Morava
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žilina - Olomouc
Máš talent a pečlivost tomu rozhodně nechybí. Stromy posazené na svahu jak v reále, působí to přirozeně. Moc pěkný.
Re: Žilina - Olomouc
Ještěže máme ten google v editoruJosef72 píše:Máš talent a pečlivost tomu rozhodně nechybí. Stromy posazené na svahu jak v reále, působí to přirozeně. Moc pěkný.
Re: Žilina - Olomouc
s tím souhlasím projel jsem to od Ostravy do čadce a ten Bohumín je pěkný i ty Vrbice místy ale fps jde pěkně dolů.Josef72 píše:Máš talent a pečlivost tomu rozhodně nechybí. Stromy posazené na svahu jak v reále, působí to přirozeně. Moc pěkný.
Re: Žilina - Olomouc
To FPS bol problem aj pri poslednej verzii. Pri pouziti MSAA je to v pohode, ovsem ak pouzivas, ako ja, 3x3 SSAA FPS ide rapidne dolu. Robi to husta vegetacia. Inak trat je velmi pekne spracovana, aspon podla obrazkov, vidim, ze aj denna doba uz je ok Ale taka zaludna otazka, ako to bude s puzitymi addonmi? Je trat uz zjednotenejsia na nase konciny-prevazne CS objekty?
Re: Žilina - Olomouc
Nove useky stavim co se tyce stromu a domu jen CS, Fabriky komercni. Stare useky casem predelam taky. Je to ale tezke, na vyber toho je pro reálnou trat po malu.Hekl338 píše:To FPS bol problem aj pri poslednej verzii. Pri pouziti MSAA je to v pohode, ovsem ak pouzivas, ako ja, 3x3 SSAA FPS ide rapidne dolu. Robi to husta vegetacia. Inak trat je velmi pekne spracovana, aspon podla obrazkov, vidim, ze aj denna doba uz je ok Ale taka zaludna otazka, ako to bude s puzitymi addonmi? Je trat uz zjednotenejsia na nase konciny-prevazne CS objekty?
Mozna pak ještě zkusim trosku omezit 3D stromy ale davam je jen vedle koleji dal ne.
Re: Žilina - Olomouc
Zdravím,
potřeboval bych prosím pomoct V trati mě chybí málo věcí ale co docela postrádám jsou sloupy, pylony a trolejové vedení. Potom mě chybí textura na krakorcích.
Instalováno podle Readme přiloženého k trati. Z testovací trati mám absolutně vše a ta šlape výborně.
Tak opravdu nevím co s tím
Přikládám i obrázky
http://www.2i.cz/96e5d0fa29
http://www.2i.cz/680b3e14c7
potřeboval bych prosím pomoct V trati mě chybí málo věcí ale co docela postrádám jsou sloupy, pylony a trolejové vedení. Potom mě chybí textura na krakorcích.
Instalováno podle Readme přiloženého k trati. Z testovací trati mám absolutně vše a ta šlape výborně.
Tak opravdu nevím co s tím
Přikládám i obrázky
http://www.2i.cz/96e5d0fa29
http://www.2i.cz/680b3e14c7
Re: Žilina - Olomouc
Už si přesně nepamatuju které TV v té verzi jsou (je to už přes rok), ale nejspíš ty Vlastikove a ty jsou tady http://railworks.ofpmafia.eu/index.php/ ... ve-objekty
Re: Žilina - Olomouc
Jsem natočil video (stav k 15.02.2015)a při plném rozlišení a všech detailů je to tak napůl,ale ty přechody jsou tam znát že se to místy zastavilo ten přechod vegetace je znát,dost tedy taky sežere ten bandicam když je zapnutý ale i tak to bude pro velmi silné sestavy ,jinak parádní jako živé ale...KaMat píše:Nove useky stavim co se tyce stromu a domu jen CS, Fabriky komercni. Stare useky casem predelam taky. Je to ale tezke, na vyber toho je pro reálnou trat po malu.Hekl338 píše:To FPS bol problem aj pri poslednej verzii. Pri pouziti MSAA je to v pohode, ovsem ak pouzivas, ako ja, 3x3 SSAA FPS ide rapidne dolu. Robi to husta vegetacia. Inak trat je velmi pekne spracovana, aspon podla obrazkov, vidim, ze aj denna doba uz je ok Ale taka zaludna otazka, ako to bude s puzitymi addonmi? Je trat uz zjednotenejsia na nase konciny-prevazne CS objekty?
Mozna pak ještě zkusim trosku omezit 3D stromy ale davam je jen vedle koleji dal ne.
Re: Žilina - Olomouc
KaMat: Děkuji moc pomohlo Akorát chybí trolej ale to bude asi problém jinde.
Re: Žilina - Olomouc
Trolej není postavená nikde. Asi jen kousek v Bystřici myslím.Mraca121 píše:KaMat: Děkuji moc pomohlo Akorát chybí trolej ale to bude asi problém jinde.
