Objekty pro ceske trate

Otázky, problémy a nejasnosti při tvorbě modelů a skinů
Odpovědět
Bovie
Příspěvky: 6
Registrován: stř 20. led 2010 23:39:52

Objekty pro ceske trate

Příspěvek od Bovie »

Tak, zacinam modelovat pro RW, vzhledem k tomu ze sem novacek tak bych chtel nekoho zkusenejsiho pozadat o zkritizovani meho prvniho vytvoru.

Obrázek

Zatim am problemy s texturami ale ty snad vyresim...

PS: Jedna se o most v UnL, chybi jeste dodelat zabradli a ochranu pred el. proudem z trolejoveho vedeni...
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Objekty pro ceske trate

Příspěvek od Josef72 »

Nazdar chlape, tohle bych měl znát, jsem z Teplic, v UL jsem tři roky pracoval, bydlí tam brácha a v časech nerozvážného mládí jsem tam léta chodil "pařit". Jestli se nepletu, je to ten most k Labi, hned za hlavním nádraží, směrem na Děčín. Objekt vypadá dobře, možná (ale opravdu jen možná) jsou ty barvy textury dost syté, ale těžko soudit z jednoho screenu. A textura štěrku , jak se opakuje, vytváří se tam ten nepěkný vzorek, jak na sebe textura při mapování navazuje. Myslím, že je textura na jedné straně tmavší.
Jurajs_89
Příspěvky: 646
Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Objekty pro ceske trate

Příspěvek od Jurajs_89 »

Ahoj, vypadá to zajímavě, ale netuším, kde to v Ústí je. Pokud by to bylo podle Josefova popisu, tak mi to sedí na most Na Předmostí?
ObrázekObrázek
magnetový "cvok" :D
Bovie
Příspěvky: 6
Registrován: stř 20. led 2010 23:39:52

Re: Objekty pro ceske trate

Příspěvek od Bovie »

Tak jsem provedl par uprav, takhle to vypada po dosazeni objektu plotu a ochran proti trolejbusovemu vedeni

Obrázek
Vlastik

Re: Objekty pro ceske trate

Příspěvek od Vlastik »

Tak jsem provedl par uprav, takhle to vypada po dosazeni objektu plotu a ochran proti trolejbusovemu vedeni
No a hned to prokouklo pěkně,tak jen tak dále a nezapomeň na LODY.
Bovie
Příspěvky: 6
Registrován: stř 20. led 2010 23:39:52

Re: Objekty pro ceske trate

Příspěvek od Bovie »

Tak mam hotový skoro další most, jen jsem narazil na malý problém: všimněte si skel, a těch nepěkných trojuhelníků, neporadil by nekdo jak se toho zbavit?

Obrázek

Bovie
Vlastik

Re: Objekty pro ceske trate

Příspěvek od Vlastik »

Tak mam hotový skoro další most, jen jsem narazil na malý problém:
No pokud by to mělo být průhledné sklo tak by to až tak vadit nemělo skryla by to průhlednost nastavená,jinak to vypadá na překřížené hrany(edge) a nebo nesprávně vytvarované.
Bovie
Příspěvky: 6
Registrován: stř 20. led 2010 23:39:52

Re: Objekty pro ceske trate

Příspěvek od Bovie »

Tak měl bych dotaz nevíte kde by se dala sehnat textura pro hrany nástupiště konkrétně koridorové nástupiště v ústí nad labem, jde mi o vzorek na nástupišti viz.:

http://foto.mapy.cz/92381-Hlavni-nadrazi-III-nastupiste
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Objekty pro ceske trate

Příspěvek od Josef72 »

Zkus tohle, já myslím že jsem tam něco někdy viděl. Ale budeš muset trochu víc hledat.

http://www.cgtextures.com/

Jinak vypadá u objektů pěkně, když jsou místa, na které nejde přímé světlo tmavší (tmavší textura). Dá se to řešit texturou nebo shaderem. Mám namysli místo pod mostem. Tím že jsi nedělal model pro stín to působí takto trochu nepřirozeně. Je to ale samozřejmě výhradně věc autora, tedy tvoje.
Bovie
Příspěvky: 6
Registrován: stř 20. led 2010 23:39:52

Re: Objekty pro ceske trate

Příspěvek od Bovie »

No texturu jsem nenasel, ale ted se spis soustreduji na pridani stinu, což mi dělá velké problémy, kdy po přidání objektu stínu většinou získám jen spleť šedivých polygonů.. :( a pak mám též takovýto problém se stínem:
Obrázek

Nevíte někdo co s tím?

Update: problem vyresen spatne nastavene smoothing groups
Odpovědět