CZ Přerov - Hulín (trať 330)
- 750225lentilka
- Příspěvky: 285
- Registrován: čtv 17. dub 2014 11:10:49
- Bydliště: Perníkov
Re: 330 = Přerov - Hulín (možná ještě dál)
woow! Dobrá práce!
Re: 330 = Přerov - Hulín (možná ještě dál)
SUUUPER ..... hmmmm, české ručičky umí !
Vypadá to úžasně !!!
Vypadá to úžasně !!!
-
- Příspěvky: 61
- Registrován: pon 30. dub 2012 19:53:32
Re: 330 = Přerov - Hulín (možná ještě dál)
Fajné! Těším se!
Re: 330 = Přerov - Hulín (možná ještě dál)
Máš to parádní.
Re: 330 = Přerov - Hulín (možná ještě dál)
Díky, hlavně TV tomu dodává nádech reality, ale s objektama je to špatný. Chybí různý koridorový nástupiště a zastřešení, specifický mosty nepočítítám, dodělal bych si je naneštěstí mi teď stávkuje 3dsmax ... prostě bez modelaření se stavitel reálný mapy neobejde ...
PS: neměl by jsi radu, mizí mi objekty. Zapnu editor, některé se v mapě nezobrazí, vložím první objekt do mapy, zbytek objektů se donačte. Problém je pokud mapu projíždím, tam objekty natvrdo chybí.
PS: neměl by jsi radu, mizí mi objekty. Zapnu editor, některé se v mapě nezobrazí, vložím první objekt do mapy, zbytek objektů se donačte. Problém je pokud mapu projíždím, tam objekty natvrdo chybí.
Re: 330 = Přerov - Hulín (možná ještě dál)
Musíš mít zobrazení (počet) objektů na max.
Re: 330 = Přerov - Hulín (možná ještě dál)
Taky mi to dělá v kreknute verzi ale řekl jsem si ze je to proste tím ze je to nelegal
Re: 330 = Přerov - Hulín (možná ještě dál)
Vytáhnul jsem posuvník na max a zatím to vypadá že funguje.
PS: Abych předešel diskuzím, mám origo ze Steamu
PS: Abych předešel diskuzím, mám origo ze Steamu
Re: 330 = Přerov - Hulín (možná ještě dál)
No já mám taky šoupátko na max a některé origo objekty neviditelné. Ani flašky nejsou ale to sem nepatří sry
- PejaRW
- Příspěvky: 105
- Registrován: pát 15. kvě 2015 14:50:42
- Bydliště: Otrokovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: CZ Přerov - Hulín (trať 330)
Chci se zeptat, jestli tento projekt neupadl v zapomnění, podle screenů je to dost pěkné, tak by to byla škoda.