CZ Trať 010:Praha-Česká Třebová (Mube)
Re: Trať Praha-Česká Třebová
mimochodem při instalaci návěstidel se mi balíček 5_CZ_Scripts_v2.02v_23092013 zobrazuje vždy červený v package manageru, stejně tak CZ_Speedsigns25092013, CZ_SK_os-vozy-pack_v200_230913, CZ_Track_v40_upd03082011 nevím jestli to má nějaký vliv na funkčnost.
Re: Trať Praha-Česká Třebová
To že je to červené je trochu zle lebo to ti nenainštalovalo tie subori ktore su v subore rwp
Re: Trať Praha-Česká Třebová
a co s tím? napadlo mě otevřít to v raru a prostě to nakopírovat kam to patří
Re: Trať Praha-Česká Třebová
Tak tady ten roman72.zip nepomohl, odjel jsem to jeste jednou a ty dvere v Chocni neotevru.
Re: Trať Praha-Česká Třebová
Pokud je nástupiště rozděleno na několik celků,tak se vždy otevřou dveře v tom celku prvním,pokud chci aby se mi otevřeli po celém nástupišti tak zmáčnu "T" tolikrát až se otevřou všechny,jinak jsem to projel a dveře to otevírá skoro všude,kde to neotevře dveře je zastávka Semanín,není nadefinována,Brandýs n O. tam nástupiště chybí,Bezpráví,Česká Třebová,Michal píše:To není na opravu cestujících, ale na opravu rychlostí. Když to tady čtu, tak jestli to někde cestující bere a někde ne, tak na vině bude peron, který nemá definovaný pohyb cestujících. To pak nejde odbavit nástup ve stanici.
domluvím se s Tomášem a doladí se to.Zatím do aktivit můžete dát pouze zastavení.
Příklad Pardubice,Moravany apod, se otevřely dveře u prvého vozu,zmáčknu znovu "T" a otevřel se zbytek.Nemá vliv jestli jedu zprava,zleva.
Re: Trať Praha-Česká Třebová
Stál jsem trochu blíže prostředku nástupiště, než na screenu, mačkal T jako o život a vůbec mě to nevzalo ve stanici.
Re: Trať Praha-Česká Třebová
Pokud tam nemáš "STOP",měl by jsi dojet alespon do 3/4 nástupiště,nebo na konec.Hawk píše:Stál jsem trochu blíže prostředku nástupiště, než na screenu, mačkal T jako o život a vůbec mě to nevzalo ve stanici.
Re: Trať Praha-Česká Třebová
A to Jsi vyčetl kde? .Zrovna včera jsem Michalovi popisoval důvody neotevření dveří a pokud je splněna podmínka označení koleje markerem a definice cestujících na nástupišti, dveře se otevřou kdekoliv. Jediný problém vzniká opravdu při rozdělení nástupiště pokud stojí vozy pokaždé u jiné části. Tady RW asi předpokládá definici několika různých nakládkových bodů.....Vlastik píše:Pokud tam nemáš "STOP",měl by jsi dojet alespon do 3/4 nástupiště,nebo na konec.Hawk píše:Stál jsem trochu blíže prostředku nástupiště, než na screenu, mačkal T jako o život a vůbec mě to nevzalo ve stanici.
Re: Trať Praha-Česká Třebová
Jak už jsem psal předtím ,pokud kliknu na loft nástupiště tak mi ve vlastnostech se objeví dole kapacita nástupiště ,a mám možnost si přidáním tu kapacitu upravit podle času,pokud je tam 0 tak to prostě se považuje za neobsazené nástupiště.Třeba někdy člověk k tomu dostane a upraví to dle času,tak jako je to na screnu.
Pokud provedu úpravy ,tak dám znovu generovat počet.
http://www.jpeg.cz/images/2015/01/07/Yksf.jpg
Pokud provedu úpravy ,tak dám znovu generovat počet.
http://www.jpeg.cz/images/2015/01/07/Yksf.jpg
Re: Trať Praha-Česká Třebová
Tohle ví každý stavitel tratí , ale já se ptal na to zastavení ve 3/4 nástupiště. To mě zajímá abych byl chytřejší . Neodpověděl Jsi na otázku
Re: Trať Praha-Česká Třebová
No pokud jsem zastavil v zadní půlce nástupiště tak se mi kolikrát dveře neotevřeli,nemyslím zde ,ale všeobecně tak jsem to z toho vyvodil že je lepší přejet za budovu v liště.Pokud to je ted jinak to jsem nezkoušel.Roman píše:Tohle ví každý stavitel tratí , ale já se ptal na to zastavení ve 3/4 nástupiště. To mě zajímá abych byl chytřejší . Neodpověděl Jsi na otázku
Re: Trať Praha-Česká Třebová
Hmmm, tak to nevím. Divný poznatky. Ale v úzkorozchodce (snad se brzo dočkáte) je scénář, kde je vůz pro přepravu cestujících až na konci vlaku. A ve všech stanicích, kde zastavíš (samozřejmě po splnění výše uvedených podmínek) nástup cestujících funguje. A nemusí být vůz ve 3/4 nástupiště. Je tedy absolutně jedno, kde vůz stojí. Toť můj poznatek.
