Prevod modelu z programu 3ds max do RS

Otázky, problémy a nejasnosti při tvorbě modelů a skinů
Vlastik

Re: Prevod modelu z programu 3ds max do RS

Příspěvek od Vlastik »

Tady je nějaký postup:
"I copied the right dlu file (RWMaxPlugin2013_x64.dlu) to the 3ds Max plugins folder (Autodesk\x64\3ds Max 2013\plugins) then added it in the Plug-in Manager: start up 3ds max, go to Customize menu -> Plug-in Manager, right click on any existing plugin, and click Load New Plug-in, then browse to the plugins folder and choose the RW Max Plugin. Once it loads (or once you restart 3ds max, I'm not sure) you'll see an extra menu item: RWMaxPlugin, with only one item under it: Options, where you can choose the Railworks directory, and view the version number."
Díky Michale,už to funguje ale přišel jsem na jednu věc,že modely dělané v předešlých pluginech v mém případě 3Ds max 2011(2010) nejsou kompatibilní s novými pluginy a je potřeba každý model znovu v materiál editoru nanést bmp ,všechny sloty jsou černé a pokud to nepřevede na nové pluginy bude to furt otravovat na začátku s tabůlkou chybějících dll,tabůlku zavřu a mohu pracovat s novými pluginy a po uložení na novu verzi už to při načtení znovu žádnou tabůlku nevyhodí,třeba to dělám blbě ale rád bych kdo má novější verzi taky se k tomu vyjádřil.

Jinak to xxxx.dlu příjde do složky stdplugs ,né do složky plugins !
Odpovědět