Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Prolam: jasný
Tak jsem trochu pokročil i na druhý straně trati, jen se chci zeptat, jak používat TrainGlass.fx? Diffuse a normal textura je mi jasná, ale co mám dát jako třetí texturu? Blender exporter pl mně chce back buffer copy, ale nemám nejmenší tušení, co to je. Problém s tím sklem je, že není průhledný a při nasvícení sluncem je čistě bílý.
Tak jsem trochu pokročil i na druhý straně trati, jen se chci zeptat, jak používat TrainGlass.fx? Diffuse a normal textura je mi jasná, ale co mám dát jako třetí texturu? Blender exporter pl mně chce back buffer copy, ale nemám nejmenší tušení, co to je. Problém s tím sklem je, že není průhledný a při nasvícení sluncem je čistě bílý.
Jede jede mašinka..
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Kal000px: U 854 mám v Blenderu materiál nastavený pouze takto:
1) TrGlass (zkratka pro TrainGlass.fx)
2) sklo.tga (32bit tga)
Nic dalšího.
1) TrGlass (zkratka pro TrainGlass.fx)
2) sklo.tga (32bit tga)
Nic dalšího.
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Poslední dva určitě Kaplice, jen se neboj přidat kolem trati (ve stanicích ne, ale na širé) více křoví, zarůstá nám to tu hodně..
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
V Blenderi nerobím, ale predpokladám, že back buffer bude nahradená v hre nejakou enviromentálnou internou textúrou, takže keď tam dáš znova tú textúru skla, chybu asi neurobíš... Veď vyskúšaj a daj vedieť, či sa dačo zmenilo alebo nie.
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Právě že dávat tam texturu skla zase jsem zkoušel a udělalo to tohle. :/ ještě zkusím dát tam texturu s alfou případně samotnou alfu..
Sasule: poslal bys mi na zkousku to .tga prosim?
Sasule: poslal bys mi na zkousku to .tga prosim?
Jede jede mašinka..
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
V maxu má TrainGlass.fx pouze dva sloty . V prvním RGB + alfa, ve druhém libovolnou texturu (dummy) která je nahrazena posléze hrou. Veškeré kouzlo spočívá ve vlastním nastavení shaderu v prvním slotu. Nic víc.
http://the-art-of-rws.blogspot.cz/search/label/Glass
http://the-art-of-rws.blogspot.cz/search/label/Glass
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Roman: To je síce pravda, ale v Blenderi sa to nastavuje úplne inak, a navyše oveľa komplikovanejšie ako v Maxku.
Kal000px: Mrkni sem na tento odkaz, možno pomôže: https://zugguy.wordpress.com/2012/05/25 ... so-darkly/
Kal000px: Mrkni sem na tento odkaz, možno pomôže: https://zugguy.wordpress.com/2012/05/25 ... so-darkly/
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Kal000px: Posílám texturu. http://sasuletrainz.cz/images/sklo.tga
kiski: Ten link na nastavení je fajn (děkuji za něj i já!), ale bohužel je to, jestli vidím dobře na starou verzi jak Blenderu, tak exportního pluginu - soudě dle obrázků v článku.
Ty parametry UV arguments 1-6 jsou v terminologii exporteru blenderu CUSTOMPARAMETER 1 - 6 a je potřeba to zadat do konfigurace exportu pro jednotlivé materiály.
Př.:
kiski: Ten link na nastavení je fajn (děkuji za něj i já!), ale bohužel je to, jestli vidím dobře na starou verzi jak Blenderu, tak exportního pluginu - soudě dle obrázků v článku.
Ty parametry UV arguments 1-6 jsou v terminologii exporteru blenderu CUSTOMPARAMETER 1 - 6 a je potřeba to zadat do konfigurace exportu pro jednotlivé materiály.
Př.:
Kód: Vybrat vše
[Materials:AlphaTestMode]
okno=1
plosina=1
vypruzeni=1
zavazadla=1
mrizka=1
[Miscellaneous]
...
[UVArguments]
# For the materials below, use UVArguments for the first render stage
# 6 values separated by comma
celam.onetex=256, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0
telom.onetex=256, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0
strecha=256, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Je to možné, Blender ide mimo mňa, ten link som našiel vďaka Googlu a hneď som ho sem hodil. Nie je začo.sasule píše:na starou verzi jak Blenderu, tak exportního pluginu - soudě dle obrázků v článku.
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Jede jede mašinka..
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Jede jede mašinka..
-
- Příspěvky: 74
- Registrován: sob 27. čer 2015 22:41:02
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Moc pěkné screeny! Je dobře, že se problém podařilo překonat.
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Ve Strančicích je už konečně i model nadchodu textury ještě provizorní, ale už jsem to chtěl dostat do hry..
Jede jede mašinka..
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Tak mi to nedalo a udělal jsem kompletně celou Hostivař znovu.. zatím je to rozpracovaný, ale přijde mi to daleko lepší, než předtím alespoň o jednu rozkopaninu míň, stačí to u Sudoměři a pak u Dynína
Jede jede mašinka..
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Vypadá to parádně, ale nedá mi to, abych se nezeptal, ikdyž tu ta otázka už určitě byla. Znamená to tedy, že i rozkopané Sudoměřice jsou provizorní?
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Nene, rozkopaný Sudoměřice zůstanou
Jede jede mašinka..
-
- Příspěvky: 62
- Registrován: ned 06. zář 2015 17:54:33
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Zdravím, chtěl jsem se zeptat jestli bude nějaká další aktualizace trati?Třeba až bude dodělaná Praha.
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Jede jede mašinka..
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
Otázka za zlatýho bludišťáka pro ty, kteří to ještě neviděli na facebooku (pokud to někdo ještě čtete ). Kde to je? Nápověda, všechno to je mezi Veselím n. Lužnicí a Č. Budějovicema.
Jede jede mašinka..
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: pát 16. led 2015 18:52:46
Re: Trať 220 a 196 Praha - České Budějovice - Summerau
2. obrázek by mohla být zastávka Hrdějovice a 3. obrázek Chotýčany?