Re: Trať Praha-Česká Třebová
S tím dojetím nástupiště mám zkušenost z Testovací tratě v Loukách. Zastavil jsem v první polovině nástupiště (celý vlak byl u nástupiště) ve směru od Brodu a dveře se neotevřely. Popojel jsem až na konec a šlo to otevřít. Pojíždět až nakonec mě napadlo, protože tak zastavují "traffic" vlaky.
Re: Trať Praha-Česká Třebová
Nejde o to kde v soupravě je řazen osobní vůz ten může být na konci (předním náklad,pošta a pod),to je špatně pochopeno,jde o to kde zastaví lokomotiva nebo první vůz soupravy v případě řídícího.Roman píše:Hmmm, tak to nevím. Divný poznatky. Ale v úzkorozchodce (snad se brzo dočkáte) je scénář, kde je vůz pro přepravu cestujících až na konci vlaku. A ve všech stanicích, kde zastavíš (samozřejmě po splnění výše uvedených podmínek) nástup cestujících funguje. A nemusí být vůz ve 3/4 nástupiště. Je tedy absolutně jedno, kde vůz stojí. Toť můj poznatek.
Re: Trať Praha-Česká Třebová
Ty prostě absolutně nechápeš základní princip . To je marný. Nástup cestujících je stejný jako nakládka nákladu. Jen s tím rozdílem, že bodem nakládky je nástupiště s definicí cestujících. A je úplně jedno, kde vůz který má definované dveře zastaví. Úplně. Vezmi si motorový vůz a zastav na začátku nástupiště. Normálně Ti bude fungovat nástup cestujících bez ohledu na to, kde stojíš.
- Zdeněk Itterheim
- Příspěvky: 63
- Registrován: čtv 05. čer 2008 20:36:20
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trať Praha-Česká Třebová
pls chlapci koukně - abych si to nemusel malovat tak jsem použil scenář od Vlasty Třeb. - PCe s "poštovkou" tušim problem v UO odjezd kde je volno a má být 40 a volno a pak log v příloze. Použil jsem vše viz níže, akorát nemám ještě sosnuté obj. od itala ... . A navíc se v logu najde i odkaz na obj. v trati kterou nemam ... . Ještě 1x Pls koukněte Dik.
- Přílohy
-
- log1.zip
- (9.91 KiB) Staženo 257 x
Re: Trať Praha-Česká Třebová
Zdenku,smaž ručně celou trat ve složce Content/routes/547a3b21-9acd-4d61-91ef-2d9cf56a0371Zdeněk Itterheim píše:pls chlapci koukně - abych si to nemusel malovat tak jsem použil scenář od Vlasty Třeb. - PCe s "poštovkou" tušim problem v UO odjezd kde je volno a má být 40 a volno a pak log v příloze. Použil jsem vše viz níže, akorát nemám ještě sosnuté obj. od itala ... . A navíc se v logu najde i odkaz na obj. v trati kterou nemam ... . Ještě 1x Pls koukněte Dik.
až to uděláš ,tak nainstaluj tu trat znovu,protože tam budeš mít všechno možné z různých asi verzí.
Jinak v Ustí se jezdílo na jedno světlo,i když v návěstidle je definovaná rychlost 40,tak jí návěstidlo nezobrazí.
Re: Trať Praha-Česká Třebová
Mě tam zatím chybí trolej, ale jinak nádhera.
Re: Trať Praha-Česká Třebová
Ne jenom Vlastík. Minule jsem na to narazil a musel jsem si řádně "utáhnout" i naše šroubovky na 350/151/150 . Asi nějaká souvislost s nedávnou změnou chování vozidel.Michal píše:Tak Choceň jsem projel bez problémů. Ale Vlastiku, co to máš s vagonama? To jsou takové rázy v soupravě, jako by byly povolené šroubovky...
Re: Trať Praha-Česká Třebová
Ted jsem to zkoušel ten Sp a něják jsem nic nevypozoroval,myslím že co Roman upravil tenkrát ty blueprinty že to brzdí dokonale.Tak Choceň jsem projel bez problémů. Ale Vlastiku, co to máš s vagonama? To jsou takové rázy v soupravě, jako by byly povolené šroubovky...
Zkus dát video ,žádné škubání jsem nepozoroval při rozjezdu nebo brždění.