ich úplne odstrániť, ale aj tak pre oživenie scenáru to bude lepšie ako nemecký sergej .. dúfam
http://uloz.to/xQzh26tV/t679-1218-rar
Za pomoc ďakujem kamarátovi Matejovi Košíkovi.
http://uloz.to/xQzh26tV/t679-1218-rar
Za pomoc ďakujem kamarátovi Matejovi Košíkovi.
Martin