Re: Žilina - Olomouc
Kdo má zájem tak video zde věřím že i KaMat ocení moji znahu aby se dalo minimalizovat riziko hraní:Vlastik píše:Jsem natočil video (stav k 15.02.2015)a při plném rozlišení a všech detailů je to tak napůl,ale ty přechody jsou tam znát že se to místy zastavilo ten přechod vegetace je znát,dost tedy taky sežere ten bandicam když je zapnutý ale i tak to bude pro velmi silné sestavy ,jinak parádní jako živé ale...KaMat píše:Nove useky stavim co se tyce stromu a domu jen CS, Fabriky komercni. Stare useky casem predelam taky. Je to ale tezke, na vyber toho je pro reálnou trat po malu.Hekl338 píše:To FPS bol problem aj pri poslednej verzii. Pri pouziti MSAA je to v pohode, ovsem ak pouzivas, ako ja, 3x3 SSAA FPS ide rapidne dolu. Robi to husta vegetacia. Inak trat je velmi pekne spracovana, aspon podla obrazkov, vidim, ze aj denna doba uz je ok Ale taka zaludna otazka, ako to bude s puzitymi addonmi? Je trat uz zjednotenejsia na nase konciny-prevazne CS objekty?
Mozna pak ještě zkusim trosku omezit 3D stromy ale davam je jen vedle koleji dal ne.
https://www.youtube.com/watch?v=obg0_Vj ... aLsZSuVApw
Full HD 1080
Re: Žilina - Olomouc
Prosím, můžeš ten příspěvek vysvětlit? Nebo spíše napsat větu tak, aby to pochopili i blbci jako já.Vlastik píše: Kdo má zájem tak video zde věřím že i KaMat ocení moji znahu aby se dalo minimalizovat riziko hraní:
Re: Žilina - Olomouc
To je tak, když se nepíše interpunkce...Roman píše:Prosím, můžeš ten příspěvek vysvětlit? Nebo spíše napsat větu tak, aby to pochopili i blbci jako já.Vlastik píše: Kdo má zájem tak video zde věřím že i KaMat ocení moji znahu aby se dalo minimalizovat riziko hraní:
Podle mě mělo být:
Kdo má zájem, tak video [je] zde. Věřím, že i KaMat ocení moji snahu, aby se dalo minimalizovat riziko hraní.
Re: Žilina - Olomouc
Já to pochopil tak že hraní je riziko a melo by se omezit
Jak budu na pc tak mrknu na video.
Vlastiku jakým programem stříháš videa ?
Jak budu na pc tak mrknu na video.
Vlastiku jakým programem stříháš videa ?
Re: Žilina - Olomouc
Na tom videu se ti to seká i na nezastavěném úseku mezi Třincem a Bystřicí. Proč ?
Re: Žilina - Olomouc
Pro mě taky nejkritičtější úsek . Dělá to Třinec z obou stran . Asi je tam i už hodně kolejí.....KaMat píše:Na tom videu se ti to seká i na nezastavěném úseku mezi Třincem a Bystřicí. Proč ?
Mě zajímá i to riziko hraní . Co tím bylo myšleno
Re: Žilina - Olomouc
Tak vysvětlím,KaMat píše:Já to pochopil tak že hraní je riziko a melo by se omezit
Jak budu na pc tak mrknu na video.
Vlastiku jakým programem stříháš videa ?
původně když mi KaMat poslal poslední verzi trati tak jsem říkal že to projedu a řeknu připomínky ,potom mě napadlo než něco připomínkovat natočit video kde se dá víc poznat co změnit nebo upravit,takže vlastně může na videu porovnat co je kde udělat a zlepšit co se týče hratelnosti (to bylo myšleno riziko hraní) tak aby to bylo alespon pro většínu uživatelé hratelné.Protože když se to seká mě tak asi všem tolik můj názor ,jednoznačně souhlasím s tím co psal Hekl že při nejvyšším zobrazení ty přechody (záškuby )jsou markantní při načítání vegetace až i několik km a je to i vidět.
K nahrávání používám bandicam FPS 30 (60) rozlišení p1080 a kvalitu 80 % ,to je tak že se to dá nahrát na youtube do těch 30-40 Gb závislé ještě na tom zda je to z kabiny nebo z venku ,točím většinou z venku protože tak je možné zachytit toho co nejvíc.
V zásadě video nestříhám snažím se to natočit v celku,pokud je potřeba používám jednoduchý program,AVS video editor.
Re: Žilina - Olomouc
Skus si to zahrat s 8xMSAA a FPS pojde rapidne hore. Ono je to v podstate v pohode hratelne, lebo len minimum uzivatelov pouziva SSAA a pri pouzivani MSAA postaci aj priemerny notas a pojde to dobre. Ked je viac stromov, grafika (resp. cela zostava) moze byt sebelepsia, proste engine nezvlada "vyhladit" (SSAA) tolko objektov. Ten isty problem mam na uzkokolajke, kde je viac stromov. Akonahle prepnem na MSAA, FPS je celu dobu 45 a viac. Nie je to chyba autora, zial enginu.
Re: Žilina - Olomouc
Jenže to , jak to píšeš ty znamená, že si uděláte simulátor pro pět vyvolených a my, zbytek se vrátíme k msts .
Re: Žilina - Olomouc
Tak ono staci vypnout stiny - ty jsou podle me stejne hnusne a nezobrazujou se kdo vi jak daleko, pak zmensit viditelnost a hratelne to